Sok kicsi ...

Nem szoktam jótékonysági felhívásokat tenni. Most mégis szeretném két kezdeményezésre felhívni a figyelmeteket.

Az első két dolog miatt is nagyon felkavart és bevallom őszintén felháborított. Kedd reggel a Mokkában két szülőt mutattak be, akiktől a fiuk rákos betegsége miatt teljesen elfordult a családjuk. Határtalan az emberi butaság és közöny. A legjobban az húzott fel, mikor mesélte az anyuka, hogy a sógornője közölte velük, hogy nem is baj, hogy fogyott a fiuk, egyébként is dagadt volt.

Őket annak apropójából hívták be, hogy a Szent László kórház daganatos gyerekeket kezelő csontvelőtranszplantációs és heamatológiai részlegének gyűjtenek egy életmentő készülékre. Petit is annak idején itt transzplantálták (bár ő nem volt gyerek). A kórház ezen része nem látogatható. Csak az egészen pici gyerekekhez mehetnek be a szülők, de ők is csak úgy, ha bent is laknak az osztályon. Egy egyszerű baktérium is megölheti ezeket a gyerekeket. Este mikor mentem Petit látogatni, sokszor láttam ezeket a gyerekeket. Akkor értettem meg igazán a mondást, hogy mindegy hogy milyen nemű, csak egészséges legyen...

Ha az ember felhívja, a 06-91-33-70-33-as telefonszámot, 300 Ft-al járul hozzá egy életmentő készülék megvásárlásához. (Mondjuk, hogy miért kerül 600 Ft-ba bruttón a hívás, már nem értem.)

A másik jótékonysági akció a cipősdoboz névre hallgat. Megajándékozhatunk olyan gyerekeket, akiknek nem hogy karácsonyfája, de egyébként ajándékja se lenne, a nem létező fa alatt. Magunk választhatjuk meg, hogy fiút, vagy kislányt akarunk meglepni és a korának megfelelő ajándékokkal megörvendeztetni. A cipősdoboz méretű csomagok a város több pontján is leadhatók. Nem egy nagy költség és tényleg örömet szerezhet vele az ember.

Sosem csináltam még ilyet, de idén elhatároztuk Áronnal, hogy az egyik itthon kallódó cipősdobozunkat beáldozzuk és örömet szerzünk egy kicsi lánynak valahol az országban.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr24802968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.04. 10:52:30

a vesztend előtt le lehet adni, én is szeretnék összegyűjteni valamit.

Elanor_42 2008.12.05. 08:31:13

monday tavaly csinált ilyet, azt mondta, h még soha nem volt olyan boldog, mint akkor :)
látnotok kellett volna az átszellemült mosolyát. :)

Igazság Atyja 2008.12.08. 09:04:15

Ez tényleg szép kezdeményezés, én is beszállok. A 600 Ft-hoz: szerintem a másik 300 Ft a telefontársaság / emelt díjas számot üzemeltető cég haszna. Biztosan szívesen szállnának be ők is önzetlenül egy ilyen jótékonysági akcióba, de valószínűleg csődbe menne a cég...
süti beállítások módosítása