Summa summarum

Vicces volt az utóbbi pár napom. Hatalmas megvilágosodásaim voltak.

Már egy ideje ki voltam akadva, hogy az egyik kedvenc angol márkámnál, a Topshopnál, kétszeresére nőtt mindennek az ára. Ami eddig 40Ł volt, az 80 lett. Értettem én, hogy válság, no de ennyire? Vasárnap rájöttem miért... valamikor átváltottam az amerikai oldalukra, úgyhogy az a font nem font volt, hanem dollár... tudom, szőke vagyok. Viszont angyali mosoly terült szét az arcomon. Mégis van igazság a Földön.:)

Másik hatalamas hétvégi felfedezésem az volt, hogy megcseréltem a kompozíciót a mosógép tetején. No nem csipkés terítőt raktam rá, hanem megcseréltem a mosóporok, öblítők kontra tisztaruhás kosár egységet. Hogy ez miért ekkora szám? Mert cirka 4 éve lakom a lakásban, de csak most esett le, hogyha a mosóporokat rakom a falhoz és nem a kosarat, akkor nem verem le minden egyes kivétel alkalmával a fülbevalós falamat...tudom, szőke...

Megtett fogadalmam óta futok is rendszeresen. Kivéve a tegnapi napot, mikor az eső maradásra késztetett (meg az átmeneti lustaságroham). Tök jó. Mármint a futás (amit saját részről inkább kocogásnak neveznék). Egyenlőre nem a hatalmas távolságokra hajtok, hanem hogy a kitűzött célt becsülettel és lazsálás, sétafika nélkül meg tudjam csinálni.

Viszont esküszöm nem értem az embereket. Miért megy még most is csodaszámba kicsiny hazánkban, ha valaki felemeli a seggét a TV elől és esetleg meg mer mozdulni? Főleg ha még túlsúlyos is. Velem egyidőben szokott egy tényleg duci lány futni. Tényleg küszködik. De látszik, hogy megvan benne az elhatározás, hogy változtasson az életén. Én ezért csak tisztelni tudom. Amilyen beszólásokat  az a szegény lány kapni szokott. Nekem ég a pofámról a bőr. Szerintem az ilyen embereket támogatni és biztatni kellene, nem bántani.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffy.blog.hu/api/trackback/id/tr421065954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rebelde 2009.04.15. 11:47:27

igen van pár szemét seggfej aki cikiz, ilyenkor egy finom átkot szórok magamban: na megállj csak majd a kanyarban eltalál egy 5 kilós féltégla te szemét, majd akkor is így fogsz röhögni?

ügyi vagy, hogy rá tudod magad venni a futásra, én nagyon nem szeretem, a fejem fél perc után olyan, mintha az arcomba szökött volna 3 liter vér és persze lajhár sebességgel "futok", bár ha az orrom előtt lógatnának egy ház árát tartalmazó lv tasit mondjuk, akkor esetleg megerőltetném magam:)
szóval hiányzik a megfelelő motiváció, a s*ggem nagyobb térfoglalása egyelőre nem motivál

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.04.15. 12:59:31

en ezert szoktam mindig mp3 lejatszoval futni. egyreszt megadja a ritmust, eltereli a figyelmem. Masreszt meg nem a hallom az ertelmisegi, "ugorj a dakomra kicsi csillag" jellegu beszolasokat. tegnapelott feluton lemerult az elem...hat hosszu volt az ut hazaig.

Kieran Hayes 2009.04.15. 22:02:32

nem kell foglalkozni a bugrisokkal

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2009.04.16. 09:04:04

vagy egy jó kis nindzsamozdulattal fel kell ugrani előttük, és a levegőből hirtelen mozdulattal szájbarúgni őket, majd tigrisbukfenccel földet érni, leporolni a nadrágunkat, és mosolyogva továbbhaladni.

:D

süti beállítások módosítása