Nőből vagyok Nr. 2

Sosem párosítottam volna a két színt, de ez így nagyon bejön. Különösen, hogy külön külön ezek az árnyalatok nagy kedvenceim.

Nagy szívfájdalmam egyébként, hogy a Topshop nem kapható Magyarországon (csak turkálókban) és postán se szállítanak ki hozzánk. Az kedvenc farmeromat ott vettem tavaly télen. Azóta sem találtam itthon hasonlót.:(

A képet innen loptam: Összeolvad az ősz és a nyár

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr84617098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása