Szép vasárnap reggel

Sikerült ma reggel arra ébredünk, hogy a szomszéd fél kilenckor nekiállt ütvefúróval szétverni a lakását.

Néha úgy éreztem:

  1. mindjárt szétreped a fejem és meghalok.
  2. mindjárt átkukucskál a falon és beinteget a szobába.

Ez az egész azért volt vicces, mert feküdtünk az ágyban egymás mellett és néha esküszöm nem hallottam, hogy Áron mit mond.

Lehet, hogy én vagyok a bunkó falusi hajdúsági lány, de mifelénk, ha az ember ilyen munkálatokat szeretne csinálni, előtte azért átmegy a szomszédokhoz és szól.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr8587458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m.gray 2008.07.27. 13:35:54

Szia,

én nagyon megértem a feelinget. Nálunk csak a szomszéd kisgyerekeek üvöltenek reggel 8tól este 11ig úgy, mintha a bőrt nyúznák róluk, miközben valaki a frissen nyúzott bőr alá szórná a sót. Lehet, hogy én vagyok túl szigorú, de amikor mi így ordítottunk kiskorunkban a barátnőmmel az udvaron, hát valamelyikünk szülei tuti felparancsoltak minket a lakásba....

dex.ion 2008.07.27. 14:13:59

"Lehet, hogy én vagyok a bunkó falusi hajdúsági lány, de mifelénk, ha az ember ilyen munkálatokat szeretne csinálni, előtte azért átmegy a szomszédokhoz és szól."

hát itt nem. ez pest. én ilyenkor azért ki szoktam fejezni a hálámat aznap éjszaka lefekvésidőben némi zenével.
süti beállítások módosítása