Szürreális szakítós

 












A tegnapi napom szürreális kettősségben telt. Reggel telefoncsörgésre ébredtem. Anyu síró hangon közölte velem, hogy az egyik családi jóbarátunk hajnalban szívinfarktusban meghalt. Nagyon szerettem őt. Kicsit a pótapukám volt.

 Mégis egész nap mosolyogtam. Az utcán, a boltban, a villamoson, este a buliban. Furcsa volt megfigyelni, hogy az emberek mennyire nem tudnak azzal mit kezdeni, ha valaki nem a megszokott szürkeségben, komoran néz vissza rájuk. A nők általában azt hiszik, hogy a mosolyom a kinézetüknek szól, vagy még rosszabb, gúnyból. Rögtön elkezdik ruhájukat igazgatni és legritkább esetben viszonozzák a mosolyt. A férfiak mások. Ők sokszor felhívásnak tekintik keringőre. Tegnap például egy 60 éves bácsi szemezett velem a villamoson. Na az tényleg szürreális volt.:)

 Este Parázs. Nagyon jó kis csapat verődött össze ismét. Kicsit hamarabb érkeztem, de így sem én voltam az első. A majompászor megismerő kommandó már a helyen tartózkodott. Csatlakoztam hát hozzájuk. Szépen lassan gyarapodott a társaság. Egyre hangosabbak lettünk, ami egyrészt az elfogyasztott alkohol mennyiségnek, másrész Lui  megérkezésének is betudható volt.

 Apropó alkohol. A helyre szerény személyemnek sikerült úgy megérkezni, hogy egész nap alig ettem valamit. Úgyhogy én már az első pohár bor után is kellemesen be lettem csiccsentve. Nem szoktam ilyen lenni. Az este végére már tényleg nem voltam szomjas. De talán kellett is nekem ez ma este, mert egyébként lehet hogy otthon, a sarokban ordítottam volna az élet igazságtalanságán.

A Parázsból hajnali kettő táján kitették a szűrünket. Ekkor már csak az abszolút kemény mag maradt meg. Elindultunk a körúton egy táncos szórakozó hely irányába, ahova soha nem érkeztünk meg. Egyrészt mert a Dohány utcában az ellenkező irányba indultunk el, másrészt mert a bio aksi mindenkinél kijelezte, az akku feszültéség vészesen alacsony szintet. Érzékeny búcsút vettünk egymástól és mindenki elindult szépen hazafelé. Remélem Tezse a Citadelláig nem ment neki minden kiálló kirakatnak, mint előtte...:)

Az este margójára:

  1. Majompászor is ember. Nem is rossz pasi. És előben már nem is olyan hegyes a bajsza.:)
  2. Éhgyomorra nekem két pohár bor is sok.
  3. Zone vonzódik a cicafülemhez. Amit, jelzem, szeretnék visszakapni, ugyanis kincstári darab.:)
  4. Majorannának is jól áll a nyuszifül. De hát ez egy Bond lánynál egyébként is széria felszerelés.
  5. Nyanya nagyon finom kókuszgolyót tud csinálni.
  6. Tezse volt az egyetlen férfi a talpán, aki nem felejtette el a nőnapot és jó alaposan megölelgetett minket. Utólag is köszönet érte. Megszépítette a napom.:)

 
P.S. Aki most nem jött el, bánhatja. De legközelebb szeretettel várjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr98371008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyanyanya 2008.03.08. 13:06:46

Nem adta vissza? Gr..

Koszi:))

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.08. 13:21:34

nem. ugyhogy meg kovetelem:D
tenyleg finom volt:)

DjZoNe · http://blog.djz.hu 2008.03.08. 13:53:58

Ezt még megbeszéljük :D
Jelenleg a fénygépet öleli édesen, itt a notim mellett, ha jó kislány leszel, lehet, hoyg visszakerül hozzád :D

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.08. 13:56:42

gonosz vagy. ez nem er. elraboltad cirmi identitásom:)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.09. 12:25:56

nincsenek.
csak a buksinkban oriztuk meg a pillanatot.
legkozelebb gyere el te is. akkor nem kell a bond lanyokrol kepeket kerned :P

fingerbangs 2008.03.09. 17:32:27

rebelderol akartam latni valamit :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.09. 17:40:33

aha. es miert pont a rebelde?:)
na itt varok egy coming out-ot:)

Prez (törölt) 2008.03.10. 13:51:15

TeZse csak örülhet, hogy ilyen lányokat ölelgethetett! :D
süti beállítások módosítása