Bal lábbal

Ez a mai nap fos. Nem lehet szebben megfogalmazni. Híg fos.

Kezdődött azzal, hogy valami eget verő baromságot álmodtam. Olyan igazi rossz fajtát, amelyiknél nem tudod mikor felébredsz, hogy megtörtént az egész, vagy csak álmodtad.

Folytatódott azzal, hogy hőemelkedésem van már megint. Vagy inkább még mindig. Már kezd nagyon elegem lenni belőle, hogy állandóan szarul érzem magam, gyenge és kedvetlen vagyok.

Elindultam dolgozni. Rögtön az első 20 méteren majdnem 3x törtek össze oldalról, hátulról, szemből. Hozzáteszem teljesen vétlenül, nem mentem szemben a forgalommal...

Szarul voltam, hamarabb hazajöttem. Nekiálltam takarítani. Levertem egy bögrét, amiben a pipere cuccaim vannak. Mérleg: összetört egy parfüm és az utolsó higanyos hőmérőnk (szerencsére ez nem tört össze, csak a szál szakadt meg benne).

Elegem van abból, hogy az Audira, BMW-re nem érvényes a KRESZ.

Elegem van abból, hogy a 8 millió feletti autókban nem széria felszerelés az index.

Elegem van abból, hogy minden hülye engem talál meg.

Elegem van abból, hogy az emberek nem tisztelik egymást.

Elegem van a karácsonyból is. Az állandó rohangálásból, feszültségből, hogy kinek mit vegyünk, mennyiért.

Legszívesebben begubóznék az ágyba, mint egy kisgyerek. Magam mellé vennék egy bögre forró teát, ami sose hűl ki és sose fogy el és ki se jönnék vagy egy hétig a paplan alól.

Heti nyenyere rovatomat hallották. Kérem kapcsoljanak ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr67815192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.12.10. 16:37:34

szaffykám, egy kis gyümölcs a hurkakolbász helyett, egy kis úszás, futás, és máris jobb lesz a közérzeted, az állóképességed. vagy ha lázas beteg vagy, akkor tessék otthon maradni és kikúrálni, mert sosem fogsz meggyógyulni, ha lázasan mész dolgozni. na.

kiraaaaa 2008.12.10. 17:02:08

igaza van hebronnak, ezért lázadtam fel a munka frontján én is a héten:))
Itthonmaadtam, és nézek ki a fejemből és bőgök (ezt spec nem tudom mért) meg iszoma forró csokikat:)))teákat....

JA és már most letudtam az újévi fogadalmam: jövőre többet teszek az egészségemért...

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.12.10. 17:15:28

nagyon regen nem volt hurkakolbasz.
abban igazad van, hogy el kellene jarnom futni es uszni, csak meg nem vettem ra magam.
az a baj, hogy ez a hoemelkedes nem olyan egyszeru dolog, de most ebbe nem akarnek belemenni...

kiraaaaa 2008.12.10. 19:52:04

khm.. most akkor ez az?mármint a hőemelkedés..vagy ne kérdezzek hülyeséget???

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.12.10. 20:22:11

öööööööööööööö
nem tudom, hogy mire gondolsz. vagyis sejtem, de ha egyre gondolunk, akkor nem.
egyertelmubben fogalmazvan nem vagyok terhes. :)

Elanor_42 2008.12.10. 23:23:32

kellenek az ilyen napok... a fenének.
kimaradhatnának. azért fel a fejjel, van még pár értelmes ember a sok marha mellett.

kerikak 2008.12.11. 10:53:15

betegen én is ilyen nyűgös vagyok, idegesít minden, maradj otthon, pihenj, igyál sok teát, szedj vitaminokat, csak így fog elmúlni a nyavajád

milena 2008.12.11. 15:03:46

Remélem, meggyógyulsz mihamarább!

Igazuk van az előttem szólóknak, tessék sokat pihenni és vitaminikat enni, meg sportolni egy kicsit, máshogy nem megy. (Bagoly mondja...)

A hőmérőre van megoldás. Leesett egyszer az enyém is (igaz, szobai hőmérő volt). Azt kell vele csinálni, hogy addig melegíted, amíg össze nem ér a két higanyszakasz. A szobai hőmérőnek elég volt fogni a gömböcskéjét egy kicsit, attól is eléggé fölmelegedett. Nem tudom, mi lett a közötte lévő levegővel. Azt hittem, hogy legfeljebb csak összenyomni lehet a higanyszálakkal, de mintha eltűnt volna.

(Nem lecsapni a gömböcskemelegítős magaslabdát!)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.12.13. 22:33:01

Szaffy,
csak szólok, hogy ha nem javulsz és már egy ideje van ez a hőemelkedés, meg fáradtság. akkor az is lehet, hogy tüdőgyulladásod van.
Nekem is hetek óta volt ilyenem.... (nem most történt :D), mire orvoshoz mentem vele, már alig kaptam levegőt, és a fele tüdőm odavolt. Nagyon nehezen gyógyul.
Kééééérlek, menj orvoshoz és legalább egy vérképet csináltass. Kéééérlek, nagyon szépen!
süti beállítások módosítása