Reggeli kávé

Reggel közölve lett velem, hogy én vagyok a világmindenség leggonoszabb démona, mert este lepusztítva hagytam a laptop aksiját.

Ja és Gollam is vagyok,  mert ruszlit, vagyis nyers halat reggeliztem.

Most pedig kitúrt az ágyamból Harry Potter maga! Kérem szépen, hogy mik vannak.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr60592361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valmont 2008.07.30. 13:02:10

Pontosítás, első kézből:
Szóval felébredtünk, és a szép szemű boldog boszi látta, hogy a Harry Pottert olvasom. Kérdezte, hogyhogy.
Mondtam, hogy előző éjjel nem tudtam aludni, ezért lementem az alsó szintre, és benyomtam a notebook-ot, de az aksi üres volt, a töltő meg a hálószobában, így inkább az olvasás mellett döntöttem.
Erre Szaffy: "Szóval én vagyok az univerzum leggonoszabb démona, mert lemerülve hagytam a notebookod?" :)
Frappáns, non-verbális válaszomat meg azzal hárította el, hogy rossz a hasa, mert míg aludtam ruszlit evett és tejet ivott rá (!)
Ekkor - mea culpa - elsütöttem a Gollam-poént, és bánatomban folytattam az olvasást.
Kérem szépen, hogy mik vannak.:)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.07.30. 13:17:10

pontositas, masod kezbol:
az ur most itt duzzog mellettem, hogy en mindig csak a rossz dolgokat irom meg rola a zinterneten.
szerintem ez nem is igaz.:P

Tengerész / Kieran Hayes 2008.07.30. 14:18:38

Mert nyilván annyi jóság van benne, hogy az internetre nem is férne el... :DDD

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.07.30. 16:03:15

nem is igaz, így van. egyébként meg tudtok élni, nyers hal tejjel, jáááj! :)))
süti beállítások módosítása