Uffff

Na jelentem itt vagyok. Most pedig következik a beígért beszámoló.

Kicsit olyanok voltunk a hosszúhévégén mint a Mikulás, akinek körbe kell járni az országot egy éjszaka alatt, úgyhogy igazán pihenésről nem nagyon lehetett beszélni.

Csütörtökön korán reggel indultunk Pécsre, mert az Áron anyukájának születésnapja volt. Út közben beugrottunk még a tesójáért is Veszprémbe. Ettünk, ittunk nagyon finomakat. Este kicsit már beborozva sikerült összekapnia a két testvérnek a hazai bírósági rendszer informatikai modernizációján. Érdekes volt látni, hogy mennyire tűz és víz lehet két ember és hogy ilyenkor mennyire parttalanná is tud válni, még egy egyébként nagyon érdekes vita is.

Pénteken városnéztünk egy kicsit. Felmentünk a Tettyére és gyönyörködtünk egy nagyot a városban. Spontán ötlettől vezérelve elmentünk és ettünk egy halászlét a Bagolyvárban. Nyáron csodaszép lehet onnan a kilátás. Így kicsit fáztunk a nagy üveg felületek miatt. Mondjuk, zárójelben teszem hozzá, hogy mi sem vagyunk normálisak, hogy Pécsen akarunk halászlét enni, de mindegy. Finom volt. Idulás előtt negyed órával még sikerült egy jól sikerült mozdulattal feldöntenem a mama féltve órzött Boch Ermitage-át. Hát láttam, amint egy könycseppet elmorzsol a szeme sarkában. Aztán az ajtóra akasztott üvegszilánkkal még majdnem az arcomat is szétvágtam. Szóval sikerült magamat adnom, na...

Szombaton még hajnalibb kelés, hatra keresztapáméknál kellett lenni a disznóvágás miatt. Egyébként itt jegyezném meg, hogy előre megkérdeztem a családi konzíliumot, hogy mikorra érjünk le. Anyu közölte, hogy hat óra, legkésőbb hét. Mi 6.00-kor leállítottuk a motort a ház előtt. Na abban a magasztos pillanatban hangzott fel a malacka utolsó röffenése, így Áron megmenekült a szúrás felelősségétől, a család pedig mély döbbenettel vette tudomásul, hogy képes vagyok én időben is odaérni valahova.

A hízóvágás egyébként egy tragikomédia. Van abban valami szürreális, hogy a férfiak merev részegre isszák magukat azért, hogy egy állatot képesek legyenek darabjaira szabdalni. Nálunk is ez volt a helyzet. Matyi iszonyatosan jó munkát végzett. Gondolta, hogy na ő akkor most megmutatja az új családtagnak, hogy mi a magyarok Istene, hát ennek az volt az eredménye, hogy mivel az összes férfiember ehhez asszisztenciát nyújtott, mindenki olyan részeg volt kilenc, tíz óra körül, hogy az a disznó az istennek se akart darabokra hullani. Ha valaki volt már ilyen csudálatos eseményen, az tudja, hogy milyen az, hogy mi, kérem alásan este hatkor fejeztük be a munkát.

Következő incidens az volt, hogy olyan hét óra körül berohant anyu a konyhába szinte hisztérikusan zokogva, hogy Matyi eltűnt. Nyitva van a kapu, ő meg nincs sehol. Azt gondolom nem kell ecsetelnem, hogy az öcsém is mennyire volt bekarcolva. Néztük az udvaron, a ház előtt, az árkokban. Kocsiba pattantam Áronnal és körbementünk a környező utcákon, és anyukám kifejezett kérésére megnéztük a temetőben is. Persze nem volt sehol. Visszamentünk a házhoz. Akkor jött ki Keresztapám menyasszonya, hogy bent alszik a szerencsétlen egy belső szobában. Mert ugye ott nem nézte senki.

Hazafelé én vezettem a céges autót. Hát ilyen élményben se volt még részem, hogy tövig nyomom a gázpedált és nem történik semmi. De komolyan semmi. Hát akkor valahogy nem röhögtem, mikor egy X5-os bömbi le akart túrni az M3-on.

