Big is beautiful?!

Régóta foglalkoztat a kérdés, hogy a férfiak milyen nőkhöz vonzódnak is valójában...

Sosem voltam modellalkat. Soha nem is leszek. Nem azért, mert nincs hozzá kitartásom (egyébként sem akarnék botsáska lenni), hanem mert nem olyan alkattal, csontozattal születtem. Ha megfeszülök sem lesz a nadrágméretem kisebb 40-esnél a csípőm szélessége miatt.

Nem mondom, hogy könnyű volt ezt elfogadnom, mert nem volt az. Lehet, hogy ez hülyén fog hangzani, de akkor éreztem először, hogy nem vagyok abnormális, mikor 4 éve kimentem Angliába egy hónapra nyaralni. Egyrészt simán tudtam a magasságomra nadrágot venni. Ez nálam utópisztikus csoda számba ment előtte. Mert ha valaki magasabb az átlagnál, az ott egy piaci szegmens, nem pedig elhanyagolt vásárlói réteg. Legnagyobbat akkor mosolyogtam, mikor észrevettem, hogy még hosszított kismamaruhákat is lehet náluk teljesen emberi áron kapni. Szerintem, ha én ilyen óhajjal mennék be egy itthoni kismamaboltba közölnék, hogy járjak 9 hónapig szoknyában, mert az milyen trendi.

Másrészt ott az én 14-es méretem a teljesen átlagos kategóriába tartozik. Nem, nem a konfekcióméret felső határa, mint itthon. Lehet most azzal jönni, hogy igen, mert az angol nők csúnyák és kövérek, de szerintem az igazság nem ebben keresendő. Sokkal inkább abban, hogy ott már rájöttek, hogy nem a 16 éves plázacicákból lehet megélni. Hogy mikor bemész egy boltba és kérsz, egy ne adj isten XL-es ruhát, ne nézzenek úgy rád, mint a véres rongyra. Igen, ott éreztem először, hogy én is olyan nő vagyok mint bárki más. Kicsit hosszabb lábakkal, de ugyanolyan.

Kicsit később rájöttem, hogy valaki a fél karját odaadná, hogy olyan hosszú lábai legyenek, mint az enyémek és hogy egy 40 kg-os nőnek sosem lesznek természetesen D kosaras mellei, mint nekem. Igen, én máshogy vagyok szép, mint Sarah Jessica Parker vagy Meg Ryan. A váltás valahol ott jött, mikor rájöttem, hogy semmi értelme, hogy valaki máshoz hasonlítgassam magam vagy hogy valaki más akarjak lenni, mint ami vagyok.

Elfogadtam magam olyannak, amilyen vagyok. Kicsit gömbölyű, hosszú lábú lánynak. Ez hatott. Nemcsak befelé, hanem kifelé is. Mostmár talán el tudom hinni, ha a párom felkelés után azt mondja, hogy milyen szép és szexi vagyok. De ehhez le kellet győznöm magamban azt a rengeteg gátot, amit szépen évek alatt felépített bennem a média. Hogy csak akkor lehetek szép, ha az északi széllel járok dolgozni és ha naponta egy salátát ropogtatok el összesen.

Nem hiszem, hogy ennek így kellene lennie és igazából ez csak rajtunk múlik. Csak rajtunk áll, hogy hagyjuk e magukat zsarolni és befolyásolni. Mondhatnám, hogy én már nem teszem, de ez nincs így. Mert akárhányszor itthon idulok ruhát vásárolni, megszégyenülten és megsemmisülten jövök haza. Tényleg így kell ennek lennie?

Az inspirációt és a képet is ez a poszt adta.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr90679719

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hát nem gyönyörűek?! 2010.08.31. 23:10:02

Elég régi bejegyzéseket találtam guglis képturkálás közben, de muszáj megmutatnom, milyen klasszak ezek a fotók. (Még ha eredeti céljuk nem is szimpi)Az előttem szólókhoz (szaffy, meg megint szaffy és piroska) már nem sokat tennék hozzá, jól megmondták...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Esmein 2008.09.24. 21:39:18

van egy ősi kínai mondás, ami valahogy így szól
-Ha olyasvalakivel akarnék lenni, akinek olyan a teste, mint egy tizenkét éves koreai kisfiúnak, akkor egy tizenkét éves koreai kisfiúval randiznék.

Álljunk meg egy szóra 2008.09.24. 21:41:20

"kissebb" - gratulálok!!! Méghozzá címoldalon!

moqs 2008.09.24. 21:53:27

Szia Szaffy!

Mikor sörözünk? :)

sg (törölt) · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.09.24. 22:25:51

Az angol nők tényleg csúnyák és kövérek. Olaszországba kellene menned, ott rögtön rájönnél, hogy simán lehetnél 38-as, ha akarnál. És a 38-as nők még mindig nem botsáskák, viszont nem is kövérek.

kisvi 2008.09.24. 22:28:30

címlapra kerültél :)

bagolybagoly 2008.09.24. 22:30:32

Hát én már elég régta mondom, hogy mennyire nehéz valahánykilósan.
... én viszont egy csomó ideje nem gondolkozom azon, hogy mi tetszik "a pasiknak". nem érdekel. semmiből sincs olyan, ami mindenkinek jó lenne, valószínűleg nőből sem. Ugyanakkor naponta kb 10 miliószor jön szembe olyan kezdetű mondat, hogy "A férfiaknak az tetszik .." "A férfiak azt szeritik..." "A férfiak szerint ...." Egyrészt ugyebár a nő teste az gy alakíthat gumicsoda, amit a maguk örömére kalibrálnak. Másrészt a nagy világvallások közé vegyük már fel a mindenható szent fasz imádatát. Mert egyre többen élnek, öltöznek, mozognak, beszélnek, dolgoznak, pihennek úgy, hogy az a nagy szent fasz kódex alapján a pozitív kategóriába kerül. ma reggel vmi okos hajnali beszélgetős műsörban az összes stúdióban jelenlevő egymásralicitált szörnyülködésben ... a nagy hűű meg hááá-któl levegőt sem kaptak, ahogy azt ecsetlték miként nőietlenednek a nők.Az egyik szégyenli magát, ha női súlyemelést lát a TV-ben, amásik übereli .. hát még a box. Na, szégyellem magam én is. Ha pénteken ennek ellenére mégis elmennék edzésre nem felejtek el majd elmondani néhány "Üdvözlégy szentnagyfasz..-t" bűnbocsánatért.

nyanyanya 2008.09.24. 22:34:09

Zarojelben teszem hozza, hogy a ram valo 28as gatyak tobbsege kb 20 centivel hosszabb labban mint en, pedig en sem vagyok torpe...

disznóakatehén 2008.09.24. 22:42:08

mi az a 40es?? mert a férfiaknál már 40es bőven 120 kilós embert takar xDDD

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2008.09.24. 22:56:18

Azok a férfiak akik a "botsáska" :))) nőket szeretik, tapasztalataim szerint úgy általában a csordaszellem hatása alatt vannak. Nincs nekik saját izlésük kialakulva, hanem a haveri körnek (csordaszellem) akarnak tetszeni, a haveri kört pedig a reklámok meg a többi médiaszenny neveli.

Szerintem a legtöbb botsáska modell kifejezetten csúnya.

A Nadapi Mór 2008.09.24. 22:57:38

Nekem fogalmam sincs, hogy "A FÉRFIAK" hogyan vélekednek ilyesféle kérdésekben, de NEKEM nagyjából úgy hiányzik egy anorexiás ruhafogas az ágyamból, mint egy decens tökönrúgás. És meglehetősen széles ismeretségi körömben, rokonságomban a hímneműek túlnyomó része is hasonlóan vélekedik. A nő az legyen nő, és inkább legyen rajta egy plusz hurka, mintsem szúrjon a csontja. No persze módjával, mert az is kínos, ha egy átlagos kondiban leledző férfiember nem képes fölemelni élete párját.

Mr.paksimogyoró 2008.09.24. 22:59:28

Azt rettentő mód utálom,ha a nők mondják meg,hogy a férfiak mit szeretnek. Ha a barátod Veled van,és szeret, akkor a Te típusodat,és kész. Én is sokat "szenvedek" Cicámmal, mert teljesen kész van,mikor ezek a nemtudomkiáltal idealizált nőietlen nők megjelennek a tv-ben,újságban. girnyók,nincs mellük,vagy akkora van,mint egy focilabda, és a szájméretekről már ne is beszéljünk! Fogadjátok el magatokat olyannak, amilyenek vagytok, és ezek után hirtelen a világ is elfogad benneteket. Nem azt mondom,hogy minél nagyobb, annál jobb, egyszerűen mindenki olyan amilyen :) minden nő szép,én például mindegyiket szeretem :) Na csók

kisvi 2008.09.24. 23:00:39

Szaffy, nekem is 40-es újabban a nadrágméretem :))

bagolybagoly 2008.09.24. 23:02:20

mennyi normális, helyes, önálló pasi gyűlt itt össze :)))) van remény :)))) már azt hittem, hogy TV-ből, magazinból jólmegmondóak vannak csak. Szerencsére nem. CSak ők mindig hangosabbak.

Asidotus 2008.09.24. 23:06:22

Ilyen, hogy "férfiak" nincs. Van akinek ez tetszik, van akinek az. Én például imádom nézegetni a japán fotómodelleket, akik ugyebár alacsonyak, vékonyak, nem igazán bögyösek (ott nem is igazán dívik a mellnagyobbítás.) De például feleségül nem biztos hogy venném, mert ahhoz sok más is kell.
Viszont volt nem egy-két olyan lány, akik közelebb voltak a 70 kilóhoz, mint a 60-hoz, és mégis nagyon tetszettek nekem. Ezt sosem lehet tudni, hogy kinek mikor ki tetszik meg.
Annyira ügyelj az alakodra, amennyire az egészséged miatt feltétlenül szükséges, mivel a túlsúly nem káros. És az sem baj, ha két megpakolt cekkerrel fel tudsz baktatni a 3. emeletre, anélkül, hogy "meghalnál".

Asidotus 2008.09.24. 23:09:49

Ja, ami lemaradt:
Ha pasid van, akkor az valószínű, úgy szeret téged, ahogy összejöttetek. Próbálj meg ne nagyon megváltozni. Értem ezalatt, hogy egy karcsú nő ne dagadjon nagyra, mert már megvan az embere, innentől lehet csokit zabálni. És akinek a párja a teltebb idomokat kedveli, az ne nagyon fogyókúrázzon.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.09.24. 23:15:46

Szaffy: Tudod egy apró gond van: Nem mindegy, hogy egy férfi olyan nőt keres akivel le tudja élni az életét, minden nap tud beszélgetni, neki tetszik is (pl. mert szereti), vagy egy olyan nőt keres akinek a legfőbb értéke, hogy lehet vele dicsekedni, mert mindenki elfogadná egy éjszakára.

Neked is el kell döntened, olyan társat keresel magad mellé akinek az előbbi fontos, és akivel le tudod élni az életedet, mert te is hasonlókat kapsz. Vagy egy divatos, menő, stb. ember mellett lennél divatos (és eldobható) cicababa. Most mondjam azt, hogy a nők meg egy-egy sztárt majmoló divatkövető egyenpasikat szeretik? Nem mondom, mert minden nő kezében ott a döntés :)

max_headroom 2008.09.24. 23:20:14

Hm. Elolvastam a hivatkozott posztot is. Dicséretedre legyen mondva: te legalább nem mész el olyan szélsőséges következtetésekig és csúsztatásokig, sőt hazugságokig, mint annak a szerzője. Néhány észrevétel.

"egyébként sem akarnék botsáska lenni"

modellalkat ≠ botsáska
Van olyan is, tény. Viszont a férfiak nagy többsége ugyanúgy nem vonzódik a botsáskákhoz, mint a tonna Madonnákhoz.

"Hogy csak akkor lehetek szép, ha az északi széllel járok dolgozni és ha naponta egy salátát ropogtatok el összesen."

