I Could Have Done More


Soha életemben film utolsó 10 percen nem sírtam annyira, mint ezen. Régen nem láttam már magát a filmet, de ez a jelenet sokszor az eszembe jut.



"Whoever saves one life, saves the world entire."

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr79390864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csajszi 2008.03.21. 16:21:53

:)
in memory of the more than six million Jews murdered....
There are more than six thousand descendants of the Schindler Jews.

thanks for the life for him

zzombiee 2008.03.21. 18:46:47

ez a film engem is padlóra vág. sztem nyugodtan kijelenthetem, hogy a filmtörténelem egyik legnagyobb alkotása.
John Williams ehhez a filmhez is remek zenét párosított. :
www.youtube.com/watch?v=TzGo0DsvlOA
esténként gyakran erre alszom el. ez a zene nekem magában hallgtva is annyira keserű és fájdalmas, mint a film.

Fitz 2008.03.24. 17:01:14

Tényleg nagyon jó film.

Ne haragudj, csak a teljesség kedvéért, a végén azt mondja: "I could've got more" .
süti beállítások módosítása