Áron szerint

Az ember miért csak akkor ír blogot, ha magányos?

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr9763596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mitro 2008.11.11. 16:10:15

Mert ha nem magyányos, akkor van a blogolásnál jobb dolga? :)

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.11.11. 16:19:59

mitro megmondta a frankót? :)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.11. 17:05:10

nem hinném, hogy lenne összefüggés. Az, hogy te nem vagy már olyan aktív, mint régen, talán annak köszönhető, hogy erősen cenzúrázod, hogy mit, milyen formában írhatsz le, hiszen most már befolyásol a párkapcsolatod. Csak a lendületből veszítettél.

kisvi 2008.11.11. 20:51:55

Szerintem hülyeség.
Mert azon is múlik, hogy mikor és miről írod a blogod. Ha munkaidőben munka helyett, akkor semmi köze a magányhoz :)
Nem vagyok magányos, mégis írok blogot. Igaz az utóbbi heteben kicsit kevesebbet, de ez inkább azért van, mert lusta vagyok/nincs olyan dolog, amiről írnék/nem érek rá/van más dolgom.

milena 2008.11.11. 21:49:30

Szerintem sem függ össze a blogírási késztetés és a magány. Ott van egyrészt a cenzúra, amit Manna említ, másrészt meg vannak az embernek olyan időszakai, amikor csak fotoszintetizál, mint egy növény, és ennél többet nem tud/akar tenni, ami miatt nemigen tud miről írni sem.

Rebelde 2008.11.13. 13:48:27

szerintem se igaz, bár én nem írok blogot

Panzer 2008.11.16. 15:07:22

Materialista megkozelites: mert az ember maganyoskent jobban raer... ?

Udv,
Panzer
süti beállítások módosítása