Hidd el, senkinek nincs ilyen elvárása veled szemben. És mivel ilyen elvárás nem fogalmazódott meg, nemcsak felesleges, de tipikus érvelési hiba vitába szállni vele. Ezt a retorikai eszközt szalmabábérvnek hívják. hu.wikipedia.org/wiki/Szalmab%C3%A1b-%C3%A9rvel%C3%A9s

Természetesen minden jogod megvan hozzá, hogy jól érezd magad a bőrödben, és örülök neki, ha helyrerázódott az önértékelésed. A férfiaknak pedig ugyancsak megvan a joguk hozzá, hogy nekik tetsző párt/partnert válasszanak.

francois 2008.09.24. 23:20:27

minden dundus nőben belül ott van egy karcsú...

gravi_t 2008.09.24. 23:26:39

igen, nyilván csak ez a két nőtípus létezik: eldobható botsáska meg a hűdeértékes nembotsáska. nyilván...

AP 2008.09.24. 23:29:27

Én meg világ életemben 65 kilós, 185 centis szépfiú akartam lenni, de nem lettem, pedig elég rendesen nekifeszültem. Nem a magasságbeli növekedésnek..
Kb mostanra jutottam el oda hogy akinek nem tetszem az bekaphassa.

AP 2008.09.24. 23:31:36

..persze ez nem azt jelenti, hogy 128 kiló vagyok, de tartós 30 kiló fogyás után még mindig nem értem el azt az eszményi képet ami a fejemben él.
A fal a fejünkben van. :)

ravens01 2008.09.24. 23:37:47

jaja, jó a dundi, ha nincs kedve, ott csavarsz rajta egy nunit, ahol csak teccik...

szóval az úgy volt... 2008.09.24. 23:40:36

az én kedvesem is kellemesen gömbölyű. eltartott vagy egy évig, amíg elhitte nekem, hogy így gyönyörű és kívánatos nekem (az exe egy botsáskáért hagyta el). de már tudja ő is, amit én ;-)

max_headroom 2008.09.24. 23:42:40

Nűnű 2008.09.24. 23:06:22:
"... imádom nézegetni a japán fotómodelleket, akik ugyebár alacsonyak, vékonyak, nem igazán bögyösek (ott nem is igazán dívik a mellnagyobbítás.)"

Tévedés. Mármint az, hogy Japánban nem dívik a mellnagyobbítás. Mert nagyon is dívik, csak más az elterjedt módszer, mint Európában vagy Amerikában. Japánban az implantátumot általában az izom alá helyezik be, aminek nagyobb kockázata, viszont a vizuális hatás kevésbé természetellenes.

"... egy karcsú nő ne dagadjon nagyra, mert már megvan az embere, innentől lehet csokit zabálni."

Ez viszont egy nagyon jó meglátás. Általános trend, hogy a nők addig figyelik aggódva a súlyukat, amíg párra találnak, aztán úgy érzik, elengedhetik magukat - egyre kevesebb testmozgás, egyre több chips a tv előtt, következésképp egyre nagyobb élősúly. Nem szabadna elfelejteni, hogy a férfit azok a paraméterek vonzották, melyekkel a nő a megismerkedésükkor rendelkezett. Vonatkozik ez külsőre, viselkedésre egyaránt.

ürge vagyok · http://www.urge.hu 2008.09.24. 23:43:48

kis tévedés. BRITTeknél igenis azért ilyen a konfekció, mert tényleg túlsúlyosak és ez évtizedek óta ilyen. Az angol nők mindig is ilyen magyar szemmel husos semmitmondó csajok voltak.

doktorcukor 2008.09.24. 23:48:42

Örülök hogy egy ilyen posztot olvasok ráadásul egy hölgy tollából! Szerintem is tökéletesen mindegy hogyan néz ki egy nő külsőleg, ha a belül kiegyensúlyozott akkor árad belőle a szépség függetlenül a súlyától. Boldog nőket a világba és le a divattal!!!!

qx 2008.09.24. 23:55:19

izé, a ropiharcos ribizliknél mindig vmi bizonytalanság fog el.. és ha pont az én kezem között törik el? hogy számolok el vele? jobb, ha van anyag:)

sz b&b 2008.09.24. 23:58:54

cíímlaaap!!!
örülsz? :D

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 00:04:13

Szerintem kövér vagy, mint a malac, és ez azért van, mert sokat eszel, és keveset mozogsz, nem a csontozatod, vagy a hosszú lábad miatt.
Az angol nőkre való hivatkozás korrekt, tényleg kövérek, de emellett randák és lóarcúak is. Nem piaci szegmens, hanem a valóság. Bakfisként...

De attól, hogy nagydarab vagy, netán kövér, még simán lehetsz jó nő. Olyan, aki tetszik a pasijának, netán másoknak is. De abban teljesen biztos lehetsz, hogy méret, zsírpárna, mell, és hosszú láb ide, vagy oda, az a faszi, aki minden reggel arra ébred, hogy hosszan magyaráznia kell, hogy te milyen baromi jó nő vagy, baromi hamar ott fog hagyni, és lelép a francba.

Próbáld meg inkább befogni a csőröd, örőlni neki, és reggel első blikkre inkább simán leszopni, mint halálra szekírozni marhaságokkal.
Induljon már egyszer az életben jól annak a szerencsétlennek a napja, aki egy picsogó izével él együtt, talán maga se tudja miért.

Úgy egyébként tulképp mekkora az a 40-es segg?

Tinua 2008.09.25. 00:11:05

francois 2008.09.24. 23:20:27
:))))) jaja, van akiben három is :D még szerencse, hogy "angol tudósok kimutatták", hogy a túlsúllyan egyenes arányban növekszik a humorérzék mértéke :)
Egyébként meg, ebben a hónapban vettem egy 44-es és egy 42-es pólót, valamint egy 48-as télikabátot és egy 38 (!)-as kardigánt. NNNa, tessék kitalálni, mennyire kellene magam rosszul éreznem... :D

Tinua 2008.09.25. 00:27:40

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 00:04:13
"Nem piaci szegmens, hanem a valóság"
Elnézést, de esetleg a kettőnek nem kellene egybeesnie....????

"Úgy egyébként tulképp mekkora az a 40-es segg? "
hahh! Gotcha! :)
Évekkel ezelőtt beregisztráltam egy netes társkeresőn, asszem a loveboxon, gondoltam, miért is ne? Aztán a harmadik levél után rádöbbentem, hogy ezt másra is lehet ám használni,mint ismerkedésre: statisztikáztam egy kicsit. Amikor csetelés/beszélgetés/stb során szóba került a testsúly, rákérdeztem, hogy szerinte vajh mennyi vagyok. A LEGKISEBB tévedés kb 20%-os volt, LEFELÉ. 171 cm voltam akkor és 85 kiló.
Igen, az akkori 84 kilómat simán nézték 65-nek a pasik.
Ellenőriztem a dolgot: egy idő után ELŐBB mondtam el, hogy 85 kiló vagyok, és csak aztán vezettem rá őket arra, hogy megmondják, soknak találják-e. Igen, egy-két pasi kivételével nem akartak találkozni velem, mert az ő ízlésüknek túl sok az a 85 kg.
Én ebből azt vontam le, hogy
a) NEM a kilók száma számít.
b) pont ezért, ha valaki rákérdez, a józan ész határain belül TÖK mindegy, hogy mennyit mondasz. Mondj annyit, amennyi jól esik, építsd a saját önbizalmad - rajtad kívül úgysem fogja senki.
c) akinek tényleg tetszel, az az életben nem fog veled a kilókról beszélgetni. A testalkatodról igen, DE csak bókok formájában.
És ez a három BÁRKI esetében igaz: akár botsáska vagy és utálod magad érte, akár donna és utálod magad érte, akár fantasztikusan jól nézel ki de annyira utálod magad, hogy nem érdekel.

Bocs a sok nagybetűs szóért, csak örülök, hogy előkerült ez a téma :)

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 01:04:16

Tinuának igaza van. gyakorló férfiként baromira nem érdekel a nő súlya - ha úgy egyébként tetszik. Speciel még nem találkoztam nyolcvan kiló fölötti nővel, aki tetszett volna, de simán lehet ilyen. Gyaníthatóan simán ütné a két métert.

A piaci szegmensben is van némi igazsága, kissé slendriánul fogalmaztam.
Jelen esetben egy a piac egy igen szűk részére értettem a piaci szegmens kifejezést, szemben a baromi nagy, mindent ellepő háj-, és segginvázióval, ami berezgi a békés angol tájat.

De továbbra sem tudom, mekkora is valójában az a negyvenes nadrág, illetve az abba passzoló segg.

max_headroom 2008.09.25. 01:23:27

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 01:04:16:
"De továbbra sem tudom, mekkora is valójában az a negyvenes nadrág, illetve az abba passzoló segg."

Segítek: egész estét betöltő ;-)

vidéki men · https://sokallok.blog.hu 2008.09.25. 01:46:41

"Örülök hogy egy ilyen posztot olvasok ráadásul egy hölgy tollából! Szerintem is tökéletesen mindegy hogyan néz ki egy nő külsőleg, ha a belül kiegyensúlyozott akkor árad belőle a szépség függetlenül a súlyától. Boldog nőket a világba és le a divattal!!!!"

Tökéletesen mindegy? Nem félsz hogy elárasztanak a rusnyák a házassági ajánlataikkal?

sz b&b 2008.09.25. 02:24:15

max_headroom 2008.09.25. 01:23:27
ez nem igaz. Messze nem.
Fogalmad sincs a 40es méretről, bogaram..

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 03:22:56

Eddig különösebben nem érdekeltek a női szabványméretek. Sose tudtam, mekkora egy D melltartó, kinek, mekkora a nadrágja, kabátja, akármije.
Ha netán nekem kellett női ruhaneműt vennem valami apropóból, akkor kerestem egy nagyjából megfelelő méretű eladót, ráböktem, és kértem a méretét. Eddig mindig stimmelt a dolog...

Így persze nem csoda, hogy az előzetes méretegyeztetés hiánya miatt beleakadtam ötvenkilós dagadékba (frankón szétfolyt szerencsétlen), hetven kiló fölötti álomszépbe, de mindez hiába, mert sose fogom megtudni, mekkora az a fránya negyvenes segg.

Holnap neki is látok keresni egyet, megszemlélem, és egyből ki is fog derülni, hogy vagy randa löttyeteg, vagy nem. Az eddigi tapasztalatok alapján nem ezen múlik a dolog, akár lehet jó nő is (a fentiekből gyanítom, hogy nem az, bár esetleg szántani...), de az biztos, hogy amennyiben reggelente picsog, és vergődik a hülyeségén, akkor el van baszva az egész, oszt hízhat magának.

Vajon ezt az egész marhaságot miért tolta elénk a szerző?

Moyan 2008.09.25. 05:31:49

Na neked se terem sok ész a fejedben.

40es segg ugyanis más egy 160as csajon és más egy 180ason.

Tinua nyilatkozata tényleg felnőttes, lehet belőle tanulni kedves kétszínű fantáziálgató kisfiúk.

Mmhhaahhaahaa amikor 90 kiló voltam, minig azt hazutam hogy 75 és elhitték, most 76 vagyok és 65 kilót mondok, ezt is beveszi mindenki, hehhehh nem tudtok ti számolni sem, rossz a szemmérték!

Moyan 2008.09.25. 05:33:02

A d betű pedig beragadt :).

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 06:01:52

Moyan: És téged elégedettséggel tölt el az, hogy nemcsak hájas vagy, hanem hazug is?
Azok a kisfiúk, akik "bevették" a bevallott súlyodat, egész biztos, hogy meg is maradtak melletted pár napig?
Nem tartod lehetségesnek - csak tippelgetek persze -, hogy miután kijózanodtak, lekoptak egy életre, és csak majd valamikor évek múlva, egy őszintén részeg pillanatukban vallják be zokogva egy vadidegennek, hogy, igen, tényleg, egyszer valóban megdugtak valakit, aki már vágásra érett?

De továbbra se tudom, mekkora is lehet az a negyvenes segg...

kukta 2008.09.25. 06:21:06

gondolom inchben mérik a kerületet úgy negyvenes, tehát kb. 101cm. Szerintem nem rossz. :)

Dr H 2008.09.25. 06:51:51

max_headroom:

És visszatértünk a szentnagyfasz elvárásaihoz. Egy nőnek, miután megtalálta élete párját, szóljon arról az egész élete, hogy megőrizze pontosan azt az alkatot, amivel a párja megismerte? Kérek engedélyt nem egyetérteni.

