Zanza

Az utóbbi pár napom röviden, kicsit zanzásítva:

  • Tegnap 15 perc különbséggel sikerült két nadrágomat is lelöttyintenem vörösborral.
  • Nagyon úgy néz ki, hogy a lakás összes műszaki cikke forradalmat hirdetett és fellázadt ellenem. Most a mosogatógép adta meg magát. Ez leginkább azért vicces, mert nincs a konyhámban csurgató...érdekes lesz így mosogatni.
  • Nem tudom mi volt ma, de megint egész álló nap mindenki a melleimmel beszélgetett. Azt hiszem ezt felső, pulóver kombinációt ezentúl hanyagolni fogom.
  • Akárhányszor elhatározom, hogy kimegyek futni, leszakad az ég és orkán fut végig a városon. Nem lesz ez igy jó.
  • Muszáj lenne kimennem valami strandra. Egyrészt hetek óra úszhatnékom van. Másrészt Hófehérke szolizott cicamaca hozzám képest. Július közepén ez egy kicsit ciki. Szoláriumba meg nem akarok menni...
  • Megnéztük a hétvégén a Keresztapa I. részét. Már nem fogok hülyén meghalni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr59569728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.07.16. 10:20:02

Édesem!

Mindenkinek lehetnek zizi napjai. Ráadásul az idő is bezavar. A melleiddel meg nem lehet nem beszélgetni :DD Szemmagasságban vannak :DD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.16. 10:20:40

na tessék, manna megmondta a frankót :DDD

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.07.16. 10:23:23

most jövök rá, hogy a csepptálcára gondol :))

kisvi 2008.07.16. 14:22:44

épp meg akarrtam megkérdezni, hgy mi az a csurgató :))

kisvi 2008.07.16. 14:27:17

Szaffy, akkor a Keresztapából már csak a többi rész van hátra, mert az is alap :))

Rebelde 2008.07.16. 17:01:58

Tegnap vettem egy drágább, bort, nahh mondom, beruházok, kár volt...:(

Én szoliba mentem, mivel a strandon ciki lennék:DDD

kisvi 2008.07.16. 17:38:00

Én is szoláriumba járok, mert nyáron nem jutol le solyan helyre ahol napozni lehet. Ált csak ősszel. Ciki, de ez van.

dex.ion 2008.07.17. 00:12:03

én is szoláriumba járok
tiszta x-akta

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.17. 09:42:00

csurgató miszerint csepptálca miszerint csöpögtető :)

én nem járok szoliba. napozni se, mondjuk azt idő hiányában. úgyhogy siklóernyős stílusban barnulok vagyis térd alatt (szandál vonala szigorúan meglátszik!) és karon (ott pedig az óra nyoma) :D

ja és nyár végére látszik a nyakaom a kis gödröcskében a nyakláncon lógó kismadár... izé... nem árnyéka, de mondjuk valami olyasmi fehérben... :)

bocsánat, ma délelőtt valami bajom van és dől belőlem a hülyeség. manna blogját is szétkommenteltem már, most átmegyek a sajátomra és ott folytatom... :)

gastro, missing in action 2008.07.17. 17:41:23

Végre a Balaton Soundon kaptam egy kis színt, de azért a vasárnapi hányásomkor le is adtam belőle... Megyek is a napbanézni, hogy jöjjenek ki a szeplők!
süti beállítások módosítása