Bénaság a köbön


Most értem haza a munkából. 15 perc alatt a következőket műveltem (nem vicc):
  1. Elvágtam a kezem.
  2. Összetörtem egy kistányért.
  3. Levertem a hűtőről a kisangyalkás hűtőmágnesem (amit imádtam:().
  4. Bevertem a kezem a szekrénybe. Vérzik.
  5. Kiöntöttem egy bögre tejes kávét.
  6. Elcsúsztam a lépcsőn.
Most itt ülök az őskáosz közepén és össze kellene takarítani. De azt hiszem, most inkább leülök a nappaliban és 15 percig próbálok semmihez nem nyúlni és csendben elmélkedni.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr61412414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dex.ion 2008.04.05. 14:49:23

próbáld ki, h kinyitod a szemed, mikor közlekecc:))
nekem bevált:)

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.05. 14:55:52

ki volt nyitva. gonold el hogy milyen mikor meg be is csukom;)

dex.ion 2008.04.05. 15:13:18

"szaffy, csak boszi · szaffy.blog.hu/ 2008.04.05. 14:55:52"

bele se merek gondolni:)

Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.04.05. 16:49:49

halmozod az elvezeteket? :D

igazad van, ne kispalyazzunk... muhaha :D

hajdú 2008.04.05. 17:58:01

Ezt mind alapból sikerült összehozni, vagy a gyárból kijövet ittál egy tüskét? :))
Ugye nincs semmi gond, csak oltári balszerencse csőstül?

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.05. 20:57:45

hajdu
semmi gond. csak neha van ilyen napom. a mai ilyen.:)
mar rend van. szepen osszetakaritottam a romokat.
de a hutomagnesem tenyleg sajnalom.
azt szerettem nagyon.:S
sebaj, mert elmegyek megint oda ahol vettem es veszek egy masikat...

kerikak 2008.04.06. 20:32:03

úgy látszik ez a bénázások napja.. hazajöttem este, beindítottam a mosógépet, de elfelejtettem a csövet beletenni a fürdőkádba, ezért aztán vagy negyven percig álltam bokáig a mosószeres vízben míg feltöröltem, csak reménykedem hogy az alattam lakóig nem folyt le

de legalább most szép tiszta a járólap a fürdőben és az előszobában is :)

remélem szaffy neked jobb estéd van :)
süti beállítások módosítása