Elvárások terén azt hiszem, addig nem lesz egyenlőség, amíg egy elhízott, kopasz férfi végig tud menni az utcán azzal a gondolattal, hogy "Én vagyok a világon a legszexibb", míg egy nő erre nem képes (és ki tudja, lehet, hogy ez így van jól). Több önbizalmat a hölgyeknek, a fasziknak pedig kevesebb önteltséget.

Nagykevély 2008.09.25. 06:53:26

"Szerintem is tökéletesen mindegy hogyan néz ki egy nő külsőleg, ha a belül kiegyensúlyozott akkor árad belőle a szépség függetlenül a súlyától."

Az akaratgyenge, csokizabáló mangal-icák önfelmentése.

Azért egy nő inkább maradjon 60 kiló alatt.

Nagykevély 2008.09.25. 06:55:33

Dr H.
Az összes nőimagazin-hazugságot olvashatjuk még ma?

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 07:23:25

Tetszett az írásod és teljesen igazad van... Viszont a kép teljessé tételéhez jó lett volna RÓLAD egy kép...

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2008.09.25. 07:38:02

Valaki mondja már meg hogy mekkora az a "40-es segg" mert nekem ez kb annyit mond, mint átlagos nőnek a 40 gigaflop számítási teljesítmény.

Nagykevély, attól hogy neked ezek az elvárásaid, még nem biztos hogy aki másképp gondolja, az egy ízlésficamos barom. Nekem pl a 60 kiló az egy alsó határ alatti valami, az igazi Nő 75-80 körül kezdődik.

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 07:40:07

" Nagykevély 2008.09.25. 06:53:26
Azért egy nő inkább maradjon 60 kiló alatt. "

Mert te éppen 61 vagy? :)

Igenismegnemis 2008.09.25. 07:41:35

Nem lehet kijelenteni, hogy 40-es a jó, vagy a botsáska a jó. Van, akinek ez, van, akinek az. Aki nem fogadja el, hogy idővel változik a nője, az vegyen egy próbababát, vagy guminőt.

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 07:47:15

"Nem lehet kijelenteni, hogy 40-es a jó, vagy a botsáska a jó."

De, ki lehet, :) ha valaki tényleg botsáska, az nem jó...

"Aki nem fogadja el, hogy idővel változik a nője, az vegyen egy próbababát, vagy guminőt."

Attól függ mennyi idővel... Elég elszomorító tud lenni, ha egy nő az esküvője után pár hónappal már x kilóval több, merthogy "most már férjhez mentem, nem kell vigyáznom az alakomra..."

(Egyébként én a régi számítási módszert preferálom: ahány centi magas (-100) annyi kiló :)
Na jó, ha pár kilóval könnyebb, az nem baj.)

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2008.09.25. 07:48:41

"És visszatértünk a szentnagyfasz elvárásaihoz. Egy nőnek, miután megtalálta élete párját, szóljon arról az egész élete, hogy megőrizze pontosan azt az alkatot, amivel a párja megismerte?"
Természetesen ugyanolyan nem marad, mert hát azért öregszik mindenki, de valahol igaza van, mert nem csak a nők, de hajlamosak vagyunk ellustulni. Én is egy hosszabb párkapcsolat alatt felszedtem 20 kilót. Ez nem szükségszerű, én nagyon is csodálom azokat az ötvenes nőket, akik megmaradtak szexinek... (meg irigylem a férjüket)

"Azért egy nő inkább maradjon 60 kiló alatt. "
Alkatfüggő. Ha valaki magas, annak ez nem olyan sok. Ha valaki fenékre és combra hízik annak sem. Ha valaki nehéz (tömör) csontú annak sem.
Viszont egy alacsony, hasra hízó, könnyű csontú nőt nem érsz át, ha 60 kiló.

Mellesleg egy mell nem attól szép, hogy D kosaras.
Egyébként meg légy boldog, ahogy vagy és kész!
Ja, és tényleg járj szoknyában, pláne, ha szép hosszú lábaid vannak :)

Főnix 2008.09.25. 07:56:37

Vérnűsző Barom

A 40-es segg teljesen rendben van. A számozás 36-tól kezdődik és 50 főlé megy. Tapasztalat. Milyen nőkkel találkoztál már? Mekkora női seggeket láttál már? Hozd fedésbe a számozást és rájössz, hogy a 40-es segg teljesen rendben van.

A blogírónak egy javaslat: "ki lehet menni" angliába és ott "örülni", nem itt "szomorkodni".:)

171 cm-hez 85 kg. Nézzük csak a testtömegindexet: XX,XX
www.hazipatika.com/tools/bmi
"Önnek szüksége van némi fogyókúrára!"

Férfi vagyok és az enyém ennyi: 25,47.:)
Hacsak nincsenek D-s, vagy nagyobb melleid észre sem veszlek, úgy elmegyek melletted az utcán. Ilyen eccerű ez.

Miért akar minden nő "a legszebb" lenni, mikor ez képtelenség?! Nem "szerethet" mindenki, b+!

Matfu 2008.09.25. 07:58:10

A magyarok sokat és egészségtelenül zabálnak.
Amikor Franciao.-ban voltam, leesett az állam a csodálkozástól. Nem mondom, hogy szebbek a nők (& a ffiak), de nagyságrendekkel jobban és egészségesebben néznek ki.
Hogyan is? Úgy, hogy (jóval) kevesebbet esznek és többet mozognak.
Lehet túlsúly egy emberen, de nem akármennyi. Akármilyen nehéz, tessék mozogni, és nem bezabálni minden este. Sportolni egyébként is jó érzés. Gondolom, mindenki ismeri azt a megelégedett fáradságot, amivel egy jó edzés leülsz egy laza vacsorához...
Nem megéri? Legalább nem kell ilyen posztokat irogatni...

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:01:25

"Nem megéri? Legalább nem kell ilyen posztokat irogatni..."

Biztosan te is szobabiciklizés közben írtad ezt a hozzászólást, ugye, :)

Nagykevély 2008.09.25. 08:17:36

"Aki nem fogadja el, hogy idővel változik a nője, az vegyen egy próbababát, vagy guminőt."

Vagy azt is, hogy viszlát édes, hatvankilósan szerettelek meg, én sem eresztettem sörhasat, te se legyél máskor hirdetőoszlop, a "biztoságban", csá.

based on tue story

Matfunak meg tökéletesen igaza van. legyünk már egy kicsit igényesek a saját testünkkel szemben. Férfiak, nők egyaránt.

Dale 2008.09.25. 08:17:46

Nem a kiló számít, hanem az összhatás. A husi csajok is jók tudnak lenni, volt már olyan, hogy 40esnél nagyobb volt, viszont olyan feszes mint egy gumilabda :) Ha elhanyagolt, csüngő hasú, mittudomén, az a gáz.

harcibarbi 2008.09.25. 08:19:43

Jó ez a poszt, rendbehozta a vérnyomásom.

Miért van az, hogy minden divatosan duzzadt nő azzak igazolja duzzadtságát, hogy a 'botsáskák' milyen pfújok, meg őket ugye senki sem szereti, meg milyen randák, de bezzeg ők.

Ha olyan frankón néznek ki, minek ez a folytonos önigazolás? Ha van párja, akinek tetszik, és ő is jól érzi magát a bőrében, minek ez a folytonos görcsölés és bizonygatás, hogy a csúnya média, meg mindneki dögöljön meg, aki vékonyabb?

Egyébként is, azt hittem lejárt lemez, hogy a súly/magasság önmagában nem mond semmit. A paraméterek, derék/csípő arány azok, amitől kívánatos lesz egy nő a férfi ágyéka számára.
(most tekintsünk el a perverzióktól)

És az sem mindegy, hogy a súly háj/izom aránya milyen - ugye.

Tudom, hihetetlen, de léteznek arányos, hosszúlábú, karcsú nőszemélyek, és nem, nem tizenhat évesek és nem plázákban nyávognak.

Mondjuk ők nem írnak posztokat a testsúlyról (nem is értem miért kenik rájuk állandóan, hogy ők foglalkoznak mindig a súlyukkal).

A túlsúly egészségügyi szempontjairól meg nem is írok, gondolom mindenki tisztában van vele.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.25. 08:24:31

na, nekem 44es a nadrágméretem, és akkor mi van :D a kedvesem imádja és én is jól elvagyok vele. Magyarországon iszonyú fastisztoid nézet uralkodik a testsúlyt illetően, ez a szomorú valóság.

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:26:12

"Mondjuk ők nem írnak posztokat a testsúlyról (nem is értem miért kenik rájuk állandóan, hogy ők foglalkoznak mindig a súlyukkal)."

Talán mert ők is folyamatosan mérik...?? :)))
És izgulnak, egy jó vacsora után, hogy felment rájuk 20 deka? :)

Nagykevély 2008.09.25. 08:30:27

Rékuc,
kár, mert a blogodról úgy emlékszem, hogy helyes az arcod. És nincs szomorúbb látvány, mint egy amúgy csinos lány elhízva. Egyre többet van részem ebben a látványban volt osztálytársaim és gyerekkori ismerőseim között. És még gyerek sem kell hozzá. Az talán adna rá némi felmentést.

üdv:
egy fasiszta

parsifal 2008.09.25. 08:31:44

en pl kifejezetten a teltkarcsu es izleses holgyeket kedvelem...... oszinten szolva nem bizom a vekony nokben.... de hogyan lehetne itt tenni a szepet????? :D:D:D

ugralo_kavics 2008.09.25. 08:31:52

Azt mondjuk nem lehetne, hogy senki sem cseszeget senkit az alkata miatt?

(no persze ez hülye kérdés volt...) :D

harcibarbi 2008.09.25. 08:33:32

Ne haragudj, de annyi logikád van, mint egy marék szárított molylepkének. Hogy jön ez ide???

Normáli sember annyit eszik, ami után nem nyavalyog, hogy jáj, felcsúszott 5 gramm a jobboldali kapaszkodóhájra. Ha meg egyszer többet eszik, akkor lesportolja. Ennyi.

Egyébként a hizás észleléséhez felesleges a mérleg. Nyilván 1-2 kiló+tól már jobban szorít a gatya.

yooccoo 2008.09.25. 08:36:05

jókat röhögök rajtatok :DDD
szerintetek ha a gének miatt mondjuk az egész család széles csípővel rendelkezik, akkor hogy lenne már vékony?
szánalmas celebimádók

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:37:16

"Egyébként a hizás észleléséhez felesleges a mérleg."

Tehát nem kell még mérekezniük sem ahhoz, hogy a súlyukkal foglalkozzanak.

"Ha meg egyszer többet eszik, akkor lesportolja. Ennyi."

És a "lesportolás" az nem a súllyal való foglalkozás?? :)))
Logika...

Rosehip 2008.09.25. 08:37:16

Abban mindenképp igazad van, hogy sértô a kereskedôk pökhendisége, hiszen a nem szokványos méretûek pénze ugyanolyan vásárlóerôvel bír, mint a modelleké. Ez pusztán gazdasági kérdés, fôleg itthon, ahol elég sok lány nem éppen M-es cuccokat hord.
(egy felmérés szerint az EU legkövérebb lakosai az angolok, de a második helyezés már a miénk!)

A hájasság, a testi-lelki igénytelenség már más kérdés, és nem csak a nôket érinti.

harcibarbi 2008.09.25. 08:40:01

ugralo_kavics

Gondolom ezt szaffy-nak írtad - mifel ő fikázta a posztjában a nála vékonyabb nőket.

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:41:51

"Gondolom ezt szaffy-nak írtad - mifel ő fikázta a posztjában a nála vékonyabb nőket."

??? Hol is pontosan??

ugralo_kavics 2008.09.25. 08:45:59

harcibarbi

Mindenkinek. :) Az én vérnyomásom is renbejött, mikor elolvastam, különösen a botsáska szó pörgetett fel...merthogy túl sokszor tituláltak annak...

Unom, hogy folyton arról megy a picsogás, hogy a gebék bántják a ducikat, miközben ennek fordítottja is teljesen igaz.

ugralo_kavics 2008.09.25. 08:47:39

Jónás de genere Botsinka

Ha ugyanezt a postot megírnám fordított "előjelekkel" akkor én lennék a genya sáska, hidd el :)

harcibarbi 2008.09.25. 08:47:39

yooccoo

Te hülye vagy? A széles medence csonttól még senki nem lesz túlsúlyos vagy kövér.

