Gedeon bácsink

Most hívott a Verus (enyhén spiccesen), hogy elment a közös fodrászunkhoz, Janihoz. Nomármost egy igazi profival állunk szemben, az én barátosném fél liter pálinkával indított. Nem aprózta el.

Viszont az eredmény szerinte is kurva jó lett, úgyhogy lett plusz egy fő jelentkezésünk a picsulós fodrászkodásainkra és egy bónusz fél liter pálinkánk.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr751094457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

verespalne 2009.04.29. 21:57:00

érik a fodrász nekem is, majd szóljatok már! (mindig kurva sokat kell várni, legalább ismerősök legyenek ott)

vetra 2009.04.30. 03:22:58

Hat igen, ez a fodrasz egy telitalalat.... Most is jo volt , hogy egyedul voltam nala, de milyen lehet bandaban!Igazabol a palesz megtette hatasat, egybol minndenki haver lett, meg viragot is ultettunk varakozas kozben. Meg nem voltam ilyen vidam hajvagason, es mikor hazajottem olyan dicseretet kaptam, hogy az minden penzt meger.... Ugyhogy ha legkozelebb mentek, jovok en is, akkor is ha nekem meg nem kell vagni. Paleszt meg tuti nem fogom elfelejteni....

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.04.30. 08:11:29

Szolunk a Janinak hogy egy delutant tegyen szabadda es akkor betodulunk vagy 6-an:D Mondjuk akkor azt, hogy utolso legyek, nem vallalom. :DDD

dex.ion 2009.04.30. 09:56:04

férfi hajvágást is vállal?

kisvi 2009.04.30. 10:34:36

6 után bármikor jó nekem is, vagyis ha 3kor kezdetek, mire sorra kerülnék én is odaérek :))

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.05.01. 10:53:32

@dex.ion: igen, vallal.:)

@verespalne: ok, akkor majd szolunk, bar most nekem 1-2 honapig nem lesz aktualis a dolog.:)

dex.ion 2009.05.01. 12:02:49

@szaffy, a boldog nyúl :): köszi. akkó majd kérek egy elérhetőséget, kíváncsi vagyok.
süti beállítások módosítása