Piroska



















Reggel felkeltem. Nyűgösen bár, de elhatározásra jutottam.

Egyrészt, hogy megrázom magam és nem nyenyergek és nyikorgok tovább, mint egy rossz fürdős kurva. Attól jobb nem lesz, csak az ön sajnálatom lesz mélyebb. Abból, meg köszönöm szépen, elég volt ennyi is.:)
Ennek örömére felvettem a szép piros pulcsim, a piros cipőcském és a piros táskám. Terápiás jelleggel. Jót is tett. Mannussal picsultunk egyet este az Árkádban. Ettünk pizzát,  de most a fincsi limcsi kimaradt. Jó volt. Kezd visszajönni a régi Szaffy. Már újra tudok gonoszkodni is.:D

Másrészt, hogy nem hagyom annyiban ezt a Rolandos dolgot. Valahogy megmutatom neki, hogy mi a magyarok istene.  Ez úton is szeretném megköszönni a sok támogató és hasznos hozzászólást, amit az utóbbi napokban a témában kaptam. Sokat jelentett. Úgy éreztem, nem vagyok teljesen egyedül. Jó, hogy vagytok ti nekem, na!

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr44425945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.15. 20:25:24

olyan sok embernek vagy a barátja... talán néhányak fordítva is így gondolják. Nem vagy egyedül.

bornonheels · bornonheels.blog.hu 2008.04.16. 01:36:20

piros cipő, piros táska, piros pulcsi? akkor még az is lehet h láttalak. mármint az árkádban. csak így tovább, dögösen :)
süti beállítások módosítása