Jónás

Az általad kiragadott mondatok az én véleményem. És én nem vagyok botsáska, pech :-P Érted-e?

A te olvasatodban tehát, aki egyátalán nem foglalkozik a súlyával, az olyan 200-tól a tonnáig terjedőt nyomhat. (kedvedért: mivel egyátalán nem figyel se magára, se a bevitt zabára, se semmire, ami a testalkatával kapcsolatos)

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:49:38

"Az én vérnyomásom is renbejött, mikor elolvastam, különösen a botsáska szó pörgetett fel...merthogy túl sokszor tituláltak annak..."

Ha szándékosan vagy "botsáska" akkor örülj neki.
Ha nem szándékosan vagy az - nosza, szedj fel egy pár kilót, és akkor majd nem titulálnak annak :)

"Unom, hogy folyton arról megy a picsogás, hogy a gebék bántják a ducikat, miközben ennek fordítottja is teljesen igaz."

Szegény gebék... szegény ducik :)
De azért média meg a píz továbbra is a gebeségben van...

czege 2008.09.25. 08:50:18

nagyon irigyellek, hogy eljutottál idáig... Én kicsi vagyok és volt idő, amikor sikerült magam 49kg-ra koplalni - heti 20óra edzéssel és masszív bulimiával. A mai napig nem tudom elfogadni, hogy 38-40es ruhákat hordok és még azt se tudom mondani, hogy legalább a lábam hosszú. Utálom a külsőmet, gyűlölöm a tükröket és nem tudok hinni a férjemnek, aki szerint gyönyörű vagyok. Hibáztathatom ezért a médiát - de ezért csak én vagyok a hibás, csak én tudnék változtatni. De egyszerűen nem megy

Nagykevély 2008.09.25. 08:51:16

Á ne hidd azt, már kampány indult a dagadtságért, pardon, a "természetes szépségért"

ugralo_kavics 2008.09.25. 08:52:30

Jónás Drága!

Olyanról még nem hallottál, hogy valaki ilyen és kész?

Nem kell felszednem, mert nem zörgök :D

Nem érdekel a mérleg. Nem félek enni.
Egyszerűen ez van.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.25. 08:53:30

harcibarbi

szerintem neked szövegértelmezési problémáid vannak. szaffy nem fikázta a nála vékonyabb csajokat, egyszerűen összehasonlította magát velük. "én máshogy vagyok szép" szerinted ez pl. azt jelenti, hogy a botsáskák fúj, én bezzeg?!

és nem önigazolta magát velük szemben, hanem örül egy kicsit, hogy végre elfogadja magát olyannak, amilyen, és tudja magát végre jól érezni annak ellenére, hogy mindenhonnan az folyik, hogy ha nem vagy 45 kiló, fokhagymafenekű, hibátlan és feszes bőrű, akkor már nem is vagy nő.

nekem ezt a mai napig nem sikerült elérnem, de annak örülök, hogy szaffynak igen.

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:53:35

"Az általad kiragadott mondatok az én véleményem. És én nem vagyok botsáska, pech"

Ez nem pech, mindketten örülünk, hogy nem vagy botsáska :)

"A te olvasatodban tehát, aki egyátalán nem foglalkozik a súlyával, az olyan 200-tól a tonnáig terjedőt nyomhat. (kedvedért: mivel egyátalán nem figyel se magára, se a bevitt zabára, se semmire, ami a testalkatával kapcsolatos)"

A te olvasatod szerint viszont csak a ducik foglalkoznak a testsúlyukkal, viszont te pl. nem :)

Én meg azt mondom, hogy bizony te is :) Csak neked sikerül elérned a kitűzött céljaidat,(*) másnak meg nem. De a "figyelés" ott van :)

(*) És azt nem mondhatod hogy a genetika nem figyel be erősen a legtöbb esetben :)

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:54:45

" Nagykevély 2008.09.25. 08:51:16
Á ne hidd azt, már kampány indult a dagadtságért, pardon, a "természetes szépségért" "

Hát ha szerinted a dagadtságot propagálják, akkor valóban szövegértési nehézségeid vannak :)

harcibarbi 2008.09.25. 08:55:29

Jónás

Olvasni tudsz-e?

ugralo_kavics

A 'botsáska' súlyhatár erősen tolódik felfele sajnos.
Egy 80 kilósnak, a 60 kilós is gebe.

Egyébiránt meg az a gyanúm, hogy a köznyelvben a 'botsáska' a két túrógombóccal tuningolt, hamburgerszájú, agyonfestett plázamajmokra vonatkozik.
Egy kis 50 kilós szürkeegérkét hímnemű honfitársaink 98%-a észre se venne : ))

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:59:07

" ugralo_kavics 2008.09.25. 08:52:30
Jónás Drága!
Olyanról még nem hallottál, hogy valaki ilyen és kész?
Nem kell felszednem, mert nem zörgök :D
Nem érdekel a mérleg. Nem félek enni.
Egyszerűen ez van. "

Akkor ez genetika. Tehát olyan dolog, ami nem rajtad múlik.
Akkor mi a büszkeség tárgya???

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:59:58

" harcibarbi 2008.09.25. 08:55:29
Jónás

Olvasni tudsz-e?"

Tudok. Csak azt nem tudom, hogy ezt most mire mondtad :) Így nehéz vitatkozni... :)

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 09:02:48

"Egyébiránt meg az a gyanúm, hogy a köznyelvben a 'botsáska' a két túrógombóccal tuningolt, hamburgerszájú, agyonfestett plázamajmokra vonatkozik."

Szerintem a túl vékony lányokra, akiken csak a csont meg a bőr látszik.
Nagyon sok manöken ilyen - de úgy vélem ez nem találkozik az átlagpasi ízlésével.

Ha te nem vagy ilyen, akkor rád nem vonatkozik Szaffy mondata.

harcibarbi 2008.09.25. 09:03:39

_hebron_

Szerintem pedig felesleges volt megjegyezni a posztban, hogy

"Kicsit később rájöttem, hogy valaki a fél karját odaadná, hogy olyan hosszú lábai legyenek, mint az enyémek és hogy egy 40 kg-os nőnek sosem lesznek természetesen D kosaras mellei, mint nekem."

Bár igazad van, nem tudom, hogy szaffy hány kiló, lehet hogy 50, azért írta a 40 kilós nőt.
Ha viszont nem, felesleges szélsőségekbe bocsájtkozni.

Én is örülök, hogy elfogadta magát, ahogy van, ha mindent megtett azért, hogy más alakja legyen. Természetesen, ami nem megy, az nem megy.

De miért kell ehhez másokhoz hasonlítania magát? És ha szembetalálkozik egy nagymellú 40 kilós, hosszúlábú csajjal? Magába zuhan újra? (mint a hogy a széles csípő genetika, úgy a természetes nagy dudák is lehetnek azok)

harcibarbi 2008.09.25. 09:04:48

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 08:59:58
" harcibarbi 2008.09.25. 08:55:29
Jónás

Olvasni tudsz-e?"

Tudok. Csak azt nem tudom, hogy ezt most mire mondtad :) Így nehéz vitatkozni... :)


Lásd fenti kommentemet.

Juzo 2008.09.25. 09:05:50

Na a kedves posztíró is ahelyett, h megdolgozna a sikerért, szépségért bebeszéli magának, miért is jó szétfolyt, elhízott disznónak maradni. Lustaság...
Ez persze az ő magánügye, amíg nem akarja mindenki másnak is (meg nekem) bebeszélni ezt.
És az ilyenek miatt változik ez a szép nőkkel teli ország szép lassan olyanná, mint az említett anglia, illetve társai, ahol a zsír az úr.
Pfújj.

negativ hos 2008.09.25. 09:07:30

kedves szaffy!

En is bejelentkeznek erted!
Egy jo husos nonel nincs is jobb. Es vegulis ha tetszik, ha nem a ferfiaknak kell megfelelnetek, nem magatoknak. (bocs) Ez nem onzes ez a termeszet torvenye. Ha meg sok-sok ferfinak megfelelsz akkor eszedbe sem jut foglalkozni az alakoddal (minek, ha karbantartanak)

A media meg hulye csak valamibol nekik is elniuk kell - sajnos ...

harcibarbi 2008.09.25. 09:07:38

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 09:02:48

Nem tudom, hogy te merre jársz és hol élsz, de én pl nem tudom megmondani, mikor láttam 12 évesnél idősebb túl vékony lányt.
Ellenben nyáron volt alkalmam farmersortból kibuggyanó hájakat látni (jó, ez betudható az egy számmal kisebb méretnek és nulla ízlésnek is : )
Zörgő csontokat viszont végképp nem láttam. Vékony csajokat igen, de azokon izom volt.

Na akkor ezt megbeszéltük :-)

sundial 2008.09.25. 09:10:01

Nagyon jó ez a post! Én férfi vagyok és teljesen megértem a post író hölgyet, teljesen egyetértek vele. És én is azt a tábort erősítem akik szerint nem az anorexiás "szupermodellek" a szépek, hanem az a jó ha egy nőn "van mit fogni". Nem azt mondom, hogy legyen egy nagy monstrum de ne is legyen egy csontváz kollekció. Azt a sok faszságot meg amit a média nyomat, egyszerűen el kell felejteni, és innen is üzenem, hogy hajrá csajok, merjetek igazi nők lenni! A lelketeknek sem tesz jót az állandó fogyókúra.

hangember 2008.09.25. 09:10:15

"Régóta foglalkoztat a kérdés, hogy a férfiak milyen nőkhöz vonzódnak is valójában..."

Kedves boldog boszi!

Pár éve olvastam valamilyen női magazinban -30-as pasi vagyok- azt hiszem egy neves divatcézár vagy valami hasonló kvalitású ember találó mondását amely lényege az volt, hogy a férfiak társaságban a szupermodell alkatú hölgyekkel szeretnek megjelenni, viszont az ágyban a rubens-i formákat kedvelik. Ezzel lehet egyetérteni is meg nem is, szerintem mindenkinek a saját ízlése az amelyik meghatározza az ő favoritját, és mivel az ízlés egyéni és meglehetősen szubjektív dolog mindenkinek más típusú nő/férfi tetszik. Nekem például volt már teltkarcsú hölggyel is kapcsolatom, annak is megvoltak az értékei. Nem amiatt lett vége, mert gömbölyű volt a leányzó. Bár erős képzavarként értelmezhető: jómagam az alacsony, értsd mélynövésű pasik körébe tartozom, így hidd el, megvoltak az önértékelési problémáim. Az összes párom, barátnőm mind magasabb és/vagy teltebb volt nálam, mégis működtek ezek a kapcsolatok. A jelenlegi kedvesem az első olyan hölgy, aki alacsonyabb és vékonykább nálam, július óta a menyasszonyom, imádjuk egymást.
... és hidd el, az ő pici termetével neki is megvannak a problémái, rá is iszonyatosan nehéz találni egy megfelelő ruhát, ha nagy nehezen sikerül, akkor is további átalakításokra szorul. Ja, és még mielőtt bárki azzal jönne, hogy miért nem hízik akkor, sajnos vagy szerencsére ez nála genetikai adottság. Mégis akik szeretjük őt-ilyennek szeretjük. Nem a külcsín a fontos, hanem a belbecs.
Általában mindenki eljut oda, hogy ezt felfedezi és megérti. De sajnos viszonylag későn...
Bocs, tudom, kissé hosszúra nyújtottam, de bízom benne, hogy ki fogod hámozni belőle az igazi mondanivalót.

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:13:29

Jónás de genere Botsinka

Milyen büszkeség??? Hol írtam én ilyet??

fuff 2008.09.25. 09:18:46

Ez a ''vasteg csontozatu vagyok'' onigazolo szoveg nagyon tetszik :) Kb. a nok 90%-a ezzel jon. Bullshit. Olyan vekony lehetsz, amilyen csak akarsz, kitartas kerdese.

Amugy meg miert van az, hogy a molett nok sokkal jobb fejek? (egy ismerosom velemenye szerint azert, mert nekik nincs valasztasuk, ha labdaba akarnak rugni)

A vegletekig leegyszerusitve a ferfinak eleg ha penze van, nezhet ki barhogy, megkapja a jo noket. Nos, a noknel nem igy van.

