Helyzetjelentés

 

Mostanában hallgattam, mint a sír a nemrég kezdett futó projectemről. Jelentem nagyon lelkiismeretesen majdnem minden este megyek futni. Plusz kicsit odafigyelek, hogy mit eszem. Ennek eredményeképpen -3,5 kg-ot mutat a mérleg. (ugralugraltapsmeghajol)

Viszont tegnap az úgy volt (magyarázkodik Szaffy), hogy ennek örömére kirúgtam a hámból. Libazsíros kenyeret ettem lilahagymával. Csak úgy updatesen. Élveztem minden harapásnál. Hmmmmmmmmmmm. Bűnözni isteni dolog.

Egyébként ha a névnapi/szülinapi manóknak súgni szeretnék akkor ennek nagyon nagyon örülnék. Csak halkan súgom, hogy 34/38 a méret. De szeretem ám a meglepetéseket is nagyon.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr821092523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerikak 2009.04.29. 10:04:26

nagyon ügyes vagy! csak így tovább! :) mennyi idő alatt ment le 3,5 kg?

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.04.29. 14:20:28

kb 3 hete futok. viszont a nagy okosok elvileg azt mondjak, hogy a heti 1 kg fogyas az idealis, mert az egyreszt nem drasztikus, masreszrol nem okoz jojo effektust. nem zavar, hogy meg csak ennyi, inkabb az a fontos, hogy ez ne is jojjon vissza. en egyebkent is inkabb a centikben latok valtozast.
tok sokat szamit, hogy aron is biztat, meg szereti a salatakat is, amit neha eléteszek és nem fujjol, hogy ez nyul kaja...

kerikak 2009.04.29. 16:47:36

de miért írod azt hogy csak? :) hisz ez nagyon jó! :))
süti beállítások módosítása