Big is beautiful?!

Régóta foglalkoztat a kérdés, hogy a férfiak milyen nőkhöz vonzódnak is valójában...

Sosem voltam modellalkat. Soha nem is leszek. Nem azért, mert nincs hozzá kitartásom (egyébként sem akarnék botsáska lenni), hanem mert nem olyan alkattal, csontozattal születtem. Ha megfeszülök sem lesz a nadrágméretem kisebb 40-esnél a csípőm szélessége miatt.

Nem mondom, hogy könnyű volt ezt elfogadnom, mert nem volt az. Lehet, hogy ez hülyén fog hangzani, de akkor éreztem először, hogy nem vagyok abnormális, mikor 4 éve kimentem Angliába egy hónapra nyaralni. Egyrészt simán tudtam a magasságomra nadrágot venni. Ez nálam utópisztikus csoda számba ment előtte. Mert ha valaki magasabb az átlagnál, az ott egy piaci szegmens, nem pedig elhanyagolt vásárlói réteg. Legnagyobbat akkor mosolyogtam, mikor észrevettem, hogy még hosszított kismamaruhákat is lehet náluk teljesen emberi áron kapni. Szerintem, ha én ilyen óhajjal mennék be egy itthoni kismamaboltba közölnék, hogy járjak 9 hónapig szoknyában, mert az milyen trendi.

Másrészt ott az én 14-es méretem a teljesen átlagos kategóriába tartozik. Nem, nem a konfekcióméret felső határa, mint itthon. Lehet most azzal jönni, hogy igen, mert az angol nők csúnyák és kövérek, de szerintem az igazság nem ebben keresendő. Sokkal inkább abban, hogy ott már rájöttek, hogy nem a 16 éves plázacicákból lehet megélni. Hogy mikor bemész egy boltba és kérsz, egy ne adj isten XL-es ruhát, ne nézzenek úgy rád, mint a véres rongyra. Igen, ott éreztem először, hogy én is olyan nő vagyok mint bárki más. Kicsit hosszabb lábakkal, de ugyanolyan.

Kicsit később rájöttem, hogy valaki a fél karját odaadná, hogy olyan hosszú lábai legyenek, mint az enyémek és hogy egy 40 kg-os nőnek sosem lesznek természetesen D kosaras mellei, mint nekem. Igen, én máshogy vagyok szép, mint Sarah Jessica Parker vagy Meg Ryan. A váltás valahol ott jött, mikor rájöttem, hogy semmi értelme, hogy valaki máshoz hasonlítgassam magam vagy hogy valaki más akarjak lenni, mint ami vagyok.

Elfogadtam magam olyannak, amilyen vagyok. Kicsit gömbölyű, hosszú lábú lánynak. Ez hatott. Nemcsak befelé, hanem kifelé is. Mostmár talán el tudom hinni, ha a párom felkelés után azt mondja, hogy milyen szép és szexi vagyok. De ehhez le kellet győznöm magamban azt a rengeteg gátot, amit szépen évek alatt felépített bennem a média. Hogy csak akkor lehetek szép, ha az északi széllel járok dolgozni és ha naponta egy salátát ropogtatok el összesen.

Nem hiszem, hogy ennek így kellene lennie és igazából ez csak rajtunk múlik. Csak rajtunk áll, hogy hagyjuk e magukat zsarolni és befolyásolni. Mondhatnám, hogy én már nem teszem, de ez nincs így. Mert akárhányszor itthon idulok ruhát vásárolni, megszégyenülten és megsemmisülten jövök haza. Tényleg így kell ennek lennie?

Az inspirációt és a képet is ez a poszt adta.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr24679719

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hát nem gyönyörűek?! 2010.08.31. 23:10:02

Elég régi bejegyzéseket találtam guglis képturkálás közben, de muszáj megmutatnom, milyen klasszak ezek a fotók. (Még ha eredeti céljuk nem is szimpi)Az előttem szólókhoz (szaffy, meg megint szaffy és piroska) már nem sokat tennék hozzá, jól megmondták...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:13:29

Jónás de genere Botsinka

Milyen büszkeség??? Hol írtam én ilyet??

fuff 2008.09.25. 09:18:46

Ez a ''vasteg csontozatu vagyok'' onigazolo szoveg nagyon tetszik :) Kb. a nok 90%-a ezzel jon. Bullshit. Olyan vekony lehetsz, amilyen csak akarsz, kitartas kerdese.

Amugy meg miert van az, hogy a molett nok sokkal jobb fejek? (egy ismerosom velemenye szerint azert, mert nekik nincs valasztasuk, ha labdaba akarnak rugni)

A vegletekig leegyszerusitve a ferfinak eleg ha penze van, nezhet ki barhogy, megkapja a jo noket. Nos, a noknel nem igy van.

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:20:22

"Olyan vekony lehetsz, amilyen csak akarsz, kitartas kerdese."

Ebből lesz az anorexia és társai.....

max_headroom 2008.09.25. 09:21:25

Dr H 2008.09.25. 06:51:51:
"És visszatértünk a szentnagyfasz elvárásaihoz. Egy nőnek, miután megtalálta élete párját, szóljon arról az egész élete, hogy megőrizze pontosan azt az alkatot, amivel a párja megismerte?"

Mondd, ez a szentnagyfasz nálad valami fixáció? :-)

Szerintem természetes, hogy egy kapcsolatban _mindkét_ félnek vannak elvárásai. A férfi, aki az összebútorozás után pár évvel már egy sertéssel kénytelen együtt hálni, ugyanúgy jogosan horgad fel ezen, mint a nő, aki az összebútorozás után pár évvel kénytelen szembesülni vele, hogy iszákos a férje. Pontosan ugyanaz a bicikli. Egyikük sem arra mondott igent, amit végül kaptak.

"Kérek engedélyt nem egyetérteni."

Tőlem aztán azzal nem értesz egyet, amivel csak akarsz. A világon semmi nem fog tőle változni.

"Elvárások terén azt hiszem, addig nem lesz egyenlőség, amíg egy elhízott, kopasz férfi végig tud menni az utcán azzal a gondolattal, hogy "Én vagyok a világon a legszexibb", míg egy nő erre nem képes (és ki tudja, lehet, hogy ez így van jól)."

Ennek az elvárásokhoz semmi köze, ez önértékelési kérdés.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.25. 09:22:10

Szaffy, nem veled van a baj, hanem a kereskedőkkel. Mondhatni úgy, hogy őket semennyire sem érdekli az a dolog, hogy neked most új ruhára van szükséged, ez szerintük egyéni szoc problem.
Én sem kapok magamra ruhát. 28-as derékbőségű farmer kellene - ez a méret úgy tűnik megszűnt. Nem maradt más választásom, mint megvenni az anyagot, aztán elvinni szabóhoz.