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:20:22

"Olyan vekony lehetsz, amilyen csak akarsz, kitartas kerdese."

Ebből lesz az anorexia és társai.....

max_headroom 2008.09.25. 09:21:25

Dr H 2008.09.25. 06:51:51:
"És visszatértünk a szentnagyfasz elvárásaihoz. Egy nőnek, miután megtalálta élete párját, szóljon arról az egész élete, hogy megőrizze pontosan azt az alkatot, amivel a párja megismerte?"

Mondd, ez a szentnagyfasz nálad valami fixáció? :-)

Szerintem természetes, hogy egy kapcsolatban _mindkét_ félnek vannak elvárásai. A férfi, aki az összebútorozás után pár évvel már egy sertéssel kénytelen együtt hálni, ugyanúgy jogosan horgad fel ezen, mint a nő, aki az összebútorozás után pár évvel kénytelen szembesülni vele, hogy iszákos a férje. Pontosan ugyanaz a bicikli. Egyikük sem arra mondott igent, amit végül kaptak.

"Kérek engedélyt nem egyetérteni."

Tőlem aztán azzal nem értesz egyet, amivel csak akarsz. A világon semmi nem fog tőle változni.

"Elvárások terén azt hiszem, addig nem lesz egyenlőség, amíg egy elhízott, kopasz férfi végig tud menni az utcán azzal a gondolattal, hogy "Én vagyok a világon a legszexibb", míg egy nő erre nem képes (és ki tudja, lehet, hogy ez így van jól)."

Ennek az elvárásokhoz semmi köze, ez önértékelési kérdés.

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.25. 09:22:10

Szaffy, nem veled van a baj, hanem a kereskedőkkel. Mondhatni úgy, hogy őket semennyire sem érdekli az a dolog, hogy neked most új ruhára van szükséged, ez szerintük egyéni szoc problem.
Én sem kapok magamra ruhát. 28-as derékbőségű farmer kellene - ez a méret úgy tűnik megszűnt. Nem maradt más választásom, mint megvenni az anyagot, aztán elvinni szabóhoz.

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:22:21

Mindenkinek megvan a maga súlya. Ezt kell megtalálni.

Hogy mi a jó súly? Amikor jól érzed magad a bőrödben és kész :)

Nem kilókat meg centiket kell számolgatni.

Juzo 2008.09.25. 09:23:19

negativ hos 2008.09.25. 09:07:30

A húsos nőkkel nincs gond, csak az ritka.
A sok nő nem húsos, hanem ZSÍROS.


Meg a férfiak is persze, őket sem mentegetném...

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.09.25. 09:26:30

szia szaffy!
grat a címlaphoz :)
meg ne aggódj a fikázók miatt, te tényleg így vagy szép, ahogy vagy :)
(De hát van, aki mondja, nem vagy rámszorulva ez ügyben :))

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 09:28:52

"Nem tudom, hogy te merre jársz és hol élsz, de én pl nem tudom megmondani, mikor láttam 12 évesnél idősebb túl vékony lányt."

Hát éppen ez az, hogy a médiában állandóan ezeket látni! Miközben a valóság:

"Ellenben nyáron volt alkalmam farmersortból kibuggyanó hájakat látni (jó, ez betudható az egy számmal kisebb méretnek és nulla ízlésnek is : )"

Erről van szó. Hogy a sok nő azt tartja szépnek, amit a gebe manökeneken lát, és megpróbál úgy is öltözni - és ekkor jön létre ez a fals helyzet...

keke 2008.09.25. 09:29:33

Ne általánosítsunk. Egy Keira Knightly is lehet szép és szexy, de pl a Love Actually cimű filmben Martine McCutcheon is gyönyörű volt, pedig van köztük 20 kiló kb.

Anton 2008.09.25. 09:29:35

Minden itt jelenlévő hölgynek üzenem, hogy a külső nem minden. Persze, ez az első dolog amit egy ember először lát, de ez még akármit jelenthet. Ha egy hölgy nőies, humoros, kedves, okos, megértő és megvan benne minden olyan tulajdonság ami izgalmas, szerethető, titokzatos és egyedi akkor higyjétek el, a külső másodlagos vagy harmadlagos...
Páromat mikor először láttam, nem igazán tetszett, bár egy 5 másodperces találkozás alapján nehéz ítélkezni, de nem kezdtem el izzadni és nem vágódtam el a földön. Ennek ellenére izgatta a fantáziám, hogy tetszem egy lánynak és úgy gondoltam találkozzunk, legfeljebb egy barátság alakul. Már az első randin teljesen levett a lábamról, egyre jobban tetszett és a mai napig a legizgalmasabb NŐ. Minden nap többet kapok belőle, minden nap egyre szexibb és minden nap egyre közelebb kerülök hozzá, pedig régóta együtt vagyunk és elég jól ismerjük egymást.
A lényeg, hogy az első benyomás semmit sem jelent, ahogyan a nőknek, a pasiknak is kell, hogy levegyék őket a lábukról és ez a KULCS nem pedig a külső...
Az olyan pasikat, akik nem látják meg bennetek a különlegességet, a pluszt messziről kerülendők, ahogyan az olyanok is akiknek a vékony, ÁTLAGOS és buta "tökéletes" lányok tetszenek. (bár az ilyen pasik, pont őket érdemlik).
A kép alatti kérdésre válaszolva tehát: a külső csak egy elem ami lehet pozitív, lehet negatív és lehet semleges is kezdetben, de könnyen a pozitív irányba tolható a többi taljdonsággal. Köszönöm

fuff 2008.09.25. 09:33:29

Jónás de genere Botsinka,

Fals helyzet? Ugyan mar! Nezzuk mar meg a 10 evvel ezelotti es a mostani magyar fiatal noi allomanyt! Eg es fold! Mindigis buszke nemzet voltunk, hogy milyen szepek a lanyaink. Nos holgyeim, ideje magukba szallni, ez igencsak kezd megvaltozni.

Nehogy elhiggyetek mar, hogy a farmersortbol kibuggyano hajat szeretne barki is latni! Erre meg sajatos amerikai szleng is van, a muffin top.

Persze a lelki beketek erdekeben termeszetesen en is azt mondom, hogy fogadjatok el magatokat.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:35:09

sziasztok
mostanra sikerult visszaolvasnom a kommenteket.
sajnos ezt a posztot, nem index cimoldalra szantam, de igy sikerult.:)

reagalnek par dologra.
en, mas lanyokkal ellentetben tenyleg egy kicsit eros csontozatu vagyok. ez ad egy bizonyos csipo szelesseget, amivel lehet kuzdeni, lehet elfogadni, de ez van.

kovernek nem erzem magam. szeritnem aranyos a testem, de nem vagyok vekony. ahol kell, ott gombolyodom.

sokan mondtak, hogy nincs sport es a nok szetfolynak. en is jartam futni, fogok is. elvezem a sportot es nem fujjjolok tole.

igazabol az a nem mindegy, hogy elfogadod e alapvetoen magad, vagy mindig mas szeretlel lenni. en ezt a reszt is erre reflektalva irtam: "Kicsit később rájöttem, hogy valaki a fél karját odaadná, hogy olyan hosszú lábai legyenek, mint az enyémek és hogy egy 40 kg-os nőnek sosem lesznek természetesen D kosaras mellei, mint nekem"

mert a nok tobbsege mindig masra vagyik, mint amit a termeszet adott. ha nagyon vekony, hizni szeretne, ha alacsony, magasabb szeretne lenni stb.

semmi bajom a vekony lanyokkal. aki ezt olvasta ki abbol amit irtam, felreertett.

mellesleg, es 184 cm-el tenyleg baromi nehez itthon noi nadragot venni. mondhatni lehetetlen.

Andi 2008.09.25. 09:37:46

Amikor 40-es nadrágot hordtam, akkor a 162 centimhez 59 kiló voltam.

dex.ion 2008.09.25. 09:40:51

szaffy D-kosár?
és most szólsz vazze??:D

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:40:52

szaffy

"mellesleg, es 184 cm-el tenyleg baromi nehez itthon noi nadragot venni. mondhatni lehetetlen."

Nem kötekedés, sokszor olvasom ezt a problémát, de én nem találkozom vele (182centisen). Akkor én most szerencsés vagyok? :D

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 09:44:50

" fuff 2008.09.25. 09:33:29
Nehogy elhiggyetek mar, hogy a farmersortbol kibuggyano hajat szeretne barki is latni!"

Persze, hogy nem! És ez éppen amiatt van, mert úgy akar kinézni a lány mint egy manöken - csakhogy neki nincsenek olyan adottságai.

szóval az úgy volt... 2008.09.25. 09:45:34

hogy mekkora is pontosan egy 40-es segg?

hát akkora, ami pont beleillika két tenyerembe ;-)

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:47:06

szintén szaffynak:

Ha a 184 centidhez 40-es a nadrágméreted, akkor nem is értem...ez teljesen renben van. Vagy félreértettem valamit?

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:48:31

szóval az úgy volt...

A D kosaras melleket is tudod definiálni?

:P

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:49:15

ugralo_kavics
nem tudom hogy min mulik. lehet hogy neked masok a testaranyaid mint nekem.

tudom, hogy en vagyok alapvetoen bunos a kerdesben, de en a nadrag hosszara iszonyatosan allergias vagyok. ez az egyetlen heppem. es nekem nem jo sajnos, csak a 36-os hosszusag. ez van.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:51:12

megint ugralo kavics
kicsit. azt arra irtam, hogy max akkora lehet a nadragmeretem lefele.
most 14-es ruhakat hordok. ha jol tudom, az magyar meretezesben 44-es.

szóval az úgy volt... 2008.09.25. 09:51:45

kavics, természetesen ;-)

azok akkorák, amik pont kellemesen belesimulnak a tenyereimbe ;-)

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 09:52:04

Szaffy

Régen a magas termetemhez képest (188cm) elég vékonyka voltam (75kg) és rendre olyan nadrágot vettem aminek hiába volt rövidebb a szára, de volt benne elég anyag a kiengedéshez. Női fazonban ez nem járható út?

Juzo 2008.09.25. 09:52:39

szaffy, a boldog boszi :) · szaffy.blog.hu/ 2008.09.25. 09:35:09

Az erős csontozattal az égvilágon semmi baj sincs:)
(Azt leszámítva, h sokan ezt használják kifogásnak h leplezzék a hájasságuk okait)

Ha abból az 'erős csontozatból' kihozod a jót, (mivel sportolsz, ez esélyes), akkor te egy gyönyörű nő lehetsz/vagy:)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 09:55:49

hosszu labu srac
hat a noi nadragokban max 2-3 centi szokott lenni. nekem meg van hogy 10-15 is kellene.

a masik baj, hogy mazoista reven halmozom a problemakat, mert en szeretek tusarkuban jarni. az pedig szinten megkoveteli, hogy egy kicsit meg hosszabb legyen.

a vicc az az egyebkent, hogy pl a promodnak, nextnek is van hosszitott verzioja. csak nem hoztak be az orszagba. az altalam kedvelt markak egyike sem szallit postan kis hazankba, sajnos.

dex.ion 2008.09.25. 09:56:05

"Az erős csontozattal az égvilágon semmi baj sincs:)
(Azt leszámítva, h sokan ezt használják kifogásnak h leplezzék a hájasságuk okait)"

pl cartman...

mezone 2008.09.25. 09:56:39

Hejjj csajszi, örülök, hogy index coverre kerültél :-) gratula, s noha ezer éve nem beszéltünk nem feledtelek el!!!

millió pusz,
jó a blog

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 09:57:26

Az szivacs. Hordjál szoknyát. :) Oké, befogtam... :D

ugralo_kavics 2008.09.25. 09:58:35

szóval az úgy volt...

:D

miss berger 2008.09.25. 09:59:11

nekem nincs is otthon mérlegem, akkor én sikeres vagyok?:)))

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:00:25

Hosszú lábú srác

De ha nem szeretem...10 évben 1x veszem fel. Ez pár hete megvolt, most 10 évig megint nem kell. :P

dex.ion 2008.09.25. 10:01:16

miss berger
a mérleg nem a sikerességet méri

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:01:18

Hopp, nem is vagyok szivacs.....nah inkább kusshadok.....

lili 2008.09.25. 10:01:24

"hogy mekkora is pontosan egy 40-es segg?"

különféle ruha számozások vannak. az egyik konfekcióméret szeritnt az enyém pl. 38-as,a következő méret lenne a 40-es.

