Meglepetés

Szeretek bulikat szervezni. Szeretem az izgatott várakozást, a rohangálást, a szervezkedest és a végén az örömöt, amit a másik arcán látok.

Mannus igazi anti meglepetés bulis volt. Jól megizzasztott minket. Több kommandózós, furmányos és érzelmi zsarolásos taktikát kellett bevetni, nehogy az utolsó pillanatban lemondja az egészet. De a végén minden tökéletesen összeállt: a torta nem sült oda, mindenki időben leért, ő nem sejtett semmit és volt nagy nagy csodálozás. Szerintem a legzseniálisabb húzásunk az volt, hogy nem csak a blogos barátait hivtuk le, hanem az iwiw-nek, újabb szerzezkedés, kémkedés és furmányoskodás halomnak hála, a Nagyikáját, Szűcskrisztiánt és a régi barátnőit is le tudtuk hozni a Parázsba. Tényleg ott volt szinte mindenki, aki fontos az életében.

Nem is olyan régen láttam a 27 Dresses című filmet. Kicsit ez jutott az eszembe erről az egészről. Van egy rész benne, mikor a lány arról mesél, hogy melyik a kedvenc része az esküvőkben. Hogy mikor a menyasszony vonul az oltár felé és mindenki őt nézi, ő a vőlegényt szokta nézni. Számára az a pillantás, tekintet mond el mindent, ahogy a férfi nézi a szeretett nőt, mikor az közeledik felé. Kicsit kicsavarva, de én is valahogy ez éreztem tegnap este. Látni Mannus arcán először a meglepetést, majd a döbbenetet a rengeteg ember láttán, mikozben éreztem, hogy azért örül és boldog. Nekem ez volt az igazi ajándék.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr53705597

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 1 2017.09.04. 16:16:24

Helló - Csenge blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.10.10. 08:41:41

szaffykám, megállapítom, hogy zsenik vagyunk, tök jó fejek és mikor csinálsz megint olyan csokitortát??? :))))

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.10.10. 15:31:11

Igen, igen, csokitortát követelünk! Zsenikéim :))))

nyanyanya 2008.10.11. 15:16:17

Hm.. majdnem mindenkit meghivtal:)
süti beállítások módosítása