Hupikék törpilla

Tegnap este elmentünk a Metroba bevásárolni. Vettünk egy nagy rakás cuccot, melynek egyik legbecsesebb darabja egy gurulós láda volt. Műanyag. Kínai. És igen, kék.

Ha hozzáértünk, megfogta a kezünket. Úgy néztünk ki, mint két csöves köműves. Nem is ezzel volt a baj, csak szerény személyem elfelejtkezett a dologról. Viszketett az orrom, én meg megvakartam. Nem értettem Áron min röhög annyira. Úgy néztem ki, mintha legalább egy női pankrációs versenyről szabadultam volna. Kék volt az egész arcom.

Törpilla lettem.:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr79584863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.07.25. 14:05:19

mert egyebkent paraktikus. de majd lecsapatjuk slaggal anyunal.:)

Rebelde 2008.07.27. 15:34:52

kínai, kék, gurulós láda, az mire jó?

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.07.27. 20:06:44

az a baj, hogy az otodikre eleg vicces mikor kezben kell felcugolni a 4 karton vizet es az 1 karton tejet plusz az osszes tobbi obelevancot.

szoval maga az termek nem lenne hulyeseg. csak valami porszem kerult a kinai gepezetbe...:)
süti beállítások módosítása