Karácsony

Keresgéltem a neten és ezt találtam. Szeptember 24-én már a karácsonyi dekorációkat hirdetik. Már előre látom, hogy okóber közepétől, ha bemegyek egy plázába a Silent Night fog még a wc-ben is szólni. De igazáblól bagoly mondja verébnek. Hetek óta azon töprengek, hogy mivel tudnék meglepetést szerezni a szeretteimnek. Tudom, nem vagyok normális.:)

Szeretem a karácsonyi készülődést. A csodaszépen feldíszített belvárost, a forralt bort és sült gesztenyét a Vörösmarty téren és a Karácsonyi vásárt. A bejgli, a halászlé, a friss fenyő illatát. Hogy lehet sakkozni, hogy ki mit kapjon, hova dugjuk, hogy ne találjon rá. Hogy alig bírom megállni, hogy ne adjam oda az ajándékokat Szenteste előtt. Hogy együtt feldíszítjük a karácsonyfát, becsomagoljuk az ajándékokat és megfőzzük a vacsorát.

Jó lenne, ha idén egyszer végre fehér Karácsonyunk lenne és lehetne egy nagyot hóban hemperegni vacsora utan.:)

 Egy kis ízelítő:

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr10679273

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: paketo diakopon gia florentia 2018.02.28. 21:23:25

Mobil-marketing kampány: Tömeges SMS - bdk blog bázis

Trackback: paketo diakopon gia florentia 2018.02.28. 21:22:47

Mobil-marketing kampány: Tömeges SMS - bdk blog bázis

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2008.09.24. 14:49:33

én is imádom a Karácsonyt, van egy csomó díszem, decemberben kidekorálom velük az egész lakást :) és a karácsonyi vásárt is szeretem, bár forró csokin kívül soha nem veszek ott semmit :) viszont jó nézelődni :)
de nem korai ez még? :) én még ott tartok hogy a nyaralásos képeket rendezgetem..:))

Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.09.24. 15:21:55

ne aggódj, én ma kiakadtam, azon, hogy miért nem lehet már mikuláscsomagot kapni :)
és kb. két hónapja tervezgetem a karácsonyi menüt...

sz b&b 2008.09.24. 18:27:02

az én karácsonyom is különlegesen szép lesz. Meg jó. És boldog. Már alig várom.. :)))

sz b&b 2008.09.24. 18:28:06

és a karácsonyi menüre kénytelen leszek fél nap helyett 2 napot rászánni, mert lesznek zavaró tényezők, akik szakszerű segítségnek álcázzák magukat, pedig nem.. :D
süti beállítások módosítása