Napi bevásárlás

Vettünk konyhai sogun kést és teflonos lábost. Már csak konyhamester v gyalu hiányzik és teljes lesz a boldogságom.

Tényleg kezdek háztartási gép lenni...

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr99857729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.01.05. 16:32:20

a konyhamester v gyalu olyan reszelo fele, amit egyreszt a tezse csatornan, masreszt a fulbevalos nemet fiatalembertol lehet kapni.:D
tv shop;)

nyanyanya 2009.01.05. 18:22:31

En mindig attol tartok, hogy ezeketben atbaszas van... Pl kiprobaltam mar ezt a rezgos zsiregeto izet... De 3 perc utan, ugy elkezd viszketni az ember, ahogy "egeti" a zsirt, hogy a pokolba kivanja az egeszet. A masik az a kis szerkezet, amire csak ra kell lepni es jobbra balra tologatni a labad... Tok konnyunek tunik a teveben, de 3 utan majd megdoglottem... Viszont nemtudom ez a v gyalus cucc nem tunik atbaszasnak... Apam meg Nemetorszagban vett ugyaniylet, a mai napig azt hasznaljuk. En azt a forgos darabolos cuccot vennem meg, de felek az is atveres..:D Na erted:D

Elanor_42 2009.01.05. 20:56:50

@szaffy, a boldog boszi :):
megaLOL, ezen hangosan felröhögtem. :)

dex.ion 2009.01.06. 13:00:04

@nyanyanya: ööö...szaffy megkérdezte előttem.

nyanyanya 2009.01.06. 21:37:40

A combocskaimat akartam izmositani, amugy meg nem is az enyime csak kiprobaltam:D
süti beállítások módosítása