Viszonyításképp én a 38-as méretemmel, 165 cm magas és 58,5 kg vagyok. Sőt, biztos deformált vagyok, mert derékméretre elég lenne a 36-os is, de az a csípőre kicsi. Azaz, állandóan övet kell hordanom, vagy a derekából bevetetni.

Ezen kívül amúgy a 165 cm magasságomhoz hozzátartozik, hogy a legtöbb nadrágból kb. 10 centit le kell vágni, fel kell varratni a szárát. Igaz, ez még mindig jobb mint ha 185 cm magas lányok, sokszor 10 cm-el rövidebb nadrágok közül válogathatnak zömmel...
Kis hazánkban viszonylag kevés oylan üzlet van, ahol . bizonyos csípő és derékméretre különböző hosszúságú ruhák is lennének.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:05:08

na ugy latom, hogy a lanyok ertik, hogy mi az itthoni ruhahelyzettel a problemam.
odakint bemesz egy boltba.
van hosszitott
pici (alacsony)
allapotos
duci
normal meret
es ez mind egy bolton belul. nem kell levagni, leengedni. meg tudod venni ami neked kell.
ja es mindezt emberi aron. meg olcsobban is mint itthon.

max_headroom 2008.09.25. 10:06:26

Állj, mindent vissza! Én az amerikai méretezésből indultam ki, amikor azt mondtam, hogy a 40-es segg egész estét betöltő.

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:08:18

Komolyan mondom, egyszer még megcsinálom! Miért nem használja ki senki ezt a piacot?? Érthetetlen....

Be kéne hozni ezeket a cuccokat és boltot nyitni, pont.

:)

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.25. 10:09:03

Levi's Store - minden méret létezik minden modellből és az eladók iszonyat ügyesek, azonnal megmondják, milyen farmer áll jól, melyik előnyös, és rádnézve megmondják a méretedet is. Másfajta madrágot tényleg érdemesebb szabatni, megéri

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:11:59

sziasztok,
valahol vicces, valahol szomorú, hogy a nők többségének, még a "legszebbeknek" (az idézőjelt természetesen csak azért van ott, mert a szépség, hál' Istennek relatív) is hosszú-hosszú évek kemény munkájába kerül elfogadniuk magukat. én még olyan nővel nem igazán találkoztam, aki ne lett volna elégedetlen magával. erre azért valahol mégiscsak okokat kéne keresnünk, nem? én a cikkből is ezt a szándékot érzem, nem pedig önigazolást vagy explicit médiakritikát, mint ahogyan azt egyesek értelmezték.
szóval, szerintetek mik az okok?

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:16:45

lili 2008.09.25. 10:01:24
dettó ez a problémám,
klasszikus, arányos homokóra alkat (derék karcsú, csípő széles) vagyok, és majdnem lehetetlen feladat nadrágot vennem. a nadrágok többségét úgy varrják, hogy csak azokra legyen jó, akiknek a derekukkal egybeöntött csípőjük van. :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:20:06

elanor
szerintem ez egy nagyon osszetett kerdes.
regebben lattam egy bbc sorozatot, amiben 20 even keresztul kovettek gyerekek eletet, fejlodeset.
rengeteg szempontot neztek, vettek figyelembe.
pl rajottek, hogyha egy anya onbizalomhianyos, nem szereti onmagat, a gyerek is nagy valoszinuseggel lesz onbizalomhianyos es magat nem szereto ember.

MajorAnna 2008.09.25. 10:22:38

Szaffy Édesem, nagyon jó kis vitát generáltál, bár közel sem ez volt a célod. Sőt.

Azokkal meg ne foglalkozz, akiknek fingjuk sincs a 40-es méretről, téged meg sosem láttak, de idejönnek és kiélik magukat abban, hogy malacnak és kövérnek nevezzenek. Azt hiszem ugyanis, hogy azért teszik ezt, mert jobb másba belerúgni - ráadásul látatlanban pofázni -, mint tükörbe nézni, és elfogadni a kopaszságukat, ráncosságukat, a kis farkukat, sikertelenségüket stb. (ezek csak példák!!!)

Délibáb 2008.09.25. 10:22:56

Na igen, ide kéne eljutni minden nőnek. A kilók száma önmagában elég semmitmondó adat, mert nem mindegy, hogy pl. 65 kg-hoz 155 vagy 175 cm magas az ember lánya. Továbbmegyek, az sem mindegy, hogy izomból vagy zsírból van a 65 kg. Épp ezért logikusabb a körméreteket, BMI-t, lyeneket figyelni.

Másrészt nem attól lesz valaki jó nő, hogy ilyen vagy olyan a testalkata, hanem attól, hogy elfogadja és szereti magát. Akkor más is könyebben eliszi róla, hogy szép.

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:24:40

Ok:

Az a baj, hogy az ember álatlában meg akar feleni valamilyen kívűlről érkező képnek. Nem csak külsőleg, de viselkedés, gondolkodás, stb. terén is.

Ez a baj.
Nemcsak, hogy lehetetlen, de felesleges is.

Fel kell adni. Nem KELL megfelelni.
Ezután van az embernek ideje magába nézni, és elkezdeni úgy élni/kinézni/gondolkodni,etc., ahogy neki jó.

Hirtelen ez ugrott be....

lili 2008.09.25. 10:26:17

Elanor, nem tudom mik az okok.

De pl. hajlamosak vagyunk magunkban elsődlegesen csak a rosszat észrevenni és figyelmen kívűl hagyni azt,a mi szép.

Pl. én 14 éves korom óta hadilábon állok a narancsbőrrel (most már közelítek a 30-hoz)

Volt az életemnek olyan időszaka, hogy "esztétikai okoból" kifolyólag nem akartam emiatt strandra menni. (csitribb koromban). Mert tévesen azt gondoltam, mindneki az én hibáimat nézné csak...

Aztán benőtt afejem lágya. Úgy 25 körül, szerintem elfogadja az ember magát olyannak amilyen. Heti 3-4-szer tornázom, igyekszek az egészséges étkezésre is odafigyelni, de ha megkívánom a csokit, akkor nyugodt szívvel megeszem.

25 éves korom környékén bizony a popón a torna ellenére meglévő narancsbőr sem érdekelt, büszkén vonultam végig a strandom, mert rájöttem, én jól akarom érezni magam. Úgy voltam vele, akinek nem tetszik a fenekem ne nézze és kész.

Nem tudom mi sugárzott ki belőlem önbizalom kapcsán, ugyanis szép számmal próbálkoztat udvarolni férfiak.

Szóval, a probléma a fejünkben van.

A helyzetet pedig az alábbi vicces kép szerintem jól érzékelteteti :)

2.bp.blogspot.com/_DRCmJ7PD-CQ/SMmKxXyNPhI/AAAAAAAAChA/RU7-rXcW29o/s1600-h/arrozada471124.jpg

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:28:59

lili

A narancsbőrt a férfiak akor sem látják, ha az orruk alá tolod, és ujjal mutogatsz rá, legalábbis én ezt tapaszaltam.

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:31:15

szaffy, a boldog boszi :) · szaffy.blog.hu/ 2008.09.25. 10:20:06
persze. ez pusztán pszichológia, nem fiziológia. akarom mondani, hogy tök mindegy, ki milyen alkat, stb., ha az egészségét nem veszélyezteti - tehát pl. nincs rajta >30 kiló fölösleg, vagy nem extrém magas, ilyesmik -, akkor csak és kizárólag attól függ, hogy jól érzi-e magát a bőrében, hogy a szülei/gondozói hogyan bántak vele, milyen mintákat adtak neki át.
láthatunk mi nap, mint nap botsáskákat vagy szilikonos ciculikat, tökéletesre photoshoppolt celebeket, ha normális az önértékelésünk és az értékrendünk, akkor ezek nem szabad, hogy kibillentsenek a lelki egyensúlyunkból.
ez persze csak az elmélet :)

dex.ion 2008.09.25. 10:31:23

"Elanor · elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:16:45"

rád nem is kell.
téged nadrág nélkül szeretlek a legjobban:)

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 10:32:49

Szeretem mikor a nők sírnak a divatcsajokról? Egy normális 185-195 centi magas 90-110 kilós ember mit mondjon mikor egy bradpit dereka vékonyabb a combomnál? (ok, enyhe túlzás, de manapság a kis vékony buzigyerekek a trendik)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.25. 10:35:57

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:24:40
ez is egy jó gondolat, tovább is fűzném:
az ember csak és kizárólag magának akarjon megfelelni minden téren. hülye eszköz, amivel élni fogok, de most nem jut eszembe más:
szóval a halálos ágyunkon csak magunktól kérhetjük számon a meg nem élt/boldogtalan/hülyeségekre elpocsékolt/másokhoz igazított/stb. életet.

dex.ion 2008.09.25. 10:36:03

"Hosszú lábú srác 2008.09.25. 10:32:49"

te, én közel 185 centivel és közel 90 kilóval is kurva vékony hatású vagyok. nem tom, nem érzem magam trendinek:(

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:36:41

lili
ez nagyon igy van. mikor szurke kis egerke voltam, es meg nem fordult a fejemben, hogy en egy kivanatos szep no vagyok, a kutya nem jott oda es nem udvarolt. es pontosan ezert meg is voltam rola gyozodve, hogy egy szurke egerke vagyok.
aztan egyik reggel felkeltem es eldontottem, hogy ennek vege. elkezdtem tenyleg odafigyelni magamra. kihuztam magam. mosolyogtam. es szepnek ereztem magam. nem tudom mitol jott a valtas, de jott.
es onnantol naponta 3x dudalnak ram az utcan (nem azert mert autok ele ugrom:)), vacsorameghivasokat kapok stb. es olyan pasikkal talalkoztam, akikre elotte ra sem mertem volna nezni.
tenyleg jol erzem magam. persze mindenkinek vannak rossz napjai, ez elkerulhetetlen, de osszessegeben boldog vagyok. es ez fejben dol el. senki nem akar egy savanyuszolovel egyutt lenni. en sem akarnek.

lili 2008.09.25. 10:42:02

szaffy, igen, valahogy nálam is így zajlott le. Mennyire igaz, hogy észreveszi az ember lányát ha van tartás, önbizalom és mosoly, olyan férfii s, akiről szürke kisegér koromban max. csak álmodoztam :)

lili 2008.09.25. 10:46:24

kiegészíteném ez szerintem fordítva is így lehet..Hiszen a kisugárzással rendelkezőt másikat vesszük észre (és ehhez nem kell egy férfinak adonisznak lenni, avagy hiába adonisz, ha nincs kisugárzása)

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 10:48:30

comment.blog.hu/2008/09/25/szenzacios_szuletett_felesegek_promokep

Látjátok így kell kinéznie egy negyvenéves háziasszonynak - a média szerint...
... és még csodálkoztok, hogy a 'duciknak' néha elegük van...

ugralo_kavics 2008.09.25. 10:51:37

Szerintem az ilyen képek miatt már minden nőnek elege van....

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 10:52:02

Jónás

Találós kérdés, az egyedülálló 40-es nők között miért fordul elő sok ilyen nő (gyerekkel rendelkezők is), míg a feleségek között nagyon nem? :)

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 10:56:44

"ugralo_kavics 2008.09.25. 10:51:37
Szerintem az ilyen képek miatt már minden nőnek elege van...."

Még neked is, aki így nézel ki? :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 10:58:24

hosszu labu srac
az egyik baratnom sikitozik msn-en es a kovetkezo dolgot mondja, hozzateszem igaza van.
a pasik nagy resze, ha van egy allando kapcsolata, ahol jol erzi magat, olyan szinten elkezd sorhast ereszteni, hogy orom nezni.
az egesz barati koromben ez van. a lanyok ugy ahogy tartjak a formajukat, a pasik meg ugy neznek ki mint misi mokus az orokke termo fa alatt. azert ebbe is bele kellene gondolni. az eremnek ket oldala van.

kerikak 2008.09.25. 11:00:48

szerintem önértékelési problémái (már ha lehet ezt így nevezni, mert az élet igazi problémái nem ezen a szinten kezdődnek) az önmagukra igényes nőknek vannak, azoknak akik kicsit is foglalkoznak magukkal, nemrég voltunk nyaralni, hemzsegett a bálnáktól a tengerpart, közülük jópáran monokiniben napoztak, ezeknek a nőknek tutira nincsenek önértékelési gondjaik.. és némelyiknek egész jó pasija volt, a fene se érti ezt

dex.ion 2008.09.25. 11:02:01

" a lanyok ugy ahogy tartjak a formajukat,"

na ez az ami jó lenne, csak nem igaz...ez az érem másik oldala! ( a sörhast nem tagadom.)