Vasárnap már tudtunk pihenni egy kicsit. Elmentünk délután gumit cseréltetni (az autón) és anyuhoz a disznóölés végproduktumáért. Este megpróbáltuk Mannát felvenni a Keletinél. Hát ez majdnem a mission impossible kategória volt, mivel hogy Magyarország legnagyobb pályaudvarának 30 azaz harminc parkolója van. Nem hogy leparkolni, behajtani sem lehetett a sávba. Végülis némi kommandózással, de megoldottuk. Mannátol megkaptam a csempészárút (3 nacit hozott nekem, amit Angliából rendeltünk, de a hugához szállították Németországba) és ezzel a lendülettel haza is fuvaroztuk. Itthon kb fél órát parádéztam az új nadrágokban. Mind a három jó lett  és itt jön a hatalmas dolog, kettőnek még kicsit hosszú is a szára. :) Úgyhogy még egy kicsit üdülnek a varrónéninél is.  Nagyon kis boldog nyuszi voltam. Áron meg feküdt az ágyban és somolygott rajam, mint egy bősz öreg medve.:)

Hétfőn megint hajnalban indultunk Szegedre egy tanfolyamra, amit Áron tartott a kocka társadalomnak. Hát azt hiszem az mindent elmond, hogy én voltam az egyetlen nő a teremben. Sokat nem kellett a wc-nél sorban állnom.:) Megállapítottam (újra), hogy milyen egy szexi pasim van. Tök jó volt látni, hogy mennyire élvezi amit csinál, hogy milyen magabiztosan irányítja az embereket és látszott, hogy az én pasim az alfa hím a teremben.:D Hozzáteszem csendben és halkan, hogy most már értem, hogy miért háborodott fel mindig, mikor lekockáztam és informatikusoztam. A 14 résztvevőből 10 minimum fanel kockásingben jelent meg a második napon...na jó, csak 8. De tényleg.

Szeged egyébként csodaszép. Bár egyedül mászkálni és az utcákat járni egy idő után már nem az igazi. Második nap ráadásul bombariadó volt a belvárosban, így le volt zárva fél Szeged. Két boltot akartam volna még megnézni, persze hogy mind a kettő a veszélyes zónában volt. Első este rokonlátogattunk egy kicsit és ajánlottak egy nagyon jó éttermet a Tisza parton, ahol később ettünk egy igazi szegedi halászlét. Igen, másodszor a héten. Azért az kicsit megdöbbentett, hogy az első fél órában egyedül ültünk az étteremben. Értem, hogy gazdasági világválság, meg minden, de ennyire?

Összefoglalva, nagyon kis eseménydús 6 nap van a hátam mögött. Kicsit elfaradtam, de nagyon élveztem minden percét.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr7739841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2008.10.31. 09:47:52

"Este kicsit már beborozva sikerült összekapnia a két testvérnek a hazai bírósági rendszer informatikai modernizációján. Érdekes volt látni, hogy mennyire tűz és víz lehet két ember és hogy ilyenkor mennyire parttalanná is tud válni, még egy egyébként nagyon érdekes vita is."

nemrégiben megismertem egy dokit, neki ugyan más a szakterülete, de kurva jó fej, ha megkérném, biztos segítene egy jó pszichológussal a srácok számára...

dex.ion 2008.10.31. 09:50:04

"Idulás előtt negyed órával még sikerült egy jól sikerült mozdulattal feldöntenem a mama féltve órzött Boch Ermitage-át. Hát láttam, amint egy könycseppet elmorzsol a szeme sarkában."

asszem nem loptad be magad az öreglány szívébe

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.10.31. 09:51:56

dex
szerinem inkabb csak azt sajnalta hogy nem ittuk meg elozo este.
es be lett igerve, hogy potoljuk az osszetort uveget:)

aron testvere pedig nonemu.:)

dex.ion 2008.10.31. 09:52:30

"hát ennek az volt az eredménye, hogy mivel az összes férfiember ehhez asszisztenciát nyújtott, mindenki olyan részeg volt kilenc, tíz óra körül,"

9-10??
amatőrök.
jobb helyeken, ahogy mi csinálnánk, már mentőt is kéne hívni, mert előbb lenne fél hat körül megszúrva bárki, mint a disznó...

dex.ion 2008.10.31. 09:53:58

" Kocsiba pattantam Áronnal"

szonda?:)

dex.ion 2008.10.31. 09:55:31

"Hazafelé én vezettem a céges autót. Hát ilyen élményben se volt még részem, hogy tövig nyomom a gázpedált és nem történik semmi. De komolyan semmi."

előbb be kell rakni sebességbe

dex.ion 2008.10.31. 09:57:43

"Tök jó volt látni, hogy mennyire élvezi amit csinál, hogy milyen magabiztosan irányítja az embereket és látszott, hogy az én pasim az alfa hím a teremben.:D"

mivel nem voltam ott.
persze mit is kerestem volna én egy ilyen tanfolyamon?