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:22:21

Mindenkinek megvan a maga súlya. Ezt kell megtalálni.

Hogy mi a jó súly? Amikor jól érzed magad a bőrödben és kész :)

Nem kilókat meg centiket kell számolgatni.

Juzo 2008.09.25. 09:23:19

negativ hos 2008.09.25. 09:07:30

A húsos nőkkel nincs gond, csak az ritka.
A sok nő nem húsos, hanem ZSÍROS.


Meg a férfiak is persze, őket sem mentegetném...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.25. 09:26:30

szia szaffy!
grat a címlaphoz :)
meg ne aggódj a fikázók miatt, te tényleg így vagy szép, ahogy vagy :)
(De hát van, aki mondja, nem vagy rámszorulva ez ügyben :))

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 09:28:52

"Nem tudom, hogy te merre jársz és hol élsz, de én pl nem tudom megmondani, mikor láttam 12 évesnél idősebb túl vékony lányt."

Hát éppen ez az, hogy a médiában állandóan ezeket látni! Miközben a valóság:

"Ellenben nyáron volt alkalmam farmersortból kibuggyanó hájakat látni (jó, ez betudható az egy számmal kisebb méretnek és nulla ízlésnek is : )"

Erről van szó. Hogy a sok nő azt tartja szépnek, amit a gebe manökeneken lát, és megpróbál úgy is öltözni - és ekkor jön létre ez a fals helyzet...

keke 2008.09.25. 09:29:33

Ne általánosítsunk. Egy Keira Knightly is lehet szép és szexy, de pl a Love Actually cimű filmben Martine McCutcheon is gyönyörű volt, pedig van köztük 20 kiló kb.

Anton 2008.09.25. 09:29:35

Minden itt jelenlévő hölgynek üzenem, hogy a külső nem minden. Persze, ez az első dolog amit egy ember először lát, de ez még akármit jelenthet. Ha egy hölgy nőies, humoros, kedves, okos, megértő és megvan benne minden olyan tulajdonság ami izgalmas, szerethető, titokzatos és egyedi akkor higyjétek el, a külső másodlagos vagy harmadlagos...
Páromat mikor először láttam, nem igazán tetszett, bár egy 5 másodperces találkozás alapján nehéz ítélkezni, de nem kezdtem el izzadni és nem vágódtam el a földön. Ennek ellenére izgatta a fantáziám, hogy tetszem egy lánynak és úgy gondoltam találkozzunk, legfeljebb egy barátság alakul. Már az első randin teljesen levett a lábamról, egyre jobban tetszett és a mai napig a legizgalmasabb NŐ. Minden nap többet kapok belőle, minden nap egyre szexibb és minden nap egyre közelebb kerülök hozzá, pedig régóta együtt vagyunk és elég jól ismerjük egymást.
A lényeg, hogy az első benyomás semmit sem jelent, ahogyan a nőknek, a pasiknak is kell, hogy levegyék őket a lábukról és ez a KULCS nem pedig a külső...
Az olyan pasikat, akik nem látják meg bennetek a különlegességet, a pluszt messziről kerülendők, ahogyan az olyanok is akiknek a vékony, ÁTLAGOS és buta "tökéletes" lányok tetszenek. (bár az ilyen pasik, pont őket érdemlik).
A kép alatti kérdésre válaszolva tehát: a külső csak egy elem ami lehet pozitív, lehet negatív és lehet semleges is kezdetben, de könnyen a pozitív irányba tolható a többi taljdonsággal. Köszönöm

fuff 2008.09.25. 09:33:29

Jónás de genere Botsinka,

Fals helyzet? Ugyan mar! Nezzuk mar meg a 10 evvel ezelotti es a mostani magyar fiatal noi allomanyt! Eg es fold! Mindigis buszke nemzet voltunk, hogy milyen szepek a lanyaink. Nos holgyeim, ideje magukba szallni, ez igencsak kezd megvaltozni.

Nehogy elhiggyetek mar, hogy a farmersortbol kibuggyano hajat szeretne barki is latni! Erre meg sajatos amerikai szleng is van, a muffin top.

Persze a lelki beketek erdekeben termeszetesen en is azt mondom, hogy fogadjatok el magatokat.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:35:09

sziasztok
mostanra sikerult visszaolvasnom a kommenteket.
sajnos ezt a posztot, nem index cimoldalra szantam, de igy sikerult.:)

reagalnek par dologra.
en, mas lanyokkal ellentetben tenyleg egy kicsit eros csontozatu vagyok. ez ad egy bizonyos csipo szelesseget, amivel lehet kuzdeni, lehet elfogadni, de ez van.

kovernek nem erzem magam. szeritnem aranyos a testem, de nem vagyok vekony. ahol kell, ott gombolyodom.

sokan mondtak, hogy nincs sport es a nok szetfolynak. en is jartam futni, fogok is. elvezem a sportot es nem fujjjolok tole.

igazabol az a nem mindegy, hogy elfogadod e alapvetoen magad, vagy mindig mas szeretlel lenni. en ezt a reszt is erre reflektalva irtam: "Kicsit később rájöttem, hogy valaki a fél karját odaadná, hogy olyan hosszú lábai legyenek, mint az enyémek és hogy egy 40 kg-os nőnek sosem lesznek természetesen D kosaras mellei, mint nekem"

mert a nok tobbsege mindig masra vagyik, mint amit a termeszet adott. ha nagyon vekony, hizni szeretne, ha alacsony, magasabb szeretne lenni stb.

semmi bajom a vekony lanyokkal. aki ezt olvasta ki abbol amit irtam, felreertett.

mellesleg, es 184 cm-el tenyleg baromi nehez itthon noi nadragot venni. mondhatni lehetetlen.

Andi 2008.09.25. 09:37:46

Amikor 40-es nadrágot hordtam, akkor a 162 centimhez 59 kiló voltam.

dex.ion 2008.09.25. 09:40:51

szaffy D-kosár?
és most szólsz vazze??:D

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:40:52

szaffy

"mellesleg, es 184 cm-el tenyleg baromi nehez itthon noi nadragot venni. mondhatni lehetetlen."

Nem kötekedés, sokszor olvasom ezt a problémát, de én nem találkozom vele (182centisen). Akkor én most szerencsés vagyok? :D

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 09:44:50

" fuff 2008.09.25. 09:33:29
Nehogy elhiggyetek mar, hogy a farmersortbol kibuggyano hajat szeretne barki is latni!"

Persze, hogy nem! És ez éppen amiatt van, mert úgy akar kinézni a lány mint egy manöken - csakhogy neki nincsenek olyan adottságai.

szóval az úgy volt... 2008.09.25. 09:45:34

hogy mekkora is pontosan egy 40-es segg?

hát akkora, ami pont beleillika két tenyerembe ;-)

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:47:06

szintén szaffynak:

Ha a 184 centidhez 40-es a nadrágméreted, akkor nem is értem...ez teljesen renben van. Vagy félreértettem valamit?