Hosszú lábú srác 2008.09.25. 11:02:28

Szaffy

Ezt nem tagadom, és különben is, az nem sörhas, hanem a szexgép tankja. :D Tény, aki kapcsolatban van az elhagyja magát, ezen nincs mit szépíteni, és kurvára mindegy, hogy ffi vagy nő... (igen, általánosítok, anyu csuklik)

dex.ion 2008.09.25. 11:03:12

" nemrég voltunk nyaralni, hemzsegett a bálnáktól a tengerpart, közülük jópáran monokiniben napoztak,"

tömegesen jöttek ki a vízből?
és ráadásul monokiniben? aztakurva...spektrum tud erről?

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.25. 11:11:57

Rékuc,

a svéd Levi's store-ról, vagy a magyarról beszélsz? -:)

egyébként rajtam nem állnak jól egyik Levi's gatyó sem. Mustang sokkal jobban áll, de az a méret ami nekem kell, megszűnt. Hiába mutatom a nőnek a nadrágot, ami rajtam van, azt mondja, nincs.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 11:20:23

rekuc
a magyar levis boltban meg sosem tudtak ram nadragot adni. de persze az is igaz, hogy lehet hogy rossz boltban voltam.

Miléna 2008.09.25. 11:26:39

Hajjaj, hát tényleg nem könnyű :( Szaffy, ha neked sikerült, annak örülök, de valóban az látszik, hogy nagyon ritka az önmagával elégedett nő.

Egyet ismerek (vagyis inkább ismertem), ő viszont a hozzám hasonló alakú nőkre (173 cm, 40-es ruhaméret) azt mondta, hogy elhagyják magukat. Ő viszont erőfeszítés nélkül tartja a 90-60-90-et (igaz, 160-as magassággal), mert szerencsés a génjeivel, gondolom.

Voltam 38-as is, és tényleg jobban éreztem úgy magam. Viszont velem meg az a szomorú helyzet, hogy előbb halok éhen, mintsemhogy elérjem a 60 cm-es derékbőséget. Rövid a derekam, ez van... Egyszer régen nekiálltam fogyókúrázni, már kiálltak a csontjaim, de a derekam még mindig 66 cm volt.

Arra kell gondolni, amit (asszem) a piroskás posztban írt be valaki, hogy a reklámipart nem az ember alakja érdekli, hanem az ember pénze. Ha a nők elégedettek lennének, rengeteg cégnek annyi lenne...

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 11:40:48

milena
ez a 90-60-90 egy nagy marhasag.
sugva mondom, hogy Marilyn Monroe 44-46-os ruhákat hordott. megis szexszimbolum lett.
az ilyen csodaszamokat meg el kell felejteni.

dex.ion 2008.09.25. 11:43:47

merilin nem az alakja, hanem a pofija, meg a pr-ja miatt lett szexszimbólum. ja meg mer jól tudott szaxizni. én mongyuk hozzá se nyúlnék.

Rebelde 2008.09.25. 11:44:48

Szaffy,

szívemből szóltál:)
egyébként engem már nem érdekel ki, mit mond az alakomról, tudom, hogy vannak hibák, de most nincs kedvem sanyargatni magam...:)

dex.ion 2008.09.25. 11:46:07

ja, a 90-60-90-nel meg nincs semmi baj
én sem vagyok jóképű meg gazdag, de attól még nem mondom azt, h azok az attribútumok hamisak:)

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.25. 11:50:37

hm én simán a westendben szoktam vásárolni a levi's boltban. Van ott egy igazi plázacica kinézetű eladó csaj, cicik, hosszított szőke műhaj, műköröm, hat kiló smink - de olyan profi eladó, hogy ihaj, legutóbb bementem és csak annyit mondtam, hogy ugyanilyen modellt szeretnék, amilyen most rajtam van, csak egy számmal kisebbet, és készültem mondani a modellszámot és a méretet, de rávágta,hogy 'aha, akkor 571, 32/32 méret, szintén indigó legyen?' csak lestem ki a fejemből :)
(mellesleg azt hiszem az 571 speciel egy férfi modell, de nekem irtó jól áll, kellemesen magas derék > nem csúszik le a seggemen és nem buggyan ki a derékháj, egyenes szavású, nem szűkül lefelé, ven benne hely a csípőnek)

Rebelde 2008.09.25. 11:54:14

a turkáló a legjobb:))
nincs kedvem kifizetni ugyanis kb 25 ezret egy nadrágért

fuff 2008.09.25. 12:02:08

Nem is kell turkalo. A Zara-ban a Levi's aranak feleert lehet jo farmerokat venni, meg divatosabb is. Vagy ott van Parndorf. A Levi's es a Replay meg elmehet a fenebe a nevetseges araivel.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 12:02:34

rebi
en is oda jarok. olcso es kapok magamra nadragot. csak ket gond van vele:
1. baromi sok ido mire talalsz valamit ami tenyleg jo is.
2. nem feltetlenul olyat viszel haza amilyet szeretnel, hanem amilyet talalsz, van.

en pl kb egy eve vadaszok hosszitott fazonu egyhen trapezos indigokek farmerra es nem talalok. mind vagy agyon van koptatva, vagy fel kilo csillam, flitter es himzes van rajta...
de teny hogy en is nagyon jo darabokat fogtam mar ki.:)
a turkalo jo dolog.

Rékuc · http://flickr.com/photos/szefi 2008.09.25. 12:02:54

Rebelde: kb. 17 ezer egy Levi's farmer. És évekig jól áll és tart... én is imádok turiba járni, de inkább blúzok, sálak, tunikák, kiegészítők származnak onnan, az 'alap' darabokért szerintem megéri kiadni azt a pénzt.
No persze Amerikában 32 dollárért vásároltam Levi's-t legutóbb (2007) rendes boltban, nem outletben, normál áron. Szóval pofátlanság, hogy mit lehúznak itt az emberről :/

Miléna 2008.09.25. 12:03:31

Szaffy, a ruhamérettel trükközve van :)

Mivel nagyon sok nő nem hajlandó megvenni a 4-essel kezdődő méretű ruhákat, egyre nagyobb méretű ruhákra teszik rá ugyanzt a számot. Van Anyukámnak egy ruhája, kb 30 éves, de úgyis divat a retró, így hordom :) És az a ruha 42-es.

Magamon is észrevettem régebben, hogy szívesebben vettem meg egy 38-as nadrágot, mint az ugyanakkora 40-est... Sőt, egyszer a H&M-ben láttam egy szoknyát, nem volt 38-as, így felpróbáltam a 40-est, ami lepottyant rólam, majd a 36-ost, ami meg tökéletes volt, és ami most, 40-es koromban is jól áll rajtam még :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 12:10:02

rékuc
nem vagyok levi's ellenes, de a baratom pont egy hete mondta, hogy soha tobbet levi's, mert egy fel evnel nem bir ki tobbet.
nem tudom, hogy min mulik a dolog, mert tenyleg nagyon vigyaz a ruhaira....

Rebelde 2008.09.25. 12:11:39

Én pl mellben vagyok erős, na az is egy külön történet, hogy mit vegyen fel az ember, hogy ne legyen közönséges és vizsonylag normálisan nézzen ki... a melltartó vásárlás meg kész harcifutam:)

dex.ion 2008.09.25. 12:26:42

mit is hittem, én balga, ha a nők elkezdenek ruhákról picsogni, h majd meghallják az én hangomat is...dehogy.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 12:29:04

dex
egyebkent mar regen szembesulhettel volna a D kosarammal, ha egyszer letolod a buksid a Parazsba.

dex.ion 2008.09.25. 12:30:49

szaffy
szembesültem én má ígyis;)

Miléna 2008.09.25. 12:32:16

Jajjaj, Dex, hát ha azt hangoztatod, hogy nincs semmi baj a 90-60-90-nel, akkor csak az ilyenek fognak meghallani, ilyen meg itt nincs :)

yooccoo 2008.09.25. 12:34:21

harcibarbi 2008.09.25. 08:47:39
ha nem lennék illedelmes, mondanék valamit erre, inkább nem kommentálom

arra azért kíváncsi lennék, hogy nézne ki mondjuk Szaffy vagy bárki más, széles medencecsonttal, mondjuk 60 kilósan
kb mint egy E-gerenda
biztos szép lenne ...

dex.ion 2008.09.25. 12:34:56

hopp, akkor eltévedtem, elnézést:)

ravens01 2008.09.25. 12:37:29

Igen, igen, igen!!! Igazságot a nemeknek! Mmint a nemek közötti egyenlőtlenségeknek.! Az elüntetésüknek (nem a nőknek). Mér van az, hogy a nőm 13 év és 2 gyerek után úgy tartja az 50 kg-ját 165ön, hogy nem fogyózik és nem sportol (házasságkötés után leadott 10 kg-ot, így most 50) - én pedig fölszedtem 25 kg-ot. És hetente 2x foci. Meg tekintetvetés. Eccemá legyen rend!
Holnaptól fogyózok!
Tegnap is ezt mondtam.
Holnap is ezt fogom, és állom is a szavam, mindennap :D.

fuff-nak: a Replay az, aki minden focimeccsen jónéhány gólt lő??

ugralo_kavics 2008.09.25. 12:38:16

Jónás de genere Botsinka 2008.09.25. 10:56:44

"ugralo_kavics 2008.09.25. 10:51:37
Szerintem az ilyen képek miatt már minden nőnek elege van...."

Még neked is, aki így nézel ki? :)

MUHAHAHA!!! :D

Bástya elvtárs (törölt) 2008.09.25. 13:13:20

Rékuc,

17 e-t én elvből nem adok egy farmerért. Az anyagot megveszem hozzá 2,5e Ft-ért, 6e Ft-ért pedig megvarratom.

Én eddig akárhány egyenes és szűkszárú Levi's-t próbáltam, mindig azt láttam, hogy csak a térdig egyenes a szára, fölötte elkezd bővülni. Emiatt a combomnál van egy kis lobogás, ami a térdemnél megy át a belső oldalra. Ez pedig szép O lábat csinál rajtam. Miután ezt kb. 15 évvel ezelőtt többen is megkritizálták, erre figyelek, azóta úgy látom, hogy az összes Levis ilyen. De csak az.

Mustang Atlanta jobb, de arra mondták nekem több üzletben is, hogy megszűnt, nincs helyette más, 30-as a legkisebb méret stb. - minden lehetséges érvvel előjönnek, hogy meggyőzzenek, hogy ne is keressek magamra Mustang farmert.

Nekem egyébként mindig a különféle "noname" farmerek jöttek be, amiket megkaptam mondjuk 3-4e Ft-ért, érdekes módon mindig tartósabbak voltak, mint a menő márkák. Az egyetlen bajuk az volt, hogy 2 év múlva a márka már megszűnt, az üzletnek hűlt helye stb.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.25. 14:08:07

egy dolog jutott meg eszembe a sovanysag vs koverseg temakorrel kapcsolatban.
szerintem egy 3-5 kg felesleg minden emberre kellene. egeszsegugyi okbol. ugyanis, ha valaki teljesen szalkasra gyurja magat vedtelenne valik, ha gond van. betegseg eseten a szervezet egyszeruen nem tud mihez nyulni es sajat magat emeszti fel.
en lattam 110 kg-os embert ket honap alatt 40 kg-ot fogyni. nem volt szep latvagy. ha akkor nincs az a felesleg, nem elte volna tul.
nem azt mondom, hogy mindenkin legyen termeszetellenesen 20 kg felesleg, de egy kicsi kell.

