Nyüsznyüsz


Esik a hó. Reggel a bkv-nak köszönhetően sikerült teljesen bőrig áznom. Hideg van és 3 órát aludtam. Nyűgös vagyok.

Hát a boszi képességeimet még csiszolni kell, mert a múltkori kívánság listámból ez lett:
Reggeli szmötty, szél, hideg, latyakban hempergés, fagyott rügyek, virágok, egyedül éjszaka haza sétálás, forralt borozás.
Lehet, hogy rossz a suhintási technikám?:)

Délben vége a munkának. Hazamegyek és veszek egy forró fürdőt és csinálok mellé egy nagyon-nagyon forró kakaót. Visszabújok a meleg ágyamba, megölelgetem hű társam, Brumi macit és megnézek valami jó kis filmet.  Jó lesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr1391925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lam3r 2008.03.22. 20:44:12

No, végül mi volt a jó film? :)

nemtudom 2008.03.23. 07:21:24

Kellemes vasárnap reggelt kívánok Neked! Én is a filmre vagyok kíváncsi:)))

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.23. 10:43:43

Hát jó lett volna, de elauldtam rajta:D:D
A Kabala pasit szandekoztam megnezni...
De holnap este bepoltolom a hianyzo reszeket:D

nemtudom 2008.03.23. 11:51:02

helyes, nincs is jobb, mint egy jó filmen elaludni... nincs is rosszabb, mint a pi-n elaludni, pedig jó film, visszatérő motívuma a hosszas telefoncsörgés:S hangosan...

lam3r 2008.03.23. 13:32:25

Ez boszorkányos! Én is elkezdtem nézni tegnap, csak nem tudtam befejezni, de ma reggel bepótoltam! Le sem tagadhatod, hogy ez a te műved! :D

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.24. 08:59:35

lam3r
nem is tagadom. miert is tennem...:)
de ez a pocsek ido viszont a deli boszorkany muve, nem ez enyem:S
tudjatok, en jo boszi vagyok.;)
süti beállítások módosítása