dex.ion 2008.10.31. 09:58:18

"szaffy, a boldog boszi :) · leszelafelesegem.blog.hu/ 2008.10.31. 09:56:53
dex draga en nem ittam."

akkó meg szégyelld magad, h nem iszol egy disznóvágáson:P

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.10.31. 10:00:02

dex
valahogy haza is kellett jutni. hat fura is volt szin jozanul ennyi reszeg kozott:D

kisvi 2008.10.31. 10:41:28

na, ennyire kötekvősnek is rég láttam dexet, inkább nem tippelgetek, hogy mi történt :)

dex.ion 2008.10.31. 11:45:48

"kisvi 2008.10.31. 10:41:28
na, ennyire kötekvősnek is rég láttam dexet, inkább nem tippelgetek, hogy mi történt :)"

tippelj nyugodtan, fogalmam sincs, mire gondolsz

dex.ion 2008.10.31. 11:48:47

ja oszt amíg el nem felejtem, józsi bácsi nem ch-val, hanem k-val írja a nevét

milena 2008.10.31. 13:10:19

Húha, ez nem semmi :)

Mi is a Tettyén voltunk péntek délelőtt, kár, hogy nem tudtuk, ti is ott vagytok :)

dex.ion 2008.10.31. 13:22:36

"milena 2008.10.31. 13:10:19
Húha, ez nem semmi :)

Mi is a Tettyén voltunk péntek délelőtt, kár, hogy nem tudtuk, ti is ott vagytok :) "

hűvazz, pénteken?
most jut eszembe, hú, akkor én is ott voltam!
ne már, ti is?
dejóóóóóóó

milena 2008.10.31. 16:17:11

dex.ion · abend.blog.hu 2008.10.31. 13:22:36

Igazad van, valóban ostobaságot írtam. Nem kellett volna.

milena 2008.10.31. 16:41:32

Ja, és azt, hogy "ez nem semmi", Szaffy eseménydús hétvégéjére értettem. Máskor igyekszem egyértelműbben fogalmazni.

dex.ion 2008.10.31. 17:32:01

"milena 2008.10.31. 16:17:11
dex.ion · abend.blog.hu 2008.10.31. 13:22:36

Igazad van, valóban ostobaságot írtam. Nem kellett volna.
milena 2008.10.31. 16:41:32
Ja, és azt, hogy "ez nem semmi", Szaffy eseménydús hétvégéjére értettem. Máskor igyekszem egyértelműbben fogalmazni."


több humorérzéket, hölgyem:P

milena 2008.10.31. 18:44:47

dex.ion · abend.blog.hu 2008.10.31. 17:32:01

Ha ezt elfogadnám, még akkor is mondhatnám, hogy "több smileyt, fiatalember :P", ugyanis kommentben a viccet smileyval szokás jelezni.

Az első kommented még akár jogos is lehetett volna, de a másodikra ez nem igaz. Bármire lehet később azt mondani, hogy "hihi, csak vicceltem, hülye vagy, hogy nem vetted észre". Ez azonban nem éppen korrekt eljárás.

A veled való kommunikációt értelmetlennek tartom, és így mostantól be is szüntetem.

dex.ion 2008.10.31. 23:02:14

"milena 2008.10.31. 18:44:47
dex.ion · abend.blog.hu 2008.10.31. 17:32:01

Ha ezt elfogadnám, még akkor is mondhatnám, hogy "több smileyt, fiatalember :P", ugyanis kommentben a viccet smileyval szokás jelezni."

én fapofával viccelek.

"Az első kommented még akár jogos is lehetett volna, de a másodikra ez nem igaz. Bármire lehet később azt mondani, hogy "hihi, csak vicceltem, hülye vagy, hogy nem vetted észre". Ez azonban nem éppen korrekt eljárás."

ez szerintem merev, kompromisszumképtelen hozzáállás, hajánál fogva előrángatott "érvvel".

"A veled való kommunikációt értelmetlennek tartom, és így mostantól be is szüntetem."

megpróbálom túlélni, ha nem megy, becsszóra eret vágok magamon.

gondolkodtam egy darabig, h az utóbbi után rakjak-e smiley-t, egy tonnát, h értsd a viccet, de rájöttem, tökmindegy, úgyse akarnád érteni.
süti beállítások módosítása