Vásárlás közösen

Megfigyeltétek már, hogy mennyire más termékekre árérzékenyek a férfiak, mint a nők?

Eddig többnyire egyedül vásároltam. A kisebb beszerzéseknél ez most is így történik, de a nagybevásárlásokat közösen intézzük. Érdekes megfigyelni, hogy mennyire más dolgokon akad meg a szemünk.

Empirikus tapasztalatom, hogy a férfiak a legjobban a bor-sör-pálinka szentháromságra figyelnek oda. Mindegyik árunál megvan egy képzeletbeli plafon, hogy mennyit szán rá és egy forinttal se többet. Ez bornál, szeszesitalnál módosulhat a szerint ,hogy ajándékba, a gyüjteménybe vagy csak esti elszopogatásra van szánva.

Elgondolkodtam és rájöttem, hogy nekem is megvannak az ilyen termékeim. Most sokan röhögni fognak, de igen, pl. a fülbevalók. Felső határ 3500 Ft. Nagyon különlegesnek kell lennie, hogyha hajlandó vagyok ezt átlépni.  Itt természetesen a bizsukról van szó.  Másik dolog a könyv. Észrevettem, hogy 4000 Ft felett nem szívesen veszek könyvet, vagy legalábbis impulzusszerűen nem. Kb minden élelmiszernél is megvan a felső plafon a fejemben, hogyha annál olcsóbban azon a helyen nem kapok, akkor inkább megveszem máshol.

Mondjuk érdekes is lenne, ha a férfiakat és a nőket ugyanazon dolgok izgatnák. Valahogy nem tudom elképzelni, amint az alfa hímek mintás harisnyákat nézegetnek teljes elmélyültséggel.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr36688932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robin Hood · http://ferfi-harisnya.blog.hu 2008.10.01. 09:14:04

Szia!

Az utolsó mondatodra, miszerint nem tudod elképzelni a hímeket harisnyaválogatás közben íme egy érdekes, és remélem hasznos link:

ferfi-harisnya.blog.hu/
süti beállítások módosítása