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:48:31

szóval az úgy volt...

A D kosaras melleket is tudod definiálni?

:P

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:49:15

ugralo_kavics
nem tudom hogy min mulik. lehet hogy neked masok a testaranyaid mint nekem.

tudom, hogy en vagyok alapvetoen bunos a kerdesben, de en a nadrag hosszara iszonyatosan allergias vagyok. ez az egyetlen heppem. es nekem nem jo sajnos, csak a 36-os hosszusag. ez van.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:51:12

megint ugralo kavics
kicsit. azt arra irtam, hogy max akkora lehet a nadragmeretem lefele.
most 14-es ruhakat hordok. ha jol tudom, az magyar meretezesben 44-es.

szóval az úgy volt... 2008.09.25. 09:51:45

kavics, természetesen ;-)

azok akkorák, amik pont kellemesen belesimulnak a tenyereimbe ;-)

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 09:52:04

Szaffy

Régen a magas termetemhez képest (188cm) elég vékonyka voltam (75kg) és rendre olyan nadrágot vettem aminek hiába volt rövidebb a szára, de volt benne elég anyag a kiengedéshez. Női fazonban ez nem járható út?

Juzo 2008.09.25. 09:52:39

szaffy, a boldog boszi :) · szaffy.blog.hu/ 2008.09.25. 09:35:09

Az erős csontozattal az égvilágon semmi baj sincs:)
(Azt leszámítva, h sokan ezt használják kifogásnak h leplezzék a hájasságuk okait)

Ha abból az 'erős csontozatból' kihozod a jót, (mivel sportolsz, ez esélyes), akkor te egy gyönyörű nő lehetsz/vagy:)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:55:49

hosszu labu srac
hat a noi nadragokban max 2-3 centi szokott lenni. nekem meg van hogy 10-15 is kellene.

a masik baj, hogy mazoista reven halmozom a problemakat, mert en szeretek tusarkuban jarni. az pedig szinten megkoveteli, hogy egy kicsit meg hosszabb legyen.

a vicc az az egyebkent, hogy pl a promodnak, nextnek is van hosszitott verzioja. csak nem hoztak be az orszagba. az altalam kedvelt markak egyike sem szallit postan kis hazankba, sajnos.

dex.ion 2008.09.25. 09:56:05

"Az erős csontozattal az égvilágon semmi baj sincs:)
(Azt leszámítva, h sokan ezt használják kifogásnak h leplezzék a hájasságuk okait)"

pl cartman...

mezone 2008.09.25. 09:56:39

Hejjj csajszi, örülök, hogy index coverre kerültél :-) gratula, s noha ezer éve nem beszéltünk nem feledtelek el!!!

millió pusz,
jó a blog

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 09:57:26

Az szivacs. Hordjál szoknyát. :) Oké, befogtam... :D

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:58:35

szóval az úgy volt...

:D

miss berger 2008.09.25. 09:59:11

nekem nincs is otthon mérlegem, akkor én sikeres vagyok?:)))

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:00:25

Hosszú lábú srác

De ha nem szeretem...10 évben 1x veszem fel. Ez pár hete megvolt, most 10 évig megint nem kell. :P

dex.ion 2008.09.25. 10:01:16

miss berger
a mérleg nem a sikerességet méri

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:01:18

Hopp, nem is vagyok szivacs.....nah inkább kusshadok.....

lili 2008.09.25. 10:01:24

"hogy mekkora is pontosan egy 40-es segg?"

különféle ruha számozások vannak. az egyik konfekcióméret szeritnt az enyém pl. 38-as,a következő méret lenne a 40-es.

Viszonyításképp én a 38-as méretemmel, 165 cm magas és 58,5 kg vagyok. Sőt, biztos deformált vagyok, mert derékméretre elég lenne a 36-os is, de az a csípőre kicsi. Azaz, állandóan övet kell hordanom, vagy a derekából bevetetni.

Ezen kívül amúgy a 165 cm magasságomhoz hozzátartozik, hogy a legtöbb nadrágból kb. 10 centit le kell vágni, fel kell varratni a szárát. Igaz, ez még mindig jobb mint ha 185 cm magas lányok, sokszor 10 cm-el rövidebb nadrágok közül válogathatnak zömmel...
Kis hazánkban viszonylag kevés oylan üzlet van, ahol . bizonyos csípő és derékméretre különböző hosszúságú ruhák is lennének.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:05:08

na ugy latom, hogy a lanyok ertik, hogy mi az itthoni ruhahelyzettel a problemam.
odakint bemesz egy boltba.
van hosszitott
pici (alacsony)
allapotos
duci
normal meret
es ez mind egy bolton belul. nem kell levagni, leengedni. meg tudod venni ami neked kell.
ja es mindezt emberi aron. meg olcsobban is mint itthon.

max_headroom 2008.09.25. 10:06:26

Állj, mindent vissza! Én az amerikai méretezésből indultam ki, amikor azt mondtam, hogy a 40-es segg egész estét betöltő.

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:08:18

Komolyan mondom, egyszer még megcsinálom! Miért nem használja ki senki ezt a piacot?? Érthetetlen....

Be kéne hozni ezeket a cuccokat és boltot nyitni, pont.

:)

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.25. 10:09:03

Levi's Store - minden méret létezik minden modellből és az eladók iszonyat ügyesek, azonnal megmondják, milyen farmer áll jól, melyik előnyös, és rádnézve megmondják a méretedet is. Másfajta madrágot tényleg érdemesebb szabatni, megéri

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:11:59

sziasztok,
valahol vicces, valahol szomorú, hogy a nők többségének, még a "legszebbeknek" (az idézőjelt természetesen csak azért van ott, mert a szépség, hál' Istennek relatív) is hosszú-hosszú évek kemény munkájába kerül elfogadniuk magukat. én még olyan nővel nem igazán találkoztam, aki ne lett volna elégedetlen magával. erre azért valahol mégiscsak okokat kéne keresnünk, nem? én a cikkből is ezt a szándékot érzem, nem pedig önigazolást vagy explicit médiakritikát, mint ahogyan azt egyesek értelmezték.
szóval, szerintetek mik az okok?

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:16:45

lili 2008.09.25. 10:01:24
dettó ez a problémám,
klasszikus, arányos homokóra alkat (derék karcsú, csípő széles) vagyok, és majdnem lehetetlen feladat nadrágot vennem. a nadrágok többségét úgy varrják, hogy csak azokra legyen jó, akiknek a derekukkal egybeöntött csípőjük van. :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:20:06

elanor
szerintem ez egy nagyon osszetett kerdes.
regebben lattam egy bbc sorozatot, amiben 20 even keresztul kovettek gyerekek eletet, fejlodeset.
rengeteg szempontot neztek, vettek figyelembe.
pl rajottek, hogyha egy anya onbizalomhianyos, nem szereti onmagat, a gyerek is nagy valoszinuseggel lesz onbizalomhianyos es magat nem szereto ember.

