Szerdai póker (javaslat)

Kedves Tettestársaim!

A következő a szomorú szituáció: a szomszédok aktív palota forradalomba kezdtek. Konkrétan a héten már hárman szóltak, hogy mostanában kezdek egy kicsit hangos lenni. Szerintem az alsó szomszéd a gyerekekkel már festeti a transzparenseket...viszont a szerdai póker hagyományát kár lenne sorvadni hagyni.

Mit szólnátok hozzá, ha a szerda esti pókerünket a Parázsban folytatnánk? Vagy legalábbis megpróbálnánk oda áttenni. Ha nem működik még mindig kereshetünk más megoldást.

Több előnye is lenne a dolognak:
  1. Mindenki tudja, hogy hol van.
  2. Könnyen megközelíthető.
  3. Bárki eljöhet. Nem fog egy zár klikk szórakozásának tűnni.
  4. Ugyanúgy lehet pókerezni és beszélgetni is, mint nálam.
  5. Kényelmesen elférünk akkor is, ha sokan vagyunk. Nem törik szét a székem senki feneke alatt.:)
  6. Nem zavarunk senkit.
  7. Bárki bármikor beeshet, becsatlakozhat.
  8. Nem kell állandóan egyeztetni, hogy ki mikor ér haza, mikor végez, meddig jó neki.
  9. Nem nekem kell utána mosogatni.:)
Viszont hátrányok is akadnak:
  1. Nincs olyan házibuli hangulata, mint ha nálam vagyunk.
  2. Szerdán a Parázs éjfél, hajnal egy körül bezár.
  3. Ha oda megyünk, akkor értelemszerűen fogyasztani is kell.
Várom a javaslatokat, véleményeket és a repülő köveket.:)

Update:
Akkor a javaslatom a következő:
Szerda este 20.00-kor kezdünk a Parázsban és ott leszünk a héten. A továbbiakat pedig megbeszéljük ott.
Tessék viszont bejelentkezni komment formájaban, hogy tudjam, hány emberrel foglaltassak kb asztalt.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr45453955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.05. 12:11:39

Nekem jó szerdán a Parázs. Már csak azért is, mert ugyan felajánlottam a múltkor, hogy egyszer jöhetnétek hozzámis, de kicsi a lakásom és nem is biztos ugye, hogy én hazaérnék, mire ti jönnétek :DD Látom, ahogy a kapuban pókereztek :))

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.06. 14:31:49

elvileg megprobalom osszeszedni magam addig.:D

Brúnó_ 2008.05.06. 16:44:21

Valószínűleg megyek.

Rogers 2008.05.06. 17:01:22

Valószínűleg én is.
Egyetemista korom óta nem pókereztem. Hogyan kell?

MajorAnna 2008.05.06. 17:04:47

Rogers drága, ha Brúnón múlik ő megmutatja és te az est végére úgy pókerezel, mint Korda Gyuri :DD viszont vannak renitensek, akik sosem pókereznek, csak élvezik az életet...:D igaz Szaffy drága?

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.06. 17:11:12

manna
te csak ne celozgass. en szoktam pokerezni.
te vagy az orok lazado.:D

Elanor 2008.05.06. 17:20:01

Szia, én szeretnék menni, mert egyesektől kikapok, ha most se sikerül...

Rogers 2008.05.06. 22:42:04

MajorAnna

"All in Klárika."

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.07. 16:11:38

na jelentem a kedves uraknak es holgyeknek hogy tiszteletemet teszem este a parazsban.
megmostam a hajam, kikaszalodtam az agybol.
hatarozottan jobban vagyok.:)
egy oracskara beugrom es megnezlek benneteket, mert mar elvonasi tuneteim vannak.:)
süti beállítások módosítása