Terhes

Kiver a víz, mikor az influneza oltási mizéria miatt az állapotos nőket folyamatosan terhesnek hívják.

Olyan mintha valami ragványos kórság lenne rajtuk, amitől meg kell szabadulni. Miért nincs erre az állapotra egy szép magyar szó, ami nem giccses, de mégis visszaadja, hogy ez mekkora öröm a legtöbb embernek?

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr391464750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MajorAnna · http://manna.blog.hu 2009.10.21. 16:04:37

Engem meg inkább az "áldott állapot" kifejezés irritál. Ez olyan modoros, nem?

kisvi 2009.10.21. 20:04:43

Barátnőm, mindkét gyerekével úgy hívta magát hogy terhes, és szeirnte igenis igaz rá a kifejezés, mert egyszerűen neki maga a terhesség az teher minden szempontból és főleg a szülés előtt, akkor már bármit meg tett volna csak hogy végre kijöjjön a gyerek. Ez is egyéni dolog, ki hogy élni meg a heyzetet :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.10.22. 07:46:34

Az a baj, hogy nincs erre olyan szó, ami nem giccses, de nem is kelt az emberben negativ erzeseket.
Én a terhes kifejezessel arra asszocialok, hogy valaki nem akarja a gyereket, ergo az teher... de lehet hogy ezzel csak en vagyok így.

Rebelde 2009.10.22. 10:45:38

@szaffy, a boldog nyúl :):

hirtelen azt hittem te vagy terhes:)
szerintem is egyéni ki hogy éli meg, mindenki úgy hívha ahogy akarja, a végeredmény ugyanaz: a kismiújság:)

engem az nem zavar, hogy más mit gondol, hogy nevezi a terhességet, felesleges idegesítő faktor szerintem, mármint ezen bosszankodni

hajdú 2009.10.27. 22:38:02

Íme a jó szó: várandós :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.01. 18:08:22

@hajdú:
ezt akartam én is javasolni :)

Bár az utolsó pár hétben tényleg terhesség. Sajnos.

kiraaaaa 2009.11.15. 16:03:37

Sztem semmi baj a terhes szóval:) van hogy nagy teher, főleg +30 kilóval társul:)de ez inkább fizikai teher:) a várandós-t szerettem én is anno:)
süti beállítások módosítása