Vedofelszerelesek.hu

Sokan tudjátok rólam, hogy munkaidőben munkaruházat és munkavédelmi felszerelések kereskedelmével foglalkozom.

Új mérföldkőhöz érkezett kicsiny családi vállalkozásunk, csütörtökön megnyitottuk a Webáruházunkat. Szerintem nagyon jó lett, kicsit úgy vagyok vele, mint mikor a büszke szülő terelgeti a csemetéjét.

Egy baja van csak (ami elég nagy), hogy a Google egyelőre nem nagyon szereti. Mondhatni semennyire. Tehát a kérdésem az lenne, hogy tudtok olyan megbízható, korrekt céget, aki keresőoptimalizációval foglalkozik? Esetleg más ötlet, hogy hogyan lehetne felturbózni a dolgokat?

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr1001088329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2009.04.27. 00:49:33

Mutatós darab, bár megláttam a kódot,
és azért elbeszélgetnék a fejlesztőkkel...

Keresőoptimalizálással kapcsolatban pedig Patai Lászlót keresd meg:
provokativ.hu/elerhetosegeim

Bár kérdés, hogy milyen rendszer van mögötte, és mennyire lehet kereső baráttá tenni.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.04.27. 08:35:34

@DjZoNe:
koszi a tippet. felvettem vele a kapcsolatot.

a koddal kapcsolatban, "csak" a meta name-el volt gond, vagy valami mas bajt is latsz?

2009.04.27. 09:17:53

Szaffy, azért én is tudnék egy-két dolgot mondani :)

dex.ion 2009.04.27. 14:35:37

adwords
az "egyenlőre" szóért pedig egy hét faszkorbács jár:)

azallamenvagyok 2009.05.11. 08:49:46

Helló:) Ha furán vigyorogva megy valaki cipőt venni, az én is lehetek...

Gumicsizmát nem veszek, főleg, ha napszemüveg alakja van, mint ennek:

www.vedofelszerelesek.hu/product_info.php?cPath=215_288&products_id=3219

:))))

vedofelszerelesek.hu · http://www.vedofelszerelesek.hu 2009.05.11. 09:24:18

@azallamenvagyok: ajjaj. na ez volt a hiba a matrixban.:) kijavitottam.
süti beállítások módosítása