Még élek:)

Mielőtt őrző-védő csapatok indulnának meg felém, jelentem az éjszakát túléltem (természetesen).

A tegnap este kicsit műbalhé is volt, bár tény, hogy tényleg furcsa most egy kicsit egyedül aludni.  De kell ez néha, hogy még jobban tudjunk örülni, mikor hazajön a másik.

ui: Lehet, hogy kicsit furcsáljátok, hogy megint megjelenik a posztokban Áron, de ennek egyszerű okai vannak:

  1. Jelentem, kérem alásan, engédelyt kaptam az illetékestől.
  2. Mivel életem kb. felét vele élem, nehéz lenne teljesen ignorálni ezt a témakört.
  3. Mert ez nekem fontos. Lévén ez valamennyire a naplóm ugyebár. Tehát az emlékeim. Azokat pedig szeretném megőrizni...

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr89638484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása