99-es busz


Ma leült mellém egy leányzó a buszon. Ránéztem. Megrettentem. Konkrétan bajsza volt. Nem is kicsit.
Jujjj.
Szegény egyébként sem volt egy szépségkirálynő. Na de így...

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr98421717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.04.12. 10:04:15

jó reggelt! :)

kilencvenkilencesen igen "érdekes" embereket lehet látni, nem is ritkán... pl. én múltkor két furcsa idősebb nőt láttam (csak sejtem, hogy azok voltak, egyszerűen nem lehetett 100%-ra megállapítani), akik egész úton iszonyú hangosan beszéltek egymással. nem, nem simán hangosan, _tényleg_ iszonyú volt, azt képzeld el, amikor már a busz zaját se hallod tőlük. pedig az se egyszerű...
süti beállítások módosítása