Pánik

Ma este volt szerencsém megtekinteni Till Attila Pánik című filmjét.

Nekem nagyon tetszett. Pont jókor voltam jó hangulatban hozzá. Azt persze nem árt tudni, hogy egyetlen szereplő sem normális. Egy sem. De jókat vihorászni lehet a film közben. Ami nekem ma este kifejezetten jól esett. Ja igen. És tanultam is egy-két fontos dolgot az életről közben:

1." Érzem, hogy jön egy nagy szerelem. Vagy sok kicsi szerelem."
Ámen. Ez lesz az új himnuszom.:D

2. A film egyetlen alfa hímje, akit barmikor az ágyamba csapnék, ugyan miért is ne... meleg:D
Bár azt remélem, hogy csak szerepe szerint.:)



3. A rendőr egyenruha izgató. De ezt eddig is tudtuk.:D

4. Ha az anyukát leöntjük vízzel, alien lesz belőle. És ha belelövünk, lehet hogy osztódni kezd...

5. Ha pasi hiányunk van, csak kezdjünk kiáltozni az ablakon, hogy tűz van. 10 percen belül meg is jelenik egy regimentnyi szexis tűzoltó és rendőr. Addig meg még arra is van időnk, hogy kávét főzzünk nekik.:D

6. Ebből következik, hogy a tűzoltó egyenruha is izgató.:D

7. Ha a szakítunk az álompasival, mindenképpen kérjük el előtte a western csizmáját. Profi designos vázát lehet belőle aplikálni a nappaliba.:D

8. Ha gyermekünknek leáll a légzése, először mindenképpen anyut hívjuk fel segítségért. Véletlenül se a mentőket. Majd, ha nem veszi fel, kezdjünk el egy könyvet lapozgatni, hátha abban választ kapunk kérdéseinkre...

Szóval jó kis film. Szerintem érdemes megnézni.

A film előzetese pedig megtekinthető itt: www.panikfilm.hu/index.php

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr57367682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csajszi 2008.03.06. 09:21:39

3.5.6. pont :-DDDDD
nem vagy komplett csajszi

de tudod mit, a puding próbája az evés!
Csak az a baj, hogy nem utca fronton lax, így hiába fogod telekiabálni az udvarotok, max koszospistabácsi a földszint háromeperából fog rádfigyelni, de csak addig, míg vissza nem üvölt, hogy most már csend legyen :-)))


Egyébiránt, miért pánik a film címe?!

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.06. 09:26:21

nem baj. megoldom az utca front dolgot:D

mert mindenki elmebeteg benne. de komolyan.:)
minden szereplonek van valamilyen panik betegsege, igy vagy ugy.:)
de ezt a kerdest inkabb a tillanak kellene feltenned:)

kerikak 2008.03.06. 10:09:18

tényleg nagyon jó film, megerősíthetem, nálam felsorakozott a magyar kedvencek (Csapd le csacsi, Kontroll) mellé, nagyon jó színészek, jó poénok, atomzene, mesteri operatőr munka
csak azt a fél percet kellett volna kivágni belőle ahol Till Attila szerepel, hozza a szokásos műsorvezetői figuráját, de ha csinál még filmet meg fogom nézni és ezt még többször is

kerikak 2008.03.06. 10:24:57

dehogynem! az új fétisem :))

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.06. 10:31:26

ez tok jo, hogy ket kulon pasirol beszelgettunk fel orat es egyikunknek sem tunt fel:D:D

kerikak 2008.03.06. 10:39:40

igen, én is "gratulálok" magunknak, kommunikáció mesterfokon :-)

kerikak 2008.03.06. 10:41:02

mondjuk feltűnhetett volna hogy te 2 másik szinészről raktál be képet, de még nem volt a vérkeringésemben koffein így nem jöttem rá :)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.06. 10:45:56

semmi baj. nekem az a srac tul kisfius. en szeretem ha egy pasiban van spiritusz, meg osero:)

de legalabb a pasikon nem fogunk osszeveszni ;)

kerikak 2008.03.06. 10:50:19

nálam változó, néha a kisfiúk jönnek be néha meg az érettebbek, úgy látszik tegnap kisfiús napom volt :DD

fent van a film honlapján a zene, azt láttad? :))

kerikak 2008.03.06. 10:56:57

nekem nagyon tetszik :))) szerintem már hétvégén meg fogom nézni újra a filmet :-)
nagyon elfogult vagyok a magyar filmekkel és olyan jó mikor végre látok egy jót :-)

2008.03.06. 16:23:58

Nekem is tetszett, nagyon, vasárnap láttam. Kifejezetten vicces, limonádé ugyan, de a legjobb fajtából...
Stefanovics Angéla megint rohadt jó :)

Tövisházi Ambrus meg egy zseni :)

kerikak 2008.03.07. 11:43:33

Stefanovics Angéla ő kicsoda?

2008.03.07. 16:38:33

Ő Emese, from BB bank reklám,
úristen@menny.hu, Legkisebb film a legnagyobb magyarról és társai, ő is ezekben volt,
süti beállítások módosítása