MajorAnna 2008.09.25. 10:22:38

Szaffy Édesem, nagyon jó kis vitát generáltál, bár közel sem ez volt a célod. Sőt.

Azokkal meg ne foglalkozz, akiknek fingjuk sincs a 40-es méretről, téged meg sosem láttak, de idejönnek és kiélik magukat abban, hogy malacnak és kövérnek nevezzenek. Azt hiszem ugyanis, hogy azért teszik ezt, mert jobb másba belerúgni - ráadásul látatlanban pofázni -, mint tükörbe nézni, és elfogadni a kopaszságukat, ráncosságukat, a kis farkukat, sikertelenségüket stb. (ezek csak példák!!!)

Délibáb 2008.09.25. 10:22:56

Na igen, ide kéne eljutni minden nőnek. A kilók száma önmagában elég semmitmondó adat, mert nem mindegy, hogy pl. 65 kg-hoz 155 vagy 175 cm magas az ember lánya. Továbbmegyek, az sem mindegy, hogy izomból vagy zsírból van a 65 kg. Épp ezért logikusabb a körméreteket, BMI-t, lyeneket figyelni.

Másrészt nem attól lesz valaki jó nő, hogy ilyen vagy olyan a testalkata, hanem attól, hogy elfogadja és szereti magát. Akkor más is könyebben eliszi róla, hogy szép.

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:24:40

Ok:

Az a baj, hogy az ember álatlában meg akar feleni valamilyen kívűlről érkező képnek. Nem csak külsőleg, de viselkedés, gondolkodás, stb. terén is.

Ez a baj.
Nemcsak, hogy lehetetlen, de felesleges is.

Fel kell adni. Nem KELL megfelelni.
Ezután van az embernek ideje magába nézni, és elkezdeni úgy élni/kinézni/gondolkodni,etc., ahogy neki jó.

Hirtelen ez ugrott be....

lili 2008.09.25. 10:26:17

Elanor, nem tudom mik az okok.

De pl. hajlamosak vagyunk magunkban elsődlegesen csak a rosszat észrevenni és figyelmen kívűl hagyni azt,a mi szép.

Pl. én 14 éves korom óta hadilábon állok a narancsbőrrel (most már közelítek a 30-hoz)

Volt az életemnek olyan időszaka, hogy "esztétikai okoból" kifolyólag nem akartam emiatt strandra menni. (csitribb koromban). Mert tévesen azt gondoltam, mindneki az én hibáimat nézné csak...

Aztán benőtt afejem lágya. Úgy 25 körül, szerintem elfogadja az ember magát olyannak amilyen. Heti 3-4-szer tornázom, igyekszek az egészséges étkezésre is odafigyelni, de ha megkívánom a csokit, akkor nyugodt szívvel megeszem.

25 éves korom környékén bizony a popón a torna ellenére meglévő narancsbőr sem érdekelt, büszkén vonultam végig a strandom, mert rájöttem, én jól akarom érezni magam. Úgy voltam vele, akinek nem tetszik a fenekem ne nézze és kész.

Nem tudom mi sugárzott ki belőlem önbizalom kapcsán, ugyanis szép számmal próbálkoztat udvarolni férfiak.

Szóval, a probléma a fejünkben van.

A helyzetet pedig az alábbi vicces kép szerintem jól érzékelteteti :)

2.bp.blogspot.com/_DRCmJ7PD-CQ/SMmKxXyNPhI/AAAAAAAAChA/RU7-rXcW29o/s1600-h/arrozada471124.jpg

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:28:59

lili

A narancsbőrt a férfiak akor sem látják, ha az orruk alá tolod, és ujjal mutogatsz rá, legalábbis én ezt tapaszaltam.

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:31:15

szaffy, a boldog boszi :) · szaffy.blog.hu/ 2008.09.25. 10:20:06
persze. ez pusztán pszichológia, nem fiziológia. akarom mondani, hogy tök mindegy, ki milyen alkat, stb., ha az egészségét nem veszélyezteti - tehát pl. nincs rajta >30 kiló fölösleg, vagy nem extrém magas, ilyesmik -, akkor csak és kizárólag attól függ, hogy jól érzi-e magát a bőrében, hogy a szülei/gondozói hogyan bántak vele, milyen mintákat adtak neki át.
láthatunk mi nap, mint nap botsáskákat vagy szilikonos ciculikat, tökéletesre photoshoppolt celebeket, ha normális az önértékelésünk és az értékrendünk, akkor ezek nem szabad, hogy kibillentsenek a lelki egyensúlyunkból.
ez persze csak az elmélet :)

dex.ion 2008.09.25. 10:31:23

"Elanor · elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:16:45"

rád nem is kell.
téged nadrág nélkül szeretlek a legjobban:)

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 10:32:49

Szeretem mikor a nők sírnak a divatcsajokról? Egy normális 185-195 centi magas 90-110 kilós ember mit mondjon mikor egy bradpit dereka vékonyabb a combomnál? (ok, enyhe túlzás, de manapság a kis vékony buzigyerekek a trendik)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:35:57

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:24:40
ez is egy jó gondolat, tovább is fűzném:
az ember csak és kizárólag magának akarjon megfelelni minden téren. hülye eszköz, amivel élni fogok, de most nem jut eszembe más:
szóval a halálos ágyunkon csak magunktól kérhetjük számon a meg nem élt/boldogtalan/hülyeségekre elpocsékolt/másokhoz igazított/stb. életet.

dex.ion 2008.09.25. 10:36:03

"Hosszú lábú srác 2008.09.25. 10:32:49"

te, én közel 185 centivel és közel 90 kilóval is kurva vékony hatású vagyok. nem tom, nem érzem magam trendinek:(

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:36:41

lili
ez nagyon igy van. mikor szurke kis egerke voltam, es meg nem fordult a fejemben, hogy en egy kivanatos szep no vagyok, a kutya nem jott oda es nem udvarolt. es pontosan ezert meg is voltam rola gyozodve, hogy egy szurke egerke vagyok.
aztan egyik reggel felkeltem es eldontottem, hogy ennek vege. elkezdtem tenyleg odafigyelni magamra. kihuztam magam. mosolyogtam. es szepnek ereztem magam. nem tudom mitol jott a valtas, de jott.
es onnantol naponta 3x dudalnak ram az utcan (nem azert mert autok ele ugrom:)), vacsorameghivasokat kapok stb. es olyan pasikkal talalkoztam, akikre elotte ra sem mertem volna nezni.
tenyleg jol erzem magam. persze mindenkinek vannak rossz napjai, ez elkerulhetetlen, de osszessegeben boldog vagyok. es ez fejben dol el. senki nem akar egy savanyuszolovel egyutt lenni. en sem akarnek.

lili 2008.09.25. 10:42:02

szaffy, igen, valahogy nálam is így zajlott le. Mennyire igaz, hogy észreveszi az ember lányát ha van tartás, önbizalom és mosoly, olyan férfii s, akiről szürke kisegér koromban max. csak álmodoztam :)

lili 2008.09.25. 10:46:24

kiegészíteném ez szerintem fordítva is így lehet..Hiszen a kisugárzással rendelkezőt másikat vesszük észre (és ehhez nem kell egy férfinak adonisznak lenni, avagy hiába adonisz, ha nincs kisugárzása)

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 10:48:30

comment.blog.hu/2008/09/25/szenzacios_szuletett_felesegek_promokep

Látjátok így kell kinéznie egy negyvenéves háziasszonynak - a média szerint...
... és még csodálkoztok, hogy a 'duciknak' néha elegük van...

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:51:37

Szerintem az ilyen képek miatt már minden nőnek elege van....

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 10:52:02

Jónás

Találós kérdés, az egyedülálló 40-es nők között miért fordul elő sok ilyen nő (gyerekkel rendelkezők is), míg a feleségek között nagyon nem? :)

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 10:56:44

"ugralo_kavics 2008.09.25. 10:51:37
Szerintem az ilyen képek miatt már minden nőnek elege van...."

Még neked is, aki így nézel ki? :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:58:24

hosszu labu srac
az egyik baratnom sikitozik msn-en es a kovetkezo dolgot mondja, hozzateszem igaza van.
a pasik nagy resze, ha van egy allando kapcsolata, ahol jol erzi magat, olyan szinten elkezd sorhast ereszteni, hogy orom nezni.
az egesz barati koromben ez van. a lanyok ugy ahogy tartjak a formajukat, a pasik meg ugy neznek ki mint misi mokus az orokke termo fa alatt. azert ebbe is bele kellene gondolni. az eremnek ket oldala van.

kerikak 2008.09.25. 11:00:48

szerintem önértékelési problémái (már ha lehet ezt így nevezni, mert az élet igazi problémái nem ezen a szinten kezdődnek) az önmagukra igényes nőknek vannak, azoknak akik kicsit is foglalkoznak magukkal, nemrég voltunk nyaralni, hemzsegett a bálnáktól a tengerpart, közülük jópáran monokiniben napoztak, ezeknek a nőknek tutira nincsenek önértékelési gondjaik.. és némelyiknek egész jó pasija volt, a fene se érti ezt

dex.ion 2008.09.25. 11:02:01

" a lanyok ugy ahogy tartjak a formajukat,"

na ez az ami jó lenne, csak nem igaz...ez az érem másik oldala! ( a sörhast nem tagadom.)

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 11:02:28

Szaffy

Ezt nem tagadom, és különben is, az nem sörhas, hanem a szexgép tankja. :D Tény, aki kapcsolatban van az elhagyja magát, ezen nincs mit szépíteni, és kurvára mindegy, hogy ffi vagy nő... (igen, általánosítok, anyu csuklik)

dex.ion 2008.09.25. 11:03:12

" nemrég voltunk nyaralni, hemzsegett a bálnáktól a tengerpart, közülük jópáran monokiniben napoztak,"

tömegesen jöttek ki a vízből?
és ráadásul monokiniben? aztakurva...spektrum tud erről?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.25. 11:11:57

Rékuc,

a svéd Levi's store-ról, vagy a magyarról beszélsz? -:)

egyébként rajtam nem állnak jól egyik Levi's gatyó sem. Mustang sokkal jobban áll, de az a méret ami nekem kell, megszűnt. Hiába mutatom a nőnek a nadrágot, ami rajtam van, azt mondja, nincs.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 11:20:23

rekuc
a magyar levis boltban meg sosem tudtak ram nadragot adni. de persze az is igaz, hogy lehet hogy rossz boltban voltam.

Miléna 2008.09.25. 11:26:39

Hajjaj, hát tényleg nem könnyű :( Szaffy, ha neked sikerült, annak örülök, de valóban az látszik, hogy nagyon ritka az önmagával elégedett nő.

Egyet ismerek (vagyis inkább ismertem), ő viszont a hozzám hasonló alakú nőkre (173 cm, 40-es ruhaméret) azt mondta, hogy elhagyják magukat. Ő viszont erőfeszítés nélkül tartja a 90-60-90-et (igaz, 160-as magassággal), mert szerencsés a génjeivel, gondolom.

Voltam 38-as is, és tényleg jobban éreztem úgy magam. Viszont velem meg az a szomorú helyzet, hogy előbb halok éhen, mintsemhogy elérjem a 60 cm-es derékbőséget. Rövid a derekam, ez van... Egyszer régen nekiálltam fogyókúrázni, már kiálltak a csontjaim, de a derekam még mindig 66 cm volt.

Arra kell gondolni, amit (asszem) a piroskás posztban írt be valaki, hogy a reklámipart nem az ember alakja érdekli, hanem az ember pénze. Ha a nők elégedettek lennének, rengeteg cégnek annyi lenne...

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 11:40:48

milena
ez a 90-60-90 egy nagy marhasag.
sugva mondom, hogy Marilyn Monroe 44-46-os ruhákat hordott. megis szexszimbolum lett.
az ilyen csodaszamokat meg el kell felejteni.

dex.ion 2008.09.25. 11:43:47

merilin nem az alakja, hanem a pofija, meg a pr-ja miatt lett szexszimbólum. ja meg mer jól tudott szaxizni. én mongyuk hozzá se nyúlnék.

