Picsultam

Tegnap este összefutottam Verussal, akivel már ezer éve nem találkoztunk. Picsultunk egy nagyon a Parázsban. Borozgattunk és ettünk, ittunk finomakat. Jó volt nagyon. Rájöttem, hogy a régi barátságaimat is jobban kellene ápolgatnom, mert ezek is nagyon fontosak.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr181081399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisvi 2009.04.23. 10:03:35

Jaja, én is elkezdtem zargatni egy régi barátnőmet, hogy csináljunk dolgokat közösen és úgy látom, hogy mindekettem élvezzük ezt :)

süti beállítások módosítása