Vérnűsző Barom 2008.09.25. 16:49:25

Na, végre megtudtam, milyen is az a 40-es gatyaméret.
Hát, most kiderült, hogy a valóságban SOHA nem akartam tudni, és most is borzadok a gondolattól, hogy egy nő két és fél méter magas legyen és arányos, vagy gusztustalan zsírpacni.
Még esetleg, némi erőltetéssel elképzelhető valami kohász-vájár-súlyemelő fazon, de inkább ne.
Sírva kérem a népeket: Ne keverjék már össze a dagadt, magukba lottyadt hájkúpokat a vidám, egészséges, jó kinézetű kissé molett csajokkal. Hiába szeretnék, nem ugyanaz a kategória.

max_headroom 2008.09.26. 01:26:29

MajorAnna 2008.09.25. 10:22:38:
"... téged meg sosem láttak, de idejönnek és kiélik magukat abban, hogy malacnak és kövérnek nevezzenek. Azt hiszem ugyanis, hogy azért teszik ezt, mert jobb másba belerúgni - ráadásul látatlanban pofázni -, mint tükörbe nézni, és elfogadni a kopaszságukat, ráncosságukat, a kis farkukat, sikertelenségüket stb. (ezek csak példák!!!)"

Felteszem, neked megvolt az összes ide kommentelő férfi, hogy ilyen biztonsággal nyilatkozhass a frizurájukról, a ráncaikról, vagy a péniszméretükről.

szaffy, a boldog boszi :) 2008.09.25. 14:08:07:
"szerintem egy 3-5 kg felesleg minden emberre kellene. egeszsegugyi okbol. ugyanis, ha valaki teljesen szalkasra gyurja magat vedtelenne valik, ha gond van. betegseg eseten a szervezet egyszeruen nem tud mihez nyulni es sajat magat emeszti fel."

Szaffy, a szervezet tartalékai egyáltalán nem a zsírpárnákban vannak. Aki szálkásra gyúrja magát, vagy túl intenzíven űz bármilyen sportot, annál az egyik legnagyobb veszély a katabolikus állapot. Ez akkor következik be például, amikor a normál táplálkozás nem biztosít elegendő mennyiségű proteint. Ilyenkor a szervezet onnan vesz el, ahol a legtöbb van: a már felépített vázizomzatból, vagyis az étrendkiegészítők nélküli extrém fizikai megterhelés végső soron akár izomleépüléshez is vezethet. Sportolók ezért az emelt koncentrációjú vitamin komplexek mellett rendszeresen fogyasztanak proteinkészítményeket, és gondoskodnak a proteinszintézishez elengedhetetlenül fontos glutamin vagy a BCAA-k beviteléről is. (Glutamint rendszeresen adnak egyébként égési sérülteknek, de rákbetegeknek és HIV pozitívoknak is.) A szervezetben lerakódott zsír ezeket nem pótolja.

Mrs.Ell 2008.09.26. 03:06:52

De szar lehet Magyarorszagon lakni, asszem nem mennek vissza, itt nalunk az eladocsajok kozott is vannak olyan 120 kg koruliek, de se pasi se no nem mondja rajuk hogy de gaz hogy o szolgal ki, epp ellenkezoleg, mindenkinek jo ez, a nok nem bosszankodnak hogy "hu a picsa milyen undoritoan vekony", a pasik pedig az arura tudnak koncentralni, nem arra hogy "de megb*sznam", gyerekek, kedves elmaradott felfogasu kelet.europaiak, ez egyszeru marketing.
Sajnalom a magyar csajokat, azert is mert nem kapnak ruhat magukra, ertetlenul olvasom a 28-as meret, es ilyen megkozeliteseket. Nalunk mindenfele van, egy 50 kilos es egy 90 kilos is alapbol tu maganak ruhat venni (mar bocs, de egy 50 kilos igenis sovany, mint ahogy egy 90 kilos is kover) - meg valami, nem vagytok ti kicsit rasszistak es fajgyulolok kedves magyarok?

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.26. 08:08:33

Mrs Ell
Ne haragudj, de hogy jon ide a rasszizmus es fajgyulolet?
Tenyleg nem ertem.

MajorAnna 2008.09.26. 10:36:05

Max drága, neked szövegértelmezési problémáid vannak úgy látom. Nem, nem volt meg egy pasi sem az ide kommentelők közül, nem ismerem őket, de aki ilyen véresszájú, annak több mint valószínű, hogy a saját életével, kinézetével stb. stb. stb. van a gond. (Gyengébbek kedvéért: a kívánt rész aláhúzandó, behelyettesítendő stb.stb.stb.) Így már érthetőbb?

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.09.26. 11:27:44

MajorAnna: Nagyon nem értek egyet veled, pont azért amiért nagyon sokan szokták mondani, hogy a dundi nők kedvesek, stb. Sokan mondják azt, hogy nincs más választásuk, de ez nem feltétlenül igaz, és amit leírok lehet igaz egy vékony lányra is, nem csak egy dundira... de az alapfelállás kb ez.

A különbség ott van, hogy valaki nem a saját vélt tökéletességének biztos tudatában szólal meg. A szilikonos, állandóan fogyókúrézó szexi cicababa, és az szolizott kigyúrt, stb. pasi lehet olyan üresfejű, hogy azt mondja, külsőségek megvannak, ágyban teljesíti amit szerinte várnak tőle, ezzel ő tökéletes miért tenne többet.

Aki elégedetlen az alakjával annál eltűnik a vélt tökéletsség. Hódíthat humorral, kedvességgel, gondoskodással, lehet egy harcias anyatigris (apatigris), lehet, hogy valakinek tetszik a stílusa, stb... sok választása van. Mint annak is aki gondolhatná tökéletesnek magát, de nem teszi.

Vagy nem is gondol rá, mert ugyan lehetne ő bomba nő, de teszem azt, részecskefizikus és olyan pasit keres akivel értelmesen el tud beszélgetni, ehhez pedig nem úgy öltözik...

Persze mondhatnánk azt is, hogy mindenki magából indul ki. Ergo te azért beszélsz így látatlanban másokról, mert te (tetszés szerint kiegészítheted) és megszoktad, hogy ezt inkább mára mondod, mert jobb mint tükör elé állni. Nyilván, te nem nyilatkoztál látatlanban az itt kommentelők indokairól, ergo tapasztalatból beszélsz pl. farokmérettől. Te nem vagy olyan. Te talán tapasztalatból beszélsz.

Döntsd el melyik hízeleg neked inkább. Én inkább nem toldom meg egy harmadik lehetőséggel, mert akkor biztosan sértődsz.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2008.09.26. 12:01:10

szaffy: Korábbi kommentemre nem reagálltál, pedig én még rosszat akkor biztos nem írtam senkiről. Engedelmeddel egy apróságban viszont veled is vitatkoznék. Ez pedig a vásárlóerő kérdése.

Tudod akad 5 lány, nézzük meg melyik milyen üzletet jelent a boltnak.

1. Hiába lehetne belőle tökéletes plázacica (természetes adottságok megvannak) és igen vonzó lenne, de ő inkább a tudománynak él. Ha plázában vásárol ruhát, az a véletlen műve, illetve a szomszéd könyvesbolté. Sejthető, hogy a pénzét is inkább ott költi el. Feltételezed, hogy kishazánkban kevés olyan van aki jelentős összeget hagyna mindkét boltban és rendszeresen...

2. Katona. Hivatásos állomány. Nő létére komolyan is veszi. Na ez ritkán jön ki 40 kgból. Mellesleg, ha belőle katona lett, annak oka van, nyílván jobban érdekli az (és még sok más dolog) a ruhánál. Alkalom van, kivételesen nem a megszokott öltözék kell, hát elmegy a plázába. Egyszer. Igaz, akad olyan méret ami jó neki, igaz a férfiszem számára kellemesebb látvány, mint a plázacica, de azért mégiscsak katona. (Legyen külföldi is? Amíg sok amerikai katona volt itt akadt arra is példa)

3. Japán származású, nem csak a hazai viszonyok szerint gazdag lány. Márkás ruhát elvétve hord, mert amit csináltat azt jobban szereti. A szabót, a divattervezőt, stb. állandóra alkalmazza. De mit tehet akkor, ha egy barátja látott a plázábaan egy ruhát ami állítólag jól állna neki. Megnézi. Vagy vásárol, vagy nem.

4. Reálisan vásárló, nem teljesen üres fejű hölgy, nem az átlagos méretekkel, de annyi ízléssel, hogy ne vegyen fel olyat ami nem jó. Na ők sem töltik ott minden idejüket a plázában, pláne nem valószínű, hogy minden lehetséges méretre lenne rendszeresen vevő.

5. Plázacica. Az egyetlen hobbija shoppingolni a plázában, a család erőforrásainak a javát pont az ilyen boltokban költi el, s tehetsége szerint fogott fiúját is állandóan shoppingolni viszi. Az éppen aktuális fiú a pénzével és a szakadt BMWjével villog. Így állja a cehhet, legfeljebb nem eszik másnap. Ha idáig jut a helyzet plázacica új fejőstehenet keres.

Szerinted ki az aki rendszeresn és sokat költ majd ott ruhára? Na a marketing őt célozza meg. Vele kell elhitetni, hogy milyen jól néz ki majd a most megvett ruhában, akkor is, ha 0 az ízlése, ha az szűk neki, ha... és olyan eladó kell aki ehhez a közösséghez áll közel. Vele kell közösséget vállalni akár azok ellen is akik őt leszólják, be kell bizonyítani, hogy Ő a jó vásárló, aki őt a jó alakja, remek ízlése, sok vásárlása miatt megszólja az ronda is, bunkó is.

Na ez is marketing.

Nem véletlenül velük kedvesek, és nem véletlenül az az üzenet jön át, hogy "légy te is plázacica".

Tippeld meg az 5 említett típusból melyik az a 4 amivel én szóba állnék :)

no mail, no problem 2008.09.26. 12:14:14

Szaffy,

remélem már elvonultak a fogalom nélküli, minden címlaposnak beszóló trollok, és hozzá lehet érdemben is szólni.

Csak ajánlani tudom Naomi Wolf könyvét: A szépség kultusza címmel 1999-ben kiadták itthon is.

shop2.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=1747&cikk=9632601432

webshop.animare.hu/a+szepseg+kultusza+12000.html

Elég vitatott a könyv, a szerzőt támadták rendesen, még a gender és feminista vonalról is. Az alapján amit írsz, tippem szerint érdekelni fog. Én pasi létemre imádom, de engem a feministák nők is feministának tartanak. (Lényegében az is vagyok, nettó önérdekből.)

max_headroom 2008.09.27. 00:18:38

MajorAnna 2008.09.26. 10:36:05:
"Max drága, neked szövegértelmezési problémáid vannak úgy látom."

Tévedsz, kedves. Te fejezted ki rosszul magadat.

"Nem, nem volt meg egy pasi sem az ide kommentelők közül, nem ismerem őket, de aki ilyen véresszájú, annak több mint valószínű, hogy a saját életével, kinézetével stb. stb. stb. van a gond."

Több mint valószínű - látod, ez így rögtön másképp hangzik, mert ezzel kifejezted, hogy a feltételezésedet osztod meg velünk, és nem a tapasztalatodat. Viszont az első kommentedben példákról beszéltél, melyeknek nyilvánvalóan konkrétumokat kell tartalmazniuk.

"Gyengébbek kedvéért..."

Ha képes voltál követni a fenti gondolatmenetet, feltételezem, azon sem esik majd nehezedre elgondolkodni, hogy kinek a gyengeségére derült itt fény.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.09.27. 17:01:14

NA, akkor elárulom itt a kismilló komment után, hogy bizony nekem is rosszul esett a botsáska.
Leírtad, Szaffy, hogy nem bántásnak szántad, de hidd el, hogy annak lenni sem leányálom. Tudod, én mindig gúnyolodom egy picit magamon (ruhafogas volnék, vagy mi... :D), de azért szar, amikor a szemembe mondják. Én is szeretnék némileg több husit magamra :D.
És bizony ruhát vásárolni éppolyan szenvedés nekem is, hiszen a 36-os konfekció méret nem igazán passzol a magasságomhoz. Mindig utána kell alakítani, sajnos.

És az ide kommentelt férfitársak véleménye is arról árulkodik, hogy bizony vékonynak lenni nem annyira leányálom.

Jaaaa, és a Levi's gatyók tényleg nem olyan klasszak. Én a H.I.S farmerokat szerettem, persze már nem gyártják őket :(((
Bocs, hogy élek :DDD
süti beállítások módosítása