AIDS

Ez a legjobb kép, amit valaha ebben a témakörben láttam. Hatásos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr271050688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.04.07. 10:25:29

Mijaz összefüggés a pók, a skorpió és az AIDS között? A képek jók, de nem az AIDS-re asszociáltam. Ráadásul nem is rémisztőek a képek. Inkább a bizarr, meghökkentő a jó szó rá.

kerikak 2009.04.07. 10:34:44

jesszusom :((( engem kirázott a hideg, ekkora pókot brrrrr

Rebelde 2009.04.07. 10:56:34

először azt hittem, hogy egy majom a pók (nem nevetni)mert csak lassan jött elő a kép, annak több értelme lett volna szerintem, de biztos van erre is magyarázat

kisvi 2009.04.07. 13:18:11

Azért szerintem érthető. Nem magára az AIDSre utal, hanem a veszélyre, ami egy ilyen közösüléssel jár.
süti beállítások módosítása