Rebelde 2008.09.25. 11:44:48

Szaffy,

szívemből szóltál:)
egyébként engem már nem érdekel ki, mit mond az alakomról, tudom, hogy vannak hibák, de most nincs kedvem sanyargatni magam...:)

dex.ion 2008.09.25. 11:46:07

ja, a 90-60-90-nel meg nincs semmi baj
én sem vagyok jóképű meg gazdag, de attól még nem mondom azt, h azok az attribútumok hamisak:)

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.25. 11:50:37

hm én simán a westendben szoktam vásárolni a levi's boltban. Van ott egy igazi plázacica kinézetű eladó csaj, cicik, hosszított szőke műhaj, műköröm, hat kiló smink - de olyan profi eladó, hogy ihaj, legutóbb bementem és csak annyit mondtam, hogy ugyanilyen modellt szeretnék, amilyen most rajtam van, csak egy számmal kisebbet, és készültem mondani a modellszámot és a méretet, de rávágta,hogy 'aha, akkor 571, 32/32 méret, szintén indigó legyen?' csak lestem ki a fejemből :)
(mellesleg azt hiszem az 571 speciel egy férfi modell, de nekem irtó jól áll, kellemesen magas derék > nem csúszik le a seggemen és nem buggyan ki a derékháj, egyenes szavású, nem szűkül lefelé, ven benne hely a csípőnek)

Rebelde 2008.09.25. 11:54:14

a turkáló a legjobb:))
nincs kedvem kifizetni ugyanis kb 25 ezret egy nadrágért

fuff 2008.09.25. 12:02:08

Nem is kell turkalo. A Zara-ban a Levi's aranak feleert lehet jo farmerokat venni, meg divatosabb is. Vagy ott van Parndorf. A Levi's es a Replay meg elmehet a fenebe a nevetseges araivel.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 12:02:34

rebi
en is oda jarok. olcso es kapok magamra nadragot. csak ket gond van vele:
1. baromi sok ido mire talalsz valamit ami tenyleg jo is.
2. nem feltetlenul olyat viszel haza amilyet szeretnel, hanem amilyet talalsz, van.

en pl kb egy eve vadaszok hosszitott fazonu egyhen trapezos indigokek farmerra es nem talalok. mind vagy agyon van koptatva, vagy fel kilo csillam, flitter es himzes van rajta...
de teny hogy en is nagyon jo darabokat fogtam mar ki.:)
a turkalo jo dolog.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.25. 12:02:54

Rebelde: kb. 17 ezer egy Levi's farmer. És évekig jól áll és tart... én is imádok turiba járni, de inkább blúzok, sálak, tunikák, kiegészítők származnak onnan, az 'alap' darabokért szerintem megéri kiadni azt a pénzt.
No persze Amerikában 32 dollárért vásároltam Levi's-t legutóbb (2007) rendes boltban, nem outletben, normál áron. Szóval pofátlanság, hogy mit lehúznak itt az emberről :/

Miléna 2008.09.25. 12:03:31

Szaffy, a ruhamérettel trükközve van :)

Mivel nagyon sok nő nem hajlandó megvenni a 4-essel kezdődő méretű ruhákat, egyre nagyobb méretű ruhákra teszik rá ugyanzt a számot. Van Anyukámnak egy ruhája, kb 30 éves, de úgyis divat a retró, így hordom :) És az a ruha 42-es.

Magamon is észrevettem régebben, hogy szívesebben vettem meg egy 38-as nadrágot, mint az ugyanakkora 40-est... Sőt, egyszer a H&M-ben láttam egy szoknyát, nem volt 38-as, így felpróbáltam a 40-est, ami lepottyant rólam, majd a 36-ost, ami meg tökéletes volt, és ami most, 40-es koromban is jól áll rajtam még :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 12:10:02

rékuc
nem vagyok levi's ellenes, de a baratom pont egy hete mondta, hogy soha tobbet levi's, mert egy fel evnel nem bir ki tobbet.
nem tudom, hogy min mulik a dolog, mert tenyleg nagyon vigyaz a ruhaira....

Rebelde 2008.09.25. 12:11:39

Én pl mellben vagyok erős, na az is egy külön történet, hogy mit vegyen fel az ember, hogy ne legyen közönséges és vizsonylag normálisan nézzen ki... a melltartó vásárlás meg kész harcifutam:)

dex.ion 2008.09.25. 12:26:42

mit is hittem, én balga, ha a nők elkezdenek ruhákról picsogni, h majd meghallják az én hangomat is...dehogy.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 12:29:04

dex
egyebkent mar regen szembesulhettel volna a D kosarammal, ha egyszer letolod a buksid a Parazsba.

dex.ion 2008.09.25. 12:30:49

szaffy
szembesültem én má ígyis;)

Miléna 2008.09.25. 12:32:16

Jajjaj, Dex, hát ha azt hangoztatod, hogy nincs semmi baj a 90-60-90-nel, akkor csak az ilyenek fognak meghallani, ilyen meg itt nincs :)

yooccoo 2008.09.25. 12:34:21

harcibarbi 2008.09.25. 08:47:39
ha nem lennék illedelmes, mondanék valamit erre, inkább nem kommentálom

arra azért kíváncsi lennék, hogy nézne ki mondjuk Szaffy vagy bárki más, széles medencecsonttal, mondjuk 60 kilósan
kb mint egy E-gerenda
biztos szép lenne ...

dex.ion 2008.09.25. 12:34:56

hopp, akkor eltévedtem, elnézést:)

ravens01 2008.09.25. 12:37:29

Igen, igen, igen!!! Igazságot a nemeknek! Mmint a nemek közötti egyenlőtlenségeknek.! Az elüntetésüknek (nem a nőknek). Mér van az, hogy a nőm 13 év és 2 gyerek után úgy tartja az 50 kg-ját 165ön, hogy nem fogyózik és nem sportol (házasságkötés után leadott 10 kg-ot, így most 50) - én pedig fölszedtem 25 kg-ot. És hetente 2x foci. Meg tekintetvetés. Eccemá legyen rend!
Holnaptól fogyózok!
Tegnap is ezt mondtam.
Holnap is ezt fogom, és állom is a szavam, mindennap :D.

fuff-nak: a Replay az, aki minden focimeccsen jónéhány gólt lő??

ugralo_kavics 2008.09.25. 12:38:16

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 10:56:44

"ugralo_kavics 2008.09.25. 10:51:37
Szerintem az ilyen képek miatt már minden nőnek elege van...."

Még neked is, aki így nézel ki? :)

MUHAHAHA!!! :D

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.25. 13:13:20

Rékuc,

17 e-t én elvből nem adok egy farmerért. Az anyagot megveszem hozzá 2,5e Ft-ért, 6e Ft-ért pedig megvarratom.

Én eddig akárhány egyenes és szűkszárú Levi's-t próbáltam, mindig azt láttam, hogy csak a térdig egyenes a szára, fölötte elkezd bővülni. Emiatt a combomnál van egy kis lobogás, ami a térdemnél megy át a belső oldalra. Ez pedig szép O lábat csinál rajtam. Miután ezt kb. 15 évvel ezelőtt többen is megkritizálták, erre figyelek, azóta úgy látom, hogy az összes Levis ilyen. De csak az.

Mustang Atlanta jobb, de arra mondták nekem több üzletben is, hogy megszűnt, nincs helyette más, 30-as a legkisebb méret stb. - minden lehetséges érvvel előjönnek, hogy meggyőzzenek, hogy ne is keressek magamra Mustang farmert.

Nekem egyébként mindig a különféle "noname" farmerek jöttek be, amiket megkaptam mondjuk 3-4e Ft-ért, érdekes módon mindig tartósabbak voltak, mint a menő márkák. Az egyetlen bajuk az volt, hogy 2 év múlva a márka már megszűnt, az üzletnek hűlt helye stb.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 14:08:07

egy dolog jutott meg eszembe a sovanysag vs koverseg temakorrel kapcsolatban.
szerintem egy 3-5 kg felesleg minden emberre kellene. egeszsegugyi okbol. ugyanis, ha valaki teljesen szalkasra gyurja magat vedtelenne valik, ha gond van. betegseg eseten a szervezet egyszeruen nem tud mihez nyulni es sajat magat emeszti fel.
en lattam 110 kg-os embert ket honap alatt 40 kg-ot fogyni. nem volt szep latvagy. ha akkor nincs az a felesleg, nem elte volna tul.
nem azt mondom, hogy mindenkin legyen termeszetellenesen 20 kg felesleg, de egy kicsi kell.

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 16:49:25

Na, végre megtudtam, milyen is az a 40-es gatyaméret.
Hát, most kiderült, hogy a valóságban SOHA nem akartam tudni, és most is borzadok a gondolattól, hogy egy nő két és fél méter magas legyen és arányos, vagy gusztustalan zsírpacni.
Még esetleg, némi erőltetéssel elképzelhető valami kohász-vájár-súlyemelő fazon, de inkább ne.
Sírva kérem a népeket: Ne keverjék már össze a dagadt, magukba lottyadt hájkúpokat a vidám, egészséges, jó kinézetű kissé molett csajokkal. Hiába szeretnék, nem ugyanaz a kategória.

max_headroom 2008.09.26. 01:26:29

MajorAnna 2008.09.25. 10:22:38:
"... téged meg sosem láttak, de idejönnek és kiélik magukat abban, hogy malacnak és kövérnek nevezzenek. Azt hiszem ugyanis, hogy azért teszik ezt, mert jobb másba belerúgni - ráadásul látatlanban pofázni -, mint tükörbe nézni, és elfogadni a kopaszságukat, ráncosságukat, a kis farkukat, sikertelenségüket stb. (ezek csak példák!!!)"

Felteszem, neked megvolt az összes ide kommentelő férfi, hogy ilyen biztonsággal nyilatkozhass a frizurájukról, a ráncaikról, vagy a péniszméretükről.

szaffy, a boldog boszi :) 2008.09.25. 14:08:07:
"szerintem egy 3-5 kg felesleg minden emberre kellene. egeszsegugyi okbol. ugyanis, ha valaki teljesen szalkasra gyurja magat vedtelenne valik, ha gond van. betegseg eseten a szervezet egyszeruen nem tud mihez nyulni es sajat magat emeszti fel."

Szaffy, a szervezet tartalékai egyáltalán nem a zsírpárnákban vannak. Aki szálkásra gyúrja magát, vagy túl intenzíven űz bármilyen sportot, annál az egyik legnagyobb veszély a katabolikus állapot. Ez akkor következik be például, amikor a normál táplálkozás nem biztosít elegendő mennyiségű proteint. Ilyenkor a szervezet onnan vesz el, ahol a legtöbb van: a már felépített vázizomzatból, vagyis az étrendkiegészítők nélküli extrém fizikai megterhelés végső soron akár izomleépüléshez is vezethet. Sportolók ezért az emelt koncentrációjú vitamin komplexek mellett rendszeresen fogyasztanak proteinkészítményeket, és gondoskodnak a proteinszintézishez elengedhetetlenül fontos glutamin vagy a BCAA-k beviteléről is. (Glutamint rendszeresen adnak egyébként égési sérülteknek, de rákbetegeknek és HIV pozitívoknak is.) A szervezetben lerakódott zsír ezeket nem pótolja.

Mrs.Ell 2008.09.26. 03:06:52

De szar lehet Magyarorszagon lakni, asszem nem mennek vissza, itt nalunk az eladocsajok kozott is vannak olyan 120 kg koruliek, de se pasi se no nem mondja rajuk hogy de gaz hogy o szolgal ki, epp ellenkezoleg, mindenkinek jo ez, a nok nem bosszankodnak hogy "hu a picsa milyen undoritoan vekony", a pasik pedig az arura tudnak koncentralni, nem arra hogy "de megb*sznam", gyerekek, kedves elmaradott felfogasu kelet.europaiak, ez egyszeru marketing.
Sajnalom a magyar csajokat, azert is mert nem kapnak ruhat magukra, ertetlenul olvasom a 28-as meret, es ilyen megkozeliteseket. Nalunk mindenfele van, egy 50 kilos es egy 90 kilos is alapbol tu maganak ruhat venni (mar bocs, de egy 50 kilos igenis sovany, mint ahogy egy 90 kilos is kover) - meg valami, nem vagytok ti kicsit rasszistak es fajgyulolok kedves magyarok?

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.26. 08:08:33

Mrs Ell
Ne haragudj, de hogy jon ide a rasszizmus es fajgyulolet?
Tenyleg nem ertem.

MajorAnna 2008.09.26. 10:36:05

Max drága, neked szövegértelmezési problémáid vannak úgy látom. Nem, nem volt meg egy pasi sem az ide kommentelők közül, nem ismerem őket, de aki ilyen véresszájú, annak több mint valószínű, hogy a saját életével, kinézetével stb. stb. stb. van a gond. (Gyengébbek kedvéért: a kívánt rész aláhúzandó, behelyettesítendő stb.stb.stb.) Így már érthetőbb?

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.09.26. 11:27:44

MajorAnna: Nagyon nem értek egyet veled, pont azért amiért nagyon sokan szokták mondani, hogy a dundi nők kedvesek, stb. Sokan mondják azt, hogy nincs más választásuk, de ez nem feltétlenül igaz, és amit leírok lehet igaz egy vékony lányra is, nem csak egy dundira... de az alapfelállás kb ez.

A különbség ott van, hogy valaki nem a saját vélt tökéletességének biztos tudatában szólal meg. A szilikonos, állandóan fogyókúrézó szexi cicababa, és az szolizott kigyúrt, stb. pasi lehet olyan üresfejű, hogy azt mondja, külsőségek megvannak, ágyban teljesíti amit szerinte várnak tőle, ezzel ő tökéletes miért tenne többet.

Aki elégedetlen az alakjával annál eltűnik a vélt tökéletsség. Hódíthat humorral, kedvességgel, gondoskodással, lehet egy harcias anyatigris (apatigris), lehet, hogy valakinek tetszik a stílusa, stb... sok választása van. Mint annak is aki gondolhatná tökéletesnek magát, de nem teszi.

Vagy nem is gondol rá, mert ugyan lehetne ő bomba nő, de teszem azt, részecskefizikus és olyan pasit keres akivel értelmesen el tud beszélgetni, ehhez pedig nem úgy öltözik...

