Szőke vagyok. Nagyon.

Hazafelé szépen lekapcsoltam a villanyt, levettem a fűtést, bekapcsoltam a riasztót és bezártam a boltajtót. Mint aki jól végezte dolgát, elindultam a villamosmegállóba. Felszálltam a villamosra. Jó meleg volt, kényelmesen lehuppantam egy ülésre és elkezdtem olvasgatni.

Már mentem két megállót, amikor rájöttem, hogy kocsival jöttem dolgozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr4801871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyanyanya 2008.12.03. 19:17:59

Nice:D Meg az is, hogy 3x olvastam el, mire megertettem, hogy mivan:D

mitro 2008.12.04. 10:04:32

Szaffy, gratula, jót derültem:)

Nyanya, te meg ne vezesd félre az embereket, megyek és visszafestem a hajad szőkére! :D

nyanyanya 2008.12.04. 18:40:58

Asszem akkor lenne vege a vilagnak, ha en szoke lennek...
süti beállítások módosítása