Eger

 Életem legjobb hosszú hétvégéjét töltöttem Egerben. Kipihentük magunkat és éltünk egy kis társadalmi életet is. Várat másztunk és fürödtünk az egerszalóki fürdőben. Megnéztük, hogy hol nőtt fel a Nyúl.

Betegre zabáltuk magunkat Eger legjobb éttermeiben. Lovagi étteremben ettünk libatepertőt, fél libát és buciban vadmalac pörköltet. Palacsintavárban gigászi méretű és isteni finom sós óriáspalacsintát. Végül, de nem utolsó sorban a Fehérszarvas Vadásztanya Étteremben elmerültünk a kulináris élvezetekben. Csodálom, hogy nem híztam 15 kg-ot három nap alatt.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr30675360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.09.22. 10:28:57

Eger szép város, én is nagyon szeretem :)) egy ilyen, hangulatos hétvége néha sokkal jobban feltölt mint egy két hetes nyaralás :)

dex.ion 2008.09.22. 13:19:11

á, a jó öreg bajcsy-zsilinszky utca. eger nem rossz hely, csak kicsit hűvös.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.22. 14:23:51

dex
te nekem nagyon gyanus vagy.:)
egyebkent csak felve jegyzem meg, hogy ez a Széchenyi- Érsek utca sarka...

dex.ion 2008.09.22. 16:05:05

igen, miután leírtam, rájöttem, h a széchenyi. keverem már.
a kis beugró rész meg a kép bal alsó sarkán, a pár mögött egy hangulatos kert, az érsekséghez tartozik.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.22. 16:17:28

a palacsintavár király hely! de egerben a legjobb hely akkor is a nagyeged hegy és a tangó étterem, a siklóernyősök két kedvenc helye! :)))

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.09.22. 16:33:38

hebron
a tango igazi kockásabroszos étterem.
olcsón ehetsz házias ételeket.
nem hiszem, hogy Áron ott libamájjal belakhatott volna.:)

sz b&b 2008.09.22. 18:45:55

a nyúl bp-en nőtt fel, minden egyéb híresztelés kacsaaaaaaa!!! :D

na jó, a nyulak.. :D

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.09.22. 23:10:35

igen tudom, hogy a tangoban nincs libamáj, de mi akkor is oda szoktunk járni, mert szeretik a siklóernyősöket. :)

hmm... én még sosem ettem libamájat... az jó?? :)

dex.ion 2008.09.22. 23:32:57

húnagyon. bár mióta nem lehet tömni a libákat...hát, lehet, h soha nem is fox már:(

kerikak 2008.09.23. 10:37:17

én egyszer ettem életemben, anyám vett valami szuper különleges alkalomra, megállapítottam hogy a sült csirkéjét sokkal jobban szeretem :) de még a krumplis tésztát is :)

Rebelde 2008.09.23. 16:43:50

Egri osztálykiránduláson egy kínai étteremben gyümölcslevest és milánóit ettünk, ezt rendelte az ofő, igazán autentikus volt:))

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.09.25. 07:00:22

szaffy: A Széchenyi-Érsek utca sarkán egy bank van (volt) :)
Üdv az Érsek utcából :)
süti beállítások módosítása