Érzések

Kicsit úgy érzem felkészületlen vagyok. Mindenre, ami a következő hónapokban vár rám. Szeretném, vágytam...vágyom rá, de nem számítottam már most ekkora felfordulásra amit okozott.

Kezdődött az egész azzal, hogy alig férek bele a nadrágjaimba. Ami ugye tudom én, hogy természetes dolog, nő az ember hasa, de hihetetlen érzés, hogy növekszik az emberben egy idegen entitás, miközben én alig tudok lehajolni és nem vagyok képes már behúzni a hasam, mert valaki bent lubickol éppen...és még ez legyen a legnagyobb gondom.

Eddig sem voltam egy összeszedett, precíz picsa, de mostanában kezdem a kriminális szintet súrolni. Elmegyek egy nadrágért, amit másfél óra beszélgetés után otthagyok...nem azt küldöm el, nem annyit számlázok ki, még jó, hogy reggel megtalálom a fürdőszobát egyedül.

Kicsit félek, hogy milyen lesz mikor hónapokig csak szaros pelenkáról fog szólni az életem meg alszik, nem alszikról... Tudom, hogy ez az élet rendje. Azt is érzem, hogy mikor már itt lesz, nagyon fogom szeretni és minden értelmet nyer és megvilágosodik. De addig kicsit szilánkokra hullik az életem...

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr553591603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2012.01.22. 23:55:07

dehogy hullik. erre nem tudsz felkészülni. majd a másodiknál talán, de most ez egy teljesen új dolog, fogalmad sincs mire számíts, de ettől szép és izgalmas, nem? szétszórt voltál eddig is, most pedig egy kicsit jobban, de ez legyen a legnagyobb gondotok, egészségesek vagytok mind a ketten, és ha majd megszületik úgyis minden róla fog szólni, és minden rendben lesz, hidd el! :)

hajdú 2012.02.14. 23:41:28

Fránya fészbúk! Már itt is a like gombot keresem :)
Dejónektek!

macskavati 2012.02.28. 19:15:03

De jó! Gratulálok!
Régebben gyakran olvastalak, aztán nagyon megritkultak a bejegyzések. Mondjuk biztos béna vagyok, mert ezt is a legfrissebb kommenteket látva vettem észre, a főoldalon nem...
Na mindegy, ha van kedved, nézz be ide: bezzeganya.postr.hu/, itt találsz rengeteg "sorstársat".
Boldog babavárást! :)

hajdú 2012.03.08. 10:33:52

Egyébként én is így... Remélem nem baj :) szívesen olvaslak.
süti beállítások módosítása