Persze mondhatnánk azt is, hogy mindenki magából indul ki. Ergo te azért beszélsz így látatlanban másokról, mert te (tetszés szerint kiegészítheted) és megszoktad, hogy ezt inkább mára mondod, mert jobb mint tükör elé állni. Nyilván, te nem nyilatkoztál látatlanban az itt kommentelők indokairól, ergo tapasztalatból beszélsz pl. farokmérettől. Te nem vagy olyan. Te talán tapasztalatból beszélsz.

Döntsd el melyik hízeleg neked inkább. Én inkább nem toldom meg egy harmadik lehetőséggel, mert akkor biztosan sértődsz.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.09.26. 12:01:10

szaffy: Korábbi kommentemre nem reagálltál, pedig én még rosszat akkor biztos nem írtam senkiről. Engedelmeddel egy apróságban viszont veled is vitatkoznék. Ez pedig a vásárlóerő kérdése.

Tudod akad 5 lány, nézzük meg melyik milyen üzletet jelent a boltnak.

1. Hiába lehetne belőle tökéletes plázacica (természetes adottságok megvannak) és igen vonzó lenne, de ő inkább a tudománynak él. Ha plázában vásárol ruhát, az a véletlen műve, illetve a szomszéd könyvesbolté. Sejthető, hogy a pénzét is inkább ott költi el. Feltételezed, hogy kishazánkban kevés olyan van aki jelentős összeget hagyna mindkét boltban és rendszeresen...

2. Katona. Hivatásos állomány. Nő létére komolyan is veszi. Na ez ritkán jön ki 40 kgból. Mellesleg, ha belőle katona lett, annak oka van, nyílván jobban érdekli az (és még sok más dolog) a ruhánál. Alkalom van, kivételesen nem a megszokott öltözék kell, hát elmegy a plázába. Egyszer. Igaz, akad olyan méret ami jó neki, igaz a férfiszem számára kellemesebb látvány, mint a plázacica, de azért mégiscsak katona. (Legyen külföldi is? Amíg sok amerikai katona volt itt akadt arra is példa)

3. Japán származású, nem csak a hazai viszonyok szerint gazdag lány. Márkás ruhát elvétve hord, mert amit csináltat azt jobban szereti. A szabót, a divattervezőt, stb. állandóra alkalmazza. De mit tehet akkor, ha egy barátja látott a plázábaan egy ruhát ami állítólag jól állna neki. Megnézi. Vagy vásárol, vagy nem.

4. Reálisan vásárló, nem teljesen üres fejű hölgy, nem az átlagos méretekkel, de annyi ízléssel, hogy ne vegyen fel olyat ami nem jó. Na ők sem töltik ott minden idejüket a plázában, pláne nem valószínű, hogy minden lehetséges méretre lenne rendszeresen vevő.

5. Plázacica. Az egyetlen hobbija shoppingolni a plázában, a család erőforrásainak a javát pont az ilyen boltokban költi el, s tehetsége szerint fogott fiúját is állandóan shoppingolni viszi. Az éppen aktuális fiú a pénzével és a szakadt BMWjével villog. Így állja a cehhet, legfeljebb nem eszik másnap. Ha idáig jut a helyzet plázacica új fejőstehenet keres.

Szerinted ki az aki rendszeresn és sokat költ majd ott ruhára? Na a marketing őt célozza meg. Vele kell elhitetni, hogy milyen jól néz ki majd a most megvett ruhában, akkor is, ha 0 az ízlése, ha az szűk neki, ha... és olyan eladó kell aki ehhez a közösséghez áll közel. Vele kell közösséget vállalni akár azok ellen is akik őt leszólják, be kell bizonyítani, hogy Ő a jó vásárló, aki őt a jó alakja, remek ízlése, sok vásárlása miatt megszólja az ronda is, bunkó is.

Na ez is marketing.

Nem véletlenül velük kedvesek, és nem véletlenül az az üzenet jön át, hogy "légy te is plázacica".

Tippeld meg az 5 említett típusból melyik az a 4 amivel én szóba állnék :)

no mail, no problem 2008.09.26. 12:14:14

Szaffy,

remélem már elvonultak a fogalom nélküli, minden címlaposnak beszóló trollok, és hozzá lehet érdemben is szólni.

Csak ajánlani tudom Naomi Wolf könyvét: A szépség kultusza címmel 1999-ben kiadták itthon is.

shop2.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=1747&cikk=9632601432

webshop.animare.hu/a+szepseg+kultusza+12000.html

Elég vitatott a könyv, a szerzőt támadták rendesen, még a gender és feminista vonalról is. Az alapján amit írsz, tippem szerint érdekelni fog. Én pasi létemre imádom, de engem a feministák nők is feministának tartanak. (Lényegében az is vagyok, nettó önérdekből.)

max_headroom 2008.09.27. 00:18:38

MajorAnna 2008.09.26. 10:36:05:
"Max drága, neked szövegértelmezési problémáid vannak úgy látom."

Tévedsz, kedves. Te fejezted ki rosszul magadat.

"Nem, nem volt meg egy pasi sem az ide kommentelők közül, nem ismerem őket, de aki ilyen véresszájú, annak több mint valószínű, hogy a saját életével, kinézetével stb. stb. stb. van a gond."

Több mint valószínű - látod, ez így rögtön másképp hangzik, mert ezzel kifejezted, hogy a feltételezésedet osztod meg velünk, és nem a tapasztalatodat. Viszont az első kommentedben példákról beszéltél, melyeknek nyilvánvalóan konkrétumokat kell tartalmazniuk.

"Gyengébbek kedvéért..."

Ha képes voltál követni a fenti gondolatmenetet, feltételezem, azon sem esik majd nehezedre elgondolkodni, hogy kinek a gyengeségére derült itt fény.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.09.27. 17:01:14

NA, akkor elárulom itt a kismilló komment után, hogy bizony nekem is rosszul esett a botsáska.
Leírtad, Szaffy, hogy nem bántásnak szántad, de hidd el, hogy annak lenni sem leányálom. Tudod, én mindig gúnyolodom egy picit magamon (ruhafogas volnék, vagy mi... :D), de azért szar, amikor a szemembe mondják. Én is szeretnék némileg több husit magamra :D.
És bizony ruhát vásárolni éppolyan szenvedés nekem is, hiszen a 36-os konfekció méret nem igazán passzol a magasságomhoz. Mindig utána kell alakítani, sajnos.

És az ide kommentelt férfitársak véleménye is arról árulkodik, hogy bizony vékonynak lenni nem annyira leányálom.

Jaaaa, és a Levi's gatyók tényleg nem olyan klasszak. Én a H.I.S farmerokat szerettem, persze már nem gyártják őket :(((
Bocs, hogy élek :DDD
süti beállítások módosítása