Futás sokadszor

Megint nagy lendülettel belekezdtem a dologba. Már háromszor voltam és tényleg újra és újra rájövök, hogy mennyire élvezem.

Egyrészt utána sokkal jöbb a kedvem és a közérzetem is. Vidámabb vagyok.:) Ha valami búbánatom van, csak elmegyek futkorászni és mire hazaérek, elszáll a gőz.

Mondjuk tegnap este rádöbbentem valamire. Enyhe nagyképűség azt, amit én művelek futásnak minősíteni, miután láttam a futópályán, hogy hogy csinálják ezt a "nagyok". Szó ami szó én inkább csak kocogok, vagyis kocogatok...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr31606370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.08.08. 16:30:28

hajrá, hajrá!
én szeptemberben ugrok neki megint, de akkor a jógának is, bringával fogok ismét munkába járni és tök jó lesz nekem. mi fogjuk a legjobban bírni a pénteki hajnalig tartó parázslásokat, meglásd! :)))
süti beállítások módosítása