Durva

Tegnap esett meg velem, hogy bementem egy boltba valamit venni. Pár perce beszélgetek a csajszival, erre megkérdezi, hogy én nem Szaffy vagyok véletlenül?

Mondom de. Merthogy olvasta a blogomat, jó az arcmemóriája és emlékezett rám.

Én meg hápogtam, mint Hápi Kacsa. Mert ez azért durva. Legalábbis nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr54563915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milena [törölt] 2008.07.11. 16:01:55

mit vettéééél?

:)

amúgy meg gratulálok, celeb lettél :))))))))

hajdú 2008.07.11. 20:45:03

Eznemsemmi :o
Nem is celeb, csillag vagy!
:DDD

dex.ion 2008.07.11. 20:46:55

minden lépésedet figyeljük.
már összegyűlt 200 évnyi terhelő anyag.

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.07.12. 13:26:16

Szórakozó helyen egy szöszi lépett múltkor oda hozzám, hogy olvasom a blogod...

Meg tegnap előtt este, az egyik kedves iráni barátnőm, akiről sosem gondoltam volna :)

dex.ion 2008.07.12. 16:38:22

most komolyan gondolkodóba estem, publikáljam az eddigi anyagaimat egy blogon, és ezzel utat nyissak magamnak a szórakozóhelyes szöszik felé, vagy várjam meg, amíg kiadják könyv formájában?
hm, hm

zzombiee 2008.07.13. 19:45:40

zone szerénykedik, csak kettőt említ. pedig biztos vagyok benne, hogy minden nap megállítják. XD

Rebelde 2008.07.14. 10:08:57

Szaffy,
szokj hozzá:)))

lujzababa 2008.07.16. 13:17:49

És még ki tudja, hányan olvasnak, akikről nem is tudsz, pl. én is:) Ez nem a reklám helye, de a fenti eset sztem nem durva. Normális, h ha neten vezetsz naplót, akkor azt mások is olvassák, és az utcán is megismernek. Az itt elhangzottak alapján nem nehéz Téged megkeresni a közösségi portálnak nevezett oldalon, és máris elénk tárul jópár kép, adat. Én a Szakítós blogtól jutottam el Hozzád, és örülök, mert tetszik, amiket írsz, és kíváncsi vagyok az életedre:) Szóval kissé sem meglepő, ami történt. És bár nem vagy "celeb", hál'Istennek, de ha betekintés engedsz az életedbe, hidd el, h sokan bele is fognak nézni! :) Én ezért nem írok blogot, pedig lenne miről:) További szép napot és jó blogolást! Hajrá Szaffy! :)

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.07.18. 18:25:42

Nincs mese Szaffy blog celebritás lett.
Kész, pont ;)
süti beállítások módosítása