Szűcs Krisztián

Na ez a poszt, most tipikusan azért fog megszületni, hogy növeljem celeb bloggerségem esélyeit és, hogy google keresésileg konkuráljak Zone kollegával.:D

A szombat este úgy indult, hogy a családi vacsorát befejezve, sikeresen hazaértem. Anyu egész délután gulyáslevessel és túrós rétessel tömött. Úgy éreztem magam, mint a kisgömböc, csak éppen nekem további evési ingerem nem volt.

Este tíz óra körül Mannával és Szűcs Krisztiánnal kikötöttünk a Liszt Ferenc téren somlói galuskázni és dumálni, pitsulni egy kicsit. Nem sokkal később befutott Zone is, aki csak Red Bull-t szürcsölgetett. Hajnal egy körül szolidan kidőltem az álmosságtól. Manna és a művész úr volt olyan kedves és haza hoztak. Út közben véletlenül derült ki, hogy isteni szerencse, hogy nem merészeltem jelentős fülbevaló gyüjteményem egyetlen darabját sem a fülembe illeszteni, mert akkor lett volna nemulass!

Jó kis este volt. Örültem, hogy végre megismertem az úriembert, akiről már legendákat hallottam.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr17486424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 15:29:53

most elsőzzek? komolyan? :D

"celeb bloggerség" - ez milyen már?! :DDD

Rebelde 2008.05.27. 10:01:26

Ki az a Szűcs Krisztián?

Rebelde 2008.05.27. 10:04:08

ugye nem kell szégyellnem magam...?vagy igen?:)

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 11:18:42

Reb, nem kell ismerd. Ő a volt kedvesem, aki a Madách Színházban ill. az Operett Színházban dolgozott, míg Magyarországon élt, de pár éve Németországban ill. hajón dolgozik, mint musicalszínész :))

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.27. 16:07:32

és mellesleg siklóernyőzik :)))

Rebelde 2008.05.27. 17:13:09

Ok, így már világos..és mellesleg jóképű is:))
süti beállítások módosítása