Nosztalgia

Vicces, hogy az utolsó két posztom miatt mindenki azt hitte, hogy valami baj van. Pedig tényleg jól vagyok, legalábbis mentálisan. Fizikálisan már kevésbé. Megint lázasnak érzem magam. Nincs erőm semmihez, türelmetlen és feledékeny vagyok. Nem szeretem ilyenkor magam. Olyan vagyok mint a leeresztett lufi.

Viszont ma történt velem azért jó dolog is. A táskám ellopása után visszakerült hozzám a régi Lg telefonom, ami közel 2 hónapot pihent a szervízben. Nem a telefon hiányzott, hanem a rajta tárolt sms-ek. Visszaolvastam az összes üzenetet, amit Áronnal a kezdetektől egymásnak írtunk. Vigyorogtam a Üllői út közepétől hazáig. Ennyi figyelmességet és kedvességet még soha senkitől nem kaptam. Rájöttem ismét, hogy mennyire szerencsés nő vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr64703720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása