Menyasszörny lettem

 Tegnap szörnyű dologra vetemedtem. Esküvői ruhás újságot vettem. Megállapítottam, hogy vagy én vagyok hülye, vagy az összes ruha rémes. Vagy tetőtől talpig fodor vagy csillám vagy uszály vagy olyan dolgok, amikre szavak sincsenek. Lehet, hogy a végén kombinéban fogok férjhez menni.

Áron persze egész este rajtam röhögött, majd azon szörnyülködött, hogy engem ez hogy le tud kötni. Úgyhogy lehet, hogy most az lesz, hogy elrakom azt az újságot jó mélyre. Olyan kupac aljára, hogy legalább két évig ne kerüljön elő.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr40819084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milena 2008.12.14. 13:02:44

A nővérem divattervező. Nem tudom, mennyire ér rá mostanában, de ha gondolod, megadom a számát :)

Volt egy ismerősöm, akinek azt mondta, mindenestül kb. 100 rugóból jött volna ki a ruha, amit szeretett volna. Végül a hölgy -- igen helytelenül -- kész ruhát vett...

kiraaaaa 2008.12.14. 19:30:38

Volt egy ilyen műsor valahol ...szörnyű nőcikkel, történetekkel....
Ne legyél olyan:))))

Miden elmúlik, de az a nap emléke soha!

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.12.15. 10:49:14

milena
koszi csajszi. egyenlore nem aktualis a dolog, de ha az lesz szolok.:)

Rebelde 2008.12.15. 11:43:05

brizedillas vagy valami iylemi volt a címe:)) na azok tényleg szörnyek, te nem hiszem
